Powered By Blogger

27 Ekim 2024 Pazar

*8 (SEKİZ) (2018)

 





Senaryo ve Yönetmen: Buğra Kekik

      Oyucular: Müjde Uzman, Reha Özcan, Hakan Yusufoğulları, Turgay Tanülkü, Berrin Arısoy, Suna Selen, Tolga Evren, Aybike Turan, Aydan Akboğa, Seçil Gülen Komi

SANDIK (2018)

 

    Yönetmen: M. Mücahit Pehlivan, Senaryo:  Büşra Ak, M. Mücahit Pehlivan, Görüntü Yönetmeni: Mehmet Yiğit, Mehmet Balcı, Müzik: Mustafa, Yazıcıoğlu, Aydın Sancar (Kurgu), M. Mücahit Pehlivan (Kurgu), Sinan Selvi (Sanat Yönetmeni), Kemal Karabarut (Kostüm Tasarım Yapım:  M. Mücahit Pehlivan, Ceyhun Büyükbese


Oyuncular: Celal Bıyıklı, Adnan Tunalı, Çağlar Ozan Aksu, Sinem Yılmaz, Mutlu Dereli, Kerime Ceren Obenik, Gökçe Kurt, Neşve Elif Taşkan, Elnur Bedir, Çetin Altındal, Hüseyin Bağlar, Sinan Selvi, Burak Kaya, Burhan Narınç, Göksu Taymaz



Konu: Şehirden oldukça uzak dağların, kanyonların, nehirlerin çevrelediği doğa harikası bir bölgede yer alan ve şirin bir köy olan Turan köyünün kaderi bir sabah köy üzerinde uçmaya başlayan ve nereden, kim tarafından kontrol edildiği anlaşılamayan helikopterlerin taşıdığı sandıkları bölgeye bırakmasıyla değişecektir. Sandıkların içinden çıkan ve kendi içlerinde bir hiyerarşiye sahip sülük benzeri yaratıklar insanları kontrol altına alarak tüm bölgeyi gerçek bir kaosa sürükler ve halkın içinden çıkılamaz bir kabusla yüz yüze gelmelerine sebep olurlar. Kontrol altına alınanlar ve hayatta kalmaya çalışanlar olarak ikiye ayrılan köyde taraflar arasındaki yoğun mücadele sürerken, bölgeye gelmek zorunda kalan altı kişilik arkadaş grubu ise tüm bu karmaşanın tam ortasında kalacaklardır. Ve sonu gelmeyen korku başlayacaktır

 

RÜZGÂR (2018)

 

Yönetmen:  F. Serkan Acar, Senaryo:  Volkan Girgin, Görüntü Yönetmeni: Ercan Özkan, Gökhan Selçuk Demir (Yapım Ekibi), Tanju Cengiz (Yapım Ekibi), Tanzer Aryar (Mekan Sorumlusu), Ata Yılmaztürk (Yapım Koordinatörü), Cenk Yengin (Yürütücü Yapımcı), Birol Akbaba (Uygulayıcı Yapımcı), Seyhan Kaya (Uygulayıcı Yapımcı), Murat Çiçek (Genel Koordinatör), Cenk Yengin (Yürütücü Yapımcı), Cenk Yengin (Yapım Koordinatörü), Aykut Yıldırım (Kurgu), Aykut Yıldırım (Kurgu), Ahmet Teke (Kurgu), Yasemin Çağan Boğalıoğlu (Yardımcı Yönetmen), Ateş Anıl Ekinci, Panther Asistanı) Erhan Erdoğan Focus Puller), İbrahim Gezer (Işık Şefi), Burhan Özdemir (Mali İşler),  Fulya Şirin (Cast Direktörü), Uğur Oktan (Sanat Yönetmeni, Yapım:  Avşar Film/Şükrü Avşar


Oyuncular: Belçim Bilgin (Ece), Halil Sezai (Alper), Ataberk Mutlu (Rüzgar), Altuğ Yücel (Kerim), Nebil Sayın (Robin), Cezmi Baskın (Firavun Osman), Volkan Girgin (Cem), Sedef Pehlivanoğlu (Ayda), Seymen Aydın (Beton Hamdi), Hülya Duyar (Ezogelin), Alican Kaçmaz (Çift),


