Senaryo ve Yönetmen Filiz Alpgezmen Müzik Barış Dokuzer Görüntü Yönetmeni Özgür Polat Yapım Ali Alpgezmen, Eylem Akın PostProdüksiyon Danışmanı: Murat Can Tura, Kurgu: Natalin Solakoğlu, Çiçek Kahraman, Ortak Yapımcı: Kaan Nazlı, Uygulayıcı Yapımcı: Salih Karaman, Ali Alpgezmen, Yönetmen Yardımcısı: Osman Taşçı, Başak Danalı, Ekin Pandir, Beril Potok, 1. Kamera Asistanı: Gürkan Özkan, 2. Kamera Asistanı: Kenan Çalışkan, Focus Puller: Sertaç Özkan, Işık Şefi: Osman Sandıkçı, Servet Tanrıverdi, Fatih Yıldırım, Mutlu Yaşar Aşkın, Sanat Ekibi: Şafak Güler, Gülçin İçöz Özmenci , Sevil Soysaldı, Bestboy: Talip Sefi, Makyaj: Gülçin Bayar, Kuaför: Şahin Gül, Ses Tasarım: Umut Şenyol, Ses Kayıt: Mustafa Bölükbaşı, Boom Operatörü: Enes Sırdaş, Prodüksiyon Amiri: Tansu Şahin, Sercan Tevs, Set Amiri: İbrahim Çelik, Asistan: Natalin Solakoğlu, Ses Stüdyosu: Fono Film
Oyuncular:
Sezin Akbaşoğulları (Özgür), Caner Cindoruk (Ferhat), Güzide Balcı (Semra),
Hüseyin Özay (Nurettin), Selen Uçer (Nazmiye), Ozan Uygun (Yiğit), Enginay
Gültekin (Kübra), Ülkü Duru, Nermin Uğur (Yenge), Serkan Keskin (Ali), Özlem
Tokaslan (Memure), Nedim Salman (Görevli), Selda Özler Taşdemir (Gülsen), Memet
Işık (Doktor), Kaan Öztop (Kokoreççi), Sabahat Ürgen (Babaanne), Tolga Baş
(Resepsiyonist), Mehmet Dostay (Birinci Adam), Rafi Emeksiz (Bakkal), Birsen
Dürülü (Birinci Kadın), Şener Sırbudak (Mehmet Dostay), Gökhan Tunç (