Konu: 35 yaşındaki Ece, çocuk bezi üreten bir şirketin genel müdür yardımcılığını yapmaktadır. Sevgilisi Alper ile mutlu bir ilişkileri vardır ve 2 yıllık ilişkilerini evlilikle taçlandırmanın zamanı gelmiştir. Fakat Alper’in çocuk isteğine karşı çıkan Ece yüzünden bir türlü evlenemezler. Tam da bu sırada beklenmedik bir şekilde hayatlarına giren bir kapkaç çetesi elemanı olan 10 yaşındaki Rüzgar her şeyi değiştirecektir. Sokak çetesini alt etmeye çalışan kahramanlar büyük bir aile olmalarını sağlayacak bir maceraya atılırlar

PUT ŞEYLERE (2018)

 

 Senaryo Ve Yönetmen: Onur Ünlü, Görüntü Yönetmeni: Vedat Özdemir, Erkan Tunç (Yönetmen Özel Yardımcısı), Emre Boyraz (Renk Düzenleme), Songül Altuntaş (Sanat Asistanı), Esma Keskin (Makyaj), Yapım:  Nesra Gürbüz, Orkun Ünlü, Bülent Özcan


Oyuncular: Öner Erkan, Öykü Karayel, Türkü Turan, Erkan Kolçak Köstendil, Songül Altuntaş, Yiğit Sertdemir, Rüzgar Erkoçlar, Beril Kayar, Kadir Çermik, Feride Çetin, Elit İşcan


Konu: İstanbul'un Cihangir semtinde yaşayan bir grup sanatçının zaten yeterince karmaşık olan ilişkileri, hayatlarına giren bir el kamerası nedeniyle iyice garip bir hal alır. Tüm kadınların âşık olduğu narsist bir yönetmen, birbirlerine kabloyla bağlı iki ev arkadaşı, aynı zamanda morg olan bir tiyatro sahnesi, ölüleri dirilten bir hemşire ve ekibin bazen sağ bazen sol, bazen de iki kolu olmayan torbacısı; Onur Ünlü'nün zaman ve mekânla oynadığı deneysel anlatısının kahramanlarıdır. Söz konusu kamera kimisi için iyi bir fırsatken kiminin sonunu getirecektir.

 

PAÇİ: AV SANATI )2018)

 

Senaryo ve Yönetmen: Elçin Elgür, Görüntü Yönetmeni: Elçin Elgür,   Kurgu: Mesut Ulutaş, Müzik:  Ozan Türkyılmaz, Yapım:  ECN Film /Kerim Çakır, Elçin Elgür, Müzik: Cafer Ozan Türkyılmaz, Görüntü Yönetmeni: Murat Akay


Oyuncular:  Mustafa Memoğlu, Esra Memoğlu, İbrahim Sarı,  Ali Memişoğlu,  Hanefi Karaman,  Aziz Sarıtaş, Yapımcı (Prodüktör),   Kerim Çakır


Konu: 13 yaşındaki Liva, babası tarafından istemediği halde köye, dedesinin yanına bırakılır. Liva köyde yaşlı insanların arasında ilgi çekici bir şey bulamaz. Ancak yırtıcı kuşların göç zamanının gelmesiyle işler değişir. Doğu Karadeniz'de hayli popüler olan atmaca yetiştirme kültürüyle, dedesiyle çıktıkları bir atmaca avında tanışacaktır. Dedesinden avcılığın detaylarını öğrenir ve bölgenin en etkili atmaca yetiştiricilerinden biri olur

ÖLÜMLÜ DÜNYA (2018)

 

* Yönetmen: Ali Atay, Senaryo:  Ali Atay, Aziz Kedi, Feyyaz Yiğit, Volkan Sümbül, Ali Demirel Müzik: Murat Çekem, Deniz Doğançay, Zafer Dilek, Özdemir Erdoğan , Ayşegül Şahin (Makyaj Ekibi), Enis Güder (Yapım Ekibi), Sercan Taşkaya (Yapım Amiri), Erdal Bali (Yapım Koordinatörü), Berkay Akbudak (1. Yönetmen Yardımcısı), Yusuf Delice (Koordinasyon), Yusuf Delice (Reji Koordinasyon), Oytun Bozkurt (Kamera Asistanı), Cengiz Karakaya (Crain Operatörü), Oğulcan Öztürk (D.I.T. Operatörü), Hasan Ersoy (2. Kamera Asistanı),  Hüseyin Kurt (Post-Prodüksiyon Sorumlusu) Çağlar Özlek (Renk Düzenleme), Taner Bal (Işık Asistanı), Cihan Alıngan (Ses Teknisyeni), Poyraz Küçük (Boom Operatörü), Kerem Aktaş (Ses Kayıt / Kurgu), Eli Haligua (Ses Tasarım), Fatih Rağbet (Ses Tasarım), Şakir Öztürk (Ses Tasarım), Mine Güler (Cast Direktörü), Sema Hatun Bilmiş (Cast Sorumlusu), İlker Coşan (Mali İşler), Yapım:  Cemal Okan, Timur Savcı, Sercan Taşkaya, Ebru Hamamcıoğlu


Oyuncular: Ahmet Mümtaz Taylan (Gazanfer), Alper Kul (Oktay), Sarp Apak (Serhan), İrem Sak (Begüm), Feyyaz Yiğit (Serbest), Doğu Demirkol Zafer), Meltem Kaptan (Sevil), Özgür Emre Yıldırım (Atakan), Mehmet Özgür (Ilhami), Ferit Kaya (Arif), İbrahim Selim  (Müşteri), Kubilay Tuncer (Müfettiş), Mustafa Kırantepe (Kahya), Güneş Hayat (Begüm'ün Annesi), Osman Alkaş (Begüm'ün Babası), Gümeç Alpay Aslan (Itır), Hakan Ağaoğlu, Kaan Yabaş (Avcı)



Konu: Mermer Ailesi, 8 kişiden oluşan geniş bir ailedir. Yıllardır Haydarpaşa Garı’nda Anadolu Tat Lokantasını işletirler. Ailenin, kendi halinde, sıradan gözüken hayatları aslında pek de gözüktüğü gibi değildir. Bu ailenin uzun süredir sakladıkları bir sırlar vardır; lokanta işletmeciliğinin yanı sıra köklü bir teşkilatın içinde çalışmaktadır. Onlar ne pahasına olursa olsun bu sırrı saklamaya çalışsalar da beklenmedik bir anda sırları ifşa olur. Artık yeni bir planı devreye sokmaları gerecektir.

 

ÖĞRENCİ KAFASI: SOYGUN (2018)

 

*Yönetmen: Ayhan Sonyürek, Senaryo:  Ayhan Sonyürek, Melek Ordu, Görüntü Yönetmeni: Barbaros Ergin, Soykan Pusat, Müzik: Ali Ekber Kayış,


Oyuncular: Rüzgar Erkoçlar, Beril Kayar, İlayda Fidanlık, Tolga Özaltındere, Emel Çetin, Kaan Deringöl, Merve Akaydın, Oben Onur, Mustafa Gültekin, Nejmi Aykar, Asuman Çakır, Tulga Serim, Ufuk Kaplan, aruk Karaçay, Kahraman Sivri, ,


Konu: Toprak, Cüneyt, Semih ve Uğur aynı evde yaşarlar. Kız arkadaşları Pınar, Tuğçe ve Melek de karşı dairede. Gençler aynı apartmanda yaşayan şüpheci ev sahibeleri Süheyla'ya çaktırmadan bir araya gelmek için iki daire arasındaki duvarı yıkarak pencere açmak gibi pek çok imkansızlığın üstesinden öğrenci zekasıyla gelir. Okul bitirme ödevi için çekecekleri filmin bilim kurgu olması en büyük hayalleridir. Sponsor, bilim-kurgu filmine destek olmaktan vazgeçince hayalleri yıkılan gençler, zorunlu olarak yazdıkları senaryoda mükemmel bir soygun planı olduğunu fark ederler. Hemen "öğrenci kafası" devreye girer; bilim kurgu filmini çekmek için soygun yapma fikrini ortaya atarlar. İdealist bir genç olan Toprak, emniyet müdürü babasının otoritesi ile hayalleri arasında bir süre bocalar. Tabii ki hayalleri ağır basarak soygun yapmaya ikna olur. Kampüsteki banka soygununu yapmaya karar veren ekibin dahisi Uğur plandaki zorlukları kolayca çözer. Kadınlarla iletişim kurmakta zorlanan utangaç Uğur'un en büyük zaafı okulun şuh kızı Arzu'dur. Duygusal Melek ile çapkın sevgilisi Semih'in gelgitli aşkı da planı sekteye uğratmaz, tam aksine maskeyle yapılacak soygun için eksiksiz bir prova olur. Soygun için geri sayan gençleri hiç ama hiç tahmin etmedikleri bir sürpriz bekler.

ORGANİK AŞK (2018)

 



Yönetmen
: Kamil Çetin, Senaryo: Volkan Girgin, Müzik: Ersin Bişgen, Görüntü Yönetmeni:  M. Eren Nayır, Kostüm Tasarım:   Barış Karaca, Sanat Yönetmeni:   Ufuk Özek, Yardımcı Yönetmen:   Derya Gökgöl, Müzik: Ersin Bişgen, Ses: Yunus Emre Aksu, Kurgu: Aziz İmamoğl,u Yapım:  Berna Akpınar, Metin Namlıses


 Oyuncular:  Gizem Karaca,   Mustafa Mert Koç, Tarık Papuççuoğlu, Ruhsar Gültekin, Hacı Ali Konuk, Erdi Ünver, Gizem Arıkan, Suat Ülhan, Emre Ertunç, Asuman Dabak,

 

OFLU HOCA TRAKYA'DA (2018)

 

 Yönetmen Adem Kılıç, Serkan Karaarslan, Senaryo: Ferhat Ergüni, Müzik: Aria, Süre, Görüntü Yönetmeni: Ercan Özkan, Cem Üngör(İdari Yapımcı), Serdar Çağlar (Genel Koordinatör), Emin Albayrak (Uygulayıcı Yapımcı), Aytekin Birkon (Kurgu), Erhan Usta (Sanat Yönetmeni), Miray Yoğurtçu (Kostüm Tasarım), Ali Şimşek (Yapım Amiri), İlker Coşan (Yapım Ekibi), Selim Alan (Set Amiri), Barış Eren (Yardımcı Yönetmen), Emre Sefer (Yönetmen Yardımcısı), Ateş Anıl Ekinci (Panther Asistanı), Çağlar Özlek (Renk Düzenleme), İbrahim Gezer (Işık Şefi), Naime Gürseler (Makyaj), Deniz Altuntaş (Kuaför), Fatih Aydoğdu (Ses Kayıt), Kerem Aktaş (Ses Tasarım), Ahmet Cihan (Compositing), Yapım: Taff Pictures/Timur Savcı, Üçgen Yapımevi / Cemal Okan, Adem Kılıç


Oyuncular:  Gülhan Tekin (Halime), Çetin Altay (Oflu Hoca/Haspi), Seymen Aydın (İdris), Gökhan Yıkılkan (Üzeyir), Bahtiyar Engin, Buket Dereoğlu (Moderatör), Ececan Gümeci, Bilal Çatalçekiç, Hülya Aydın, Timur Ölkebaş, Hidayet Erdinç


Konu: Oflu Hoca, başkanlığını yaptığı Doğanspor futbol kulübüne, genç yetenek Hayati'yi transfer etmek için Lüleburgaz yollarına düşmüştür. Gelgelelim Oflu Hoca'yı olmadık sürprizler beklemektedir Trakya'da. Lüleburgaz'a adım attığı gün, ilçedeki hapishaneden, Oflu Hoca'nın Lüleburgaz günlerini kabusa çevirecek, yüzde yüz Trakyalı bir adam tahliye olur: Haspi. Haspi, görünüş itibariyle Oflu Hoca'nın ikizi gibidir adeta. Gelgelelim karakter olarak hiçbir ortak noktaları yoktur. Bu fiziksel benzerlik, her iki adamın da başına macera ve kahkaha yüklü belalar açacaktır.

NEZİH BİR FİLM (2018)

 

Yönetmen: Ayhan Özen, Senaryo: Ahmet İlker Okumuş,  Müzik: Ender Gündüzlü, Metin Arıgül Görüntü Yönetmeni: Ömer Yılmaz Ahmet Alan (Kurgu), Ertuğrul Said Yazıcı (Yönetmen Yardımcısı) ,Serkan Mut (2. Yönetmen),  Muhammet Akkuş (Focus Puller), İsmail Akhan (Işık Şefi), Merve Miray Alan (Kurgu Asistanı), Engin Cebiroğlu (Renk Düzenleme) , Adem Gülgün (Set Amiri), Ahmet Ahuçalar (Set Ekibi), Ender Gündüzlü (Müzik Koordinatörü), Ender Gündüzlü(Jenerik Müziği), Yapım: The Best Films /Ayhan Özen,


Oyuncular: Müge Boz (Safure), Serhat Talay (Bahri), Ercan Özdal (Tamer), Mehmet Ali Karakuş (Kasım), Deniz Barut (Emine), Burak Haktanır (Cemil), Mehmet Uslu (Keçi Sait), Ahmet İlker Okumuş (Nezih), Safa Tabur (Halim), İbrahim Ethem Arslan Selim), Aslıhan Erer(
Jale),


Konu: Nezih, hayatı boyunca bir baltaya sap olamamış beceriksiz bir karakterdir. Yıllarca yaptığı nalburluk işini batırdıktan sonra kendisi gibi bir ezik olan Kasım'la beraber büyük hayallerle bir inşaat şirketi kurarlar. Uzun uğraşlardan sonra bir ihaleyi kazanırlar. Ancak sözleşme imzalayacakları son toplantıda Nezih'in patavatsızlığı her şeyi mahveder. Sonrasında iş kovalamaya devam eden Nezih ile Kasım'ın başına türlü talihsizlikler gelir.

NE VAR? (2018)

 

*

   


  Senaryo ve Yönetmen: Ozan Denklik, Yapım: Ozan Medya


Oyuncular: Ozan Denklik, Ömer Koç, Emre Yılmaz [II], Gürkan Demirtaş, Gülbahar Caybak


Konu: Birbirleriyle çok iyi anlaşan, güçlü bağları olan üç genç vardır. Hayatları rutindir ama bir gün gençlerden biri falcıya gitmeye ikna eder onları. Falcı gençlerin falında hazine görür. Onlar da bu hazineyi aramaya koyulur. Hazineyi ararlarken başta mafya olmak üzere birçok aksilikle karşılaşırlar. Karşılaştıkları aksiliklere rağmen yılmadan hazineyi bulmaya çalışırlar.

MÜSLÜM (2018)

 

*

Yönetmen:  Ketche, Can Ulkay, Görüntü Yönetmeni: Martin Szecsanov, Senaryo:  Hakan Günday, Gürhan Özçiftçi, Yapım:  Mustafa Uslu, Nuri Yıldırım


Oyuncular: Timuçin Esen  (Müslüm Gürses), Zerrin Tekindor  (Muhterem Nur), Şahin Kendirci  (Müslüm Gürses'in Gençliği), Caner Kurtaran  (Sefer), Erkan Kolçak Köstendil  (Pavyon Sahibi),  Altan Erkekli  (Psikolog), Ayça Bingöl  (Emine Akbaş), Erkan Can  (Limoncu Ali)


Konu: Film, ülkemizin arabesk müzik yapan şarkıcılarının en ünlülerinden Müslüm Gürses’i ve hayat arkadaşı Muhterem Nur’u anlatıyor. Çocuk yaşta, tesadüfen girdiği Adana Halkevi’nde bağlama ustası Limoncu Ali’yle tanışan Müslüm Gürses, kendisinden hem müzik bilgisi hem de ilerleyen yaşlarında sık sık hatırlayacağı çok önemli hayat dersleri alır. Limoncu Ali, bir öğretmen olmasının ötesinde çocuk Müslüm’e şevkat gösterir, bir nevi babalık yapar.


& Belki de Müslüm'ün kim olduğunu anlamak için en çok çocukluğunu bilmeniz gerekir. İçinde sakladığı trajedisini anlamak için gereken tüm ayrıntılar orada saklanmış. Hani saklanmış da sayılmaz. Müslüm çocukluğunun her detayını hatırlıyor, biliyor ve bu anilarin kendisine yaptıklarının farkında. Yoksa onlarca yıl sonra babasının avucuna bir avuç toprağı boca ettiği sahnede, zaptetmekte zorlandığı çocukluk öfkesini bu kadar net görebilir miydik? Bana kalırsa mesele tam olarak Müslüm'ün kendi acılarına yaklaşımında. Ustasının dediğini yapmaya çalışan ve tüm derdini  şarkılarla anlatmaya çalışan Müslüm, ileri derecede psikolojik deşarj sorunu yaşamakta. Hani iyiki deşarj olamamış ve bu şarkılar çıkmış diyebilirsiniz  yada o çok iyi yürekli biri, affediyor olabilir yani ne var bunda? diyenleriniz çıkabilir. Ancak Müslüm'ün kendini iyilik adına soktuğu o psikolojik-depresif-pasif çukuruna zorla kardeşini çekiştirmesine ne demeli? Babasına öfkesini gösterebilme şansının iyilik adına elinden alınmasının yarattığı karanlık değil miydi Ahmet'i öldüren?

Neden bizim için Müslüm'ün acısının kaynağını ve rahatlama yollarını bilmek bu kadar önemli?

Sanırım şarkılarını bileklerini keserek dinleyen insanlara hiç bir dizesinde etkili bir çıkış yolu önermeyen-öneremeyen Müslüm'ün tam olarak başarısının gizemi burada. Orada o acıda kal, orayı yaşa ve yaranı kanat. Bir daha yaşa bir daha... Kendisi bir yol önermese de kardeşi Ahmet gibi hemen tüm fanatiklerinde simgeleşen jilet atmanın psikolojik derinliğinde ne var sanıyorsunuz? Deşarj isteği, rahatlama arzusu... Ama nafile... Çünkü şarkılarında ışığın deşarjin ve iyileşmenin esamisi okunmayan Müslüm, hayranlarına bu şansı hiçbir cümlesinde veremiyor vermiyor.. Kardeşine veremediği gibi.

Bazen -acıklı hallerde de iyice- sola devirdigi boynu ile o sanırım bu toprakların gördüğü en boynu büküklerden biri.


Hayatı aşkı ailesi derken boyun büküldükçe bükülüyor... Çukur derinleştikçe derinleşiyor.

Filmin her karesine sızan özen ve iyide masraf edildiği cok belli olan karelerin filmin bugün ki başarısına katkısı büyük. Ama kesin olan birşey varki o da bu başarıda asıl rolün çok iyi yakalanmış olan ve filme çok iyi yedirilmiş toplumsal ve bireysel psikolojik halimizde olduğu kesin. Acıyı anlatmak yerine yaşayan yaşamaktan haz alan ve bunu tüm zorluklarının mazereti haline getiren yurdum insanı tam olarak bunu seviyor sanırım.


Hiç abartılı durmayan makyaji ile Timuçin Esen'in harika oyunculuğu izlenmeye değer. Filmin fondaki Çukurova atmosferini harika kullanımı da not edilmesi gereken başka bir yönü. Adana'da izleme şansına eriştiğim filme Çukurovalı'nın verdiği sıcak tepkiyi, filmde kendini arayan ve sanırım kendini ziyadesiyle bulan izleyiciyi görmeliydiniz. Baba baba sesleriyle bir film izledik, Müslüm konseri havasında.


Ve tabi müzikler. Zaten alışık olduğumuz ezgileri ve şarkıları, Müslüm'den hiç de aşağı kalmayan seslendirmeleri ile bu film kaçırılmayacak bir seyir keyfi insana veriyor.


Ayla filmi ile yeteneğini kanıtlamış bir yönetmen var yönetmen koltuğunda. Can Ulkay... Drama yaratmada ki ustalığını, renkleri ve artık kullanımı dronlar sayesinde kolaylaşan harika genel çekimleri ile akılda kalıcı bir film yapmış. Yönetmen koltuğuna Hakan Kırkavaç ile beraber oturuyor.


Biyografi filmlerinde sık karşılaştığım filmin sonuna biyografisi anlatılan kişilerden kareler ekleme geleneği Müslüm'de de var. Hiç hazzetmediğim ve filmin gerçekliğinden ve yarattığı auradan izleyiciyi çıkaran bu gereksiz eklemeler de olmasa tamamdım ben. Bana kalırsa jenerik başlayınca siz içinizdeki o derin sızıyla salondan çıkıverin sayın seyirciler. (Mustafa IRMAK)

MÜSADENİZLE BÜYÜKLER (2018)

 

*Yönetmen: Talip Karamahmutoğlu, Senaryo: Talip Karamahmutoğlu, Okay Karamahmutoğlu, Görüntü Yönetmeni: Uğur Kaplan, Gökhan Tanış, Babak Tahmili (Sanat Yönetmeni), Ebru Tunçoktay(Kostüm Tasarım), Okay Karamahmutoğlu (Yardımcı Yönetmen),  Sinan Sainkaplan (Işık Şefi), Sariyeh Shamsizadeh (Sanat Yönetmeni yrd.), Selçuk Yılmaz (Ses Tasarım), Demir Baran Kutlu (Final Miks), Tolga Yıldız (Makyaj Tas
arım), Yapım: uzey Film, Avrasya Medya,


Oyuncular: Nehir Seymenoğlu, Bilge Kara, Enes Göçmen, Efe Koçyiğit, Emre Altuğ, Barış Kışlak, Ümit Çırak, Hakan Eksen, Hakan Eksen, Atsız Karaduman, Duygu Paracıkoğlu, Amir Shehadeh, Sevinç Trenova, Deha Karan Üner, Hakan Eksen, Rıza Sönmez, Ayhan Eroğlu, Coşkun Özmeriç, Volga Sorgu, Barış Çon, Kuzey Yücehan, Sinan Sainkaplan


Konu: Ormanda terk edilmiş köpeklere sıcak bir yuva hazırlamak için bir grup çocuk bir araya gelir. Herkesten habersiz gizlice köpekleri beslemeye başlarlar. Çocuklar, sahipleri tarafından ormana terk edilmiş köpeklerin hayatta kalması için mücadele ederken, kötü niyetli birileri de köpekleri yok etmek için harekete geçmiştir. Sitenin güvenlik müdürü Hakan'ın desteğini alan çocuklar kendilerini zorlu ve fantastik bir maceranın içinde bulurlar.

 

MİSAFİR (2018)

 

*Senaryo ve Yönetmen: Andaç Haznedaroğlu  Andaç Haznedaroğlu Müzik:Toygar Işıklı, Görüntü Yönetmeni: Hayk Kirakosyan, Efe Kubilay, Can Yağan (Kurgu), Işıl Gürtop  (Sanat Yönetmeni), Gökçe Doruk Erten (Cast Direktörü), Barkın Haznedaroğlu (Yapım Sorumlusu), Emre Oskay (İdari Yapımcı), Ümit Gürer (1. Yönetmen Yardımcısı), Serap Mekikçi (Koordinasyon), Selin Sözen (Kostüm Sorumlusu), Özgür Özden (Ses Tasarım), Yapım: İstanbul Dijital (İ
FP)/Andaç Haznedaroğlu, Adnan M. Şapçı, Sadık Ekinci, Cenk Yengin


Oyuncular: Saba Mubarak (Meryem), Yeşim Ceren Bozoğlu Muhammed Refki, Şebnem Dönmez Rıza Akın, Ümit Olcay, Esin Gündoğdu, Sema Öner, Ayta Sözeri, Zeynep Kankonde, Yasemin Yıldız  Gürlek, Barış Ekiz


Konu: Suriye'deki savaşta küçük kız kardeşi dışında tüm ailesini kaybeden Lena, komşusu Meryem ile birlikte Türkiye üzerinden Avrupa'ya doğru gelişen bir yolculukta başlarlar. Lena'nın asıl istediği evine dönmektir, zorluklarla geldikleri İstanbul'da devamlı ortaya çıkan problemlerle boğuşarak ayakta kalmaya çalışırken kendi hikayelerinin kahramanları olurlar.

 

MİLYONLUK KUŞ (2018)

 

   Senaryo Ve Yönetmen: Hayal Aslanzade, Hayal Aslan, Görüntü Yönetmeni: Mustafa Karakuş, Aykut Yıldırım (Kurgu), Kübra Yıldırım (Yardımcı Yönetmen)


Oyuncular: Ufuk Özkan, Gökçe Özyol, Mehtap Bayrı, Mushviq Shahverdiyev, Dilara Aliyeva,



Konu: Lüks otellerin birinde şoför olarak çalışan Hakkı, kendisine verilen son görevi başarıyla sonuçlandırıp gelecek hafta terfi ettirilme niyetindedir. Hakkı, yurt dışından özel davet edilmiş bir mimarı karşılamak için havaalanına gittiğinde, polis tarafından aranmakta olan bir kuş hırsızını mimar sanarak yanlışlıkla arabasına alır. Böylelikle restorasyonu tamamlanmak üzere olan tarihi bir heykel, yanlışlıkla kuş hırsızına emanet edilmiş olur. Hakkı, bu andan itibaren dominant ve sabırsız eşi Sevda, oteldeki amansız rakibi Bayram ve tarihi heykele zarar vermiş olan 'davetsiz' misafiriyle baş etmek ve kontrolden çıkmış olan işleri rayına oturtmak zorundadır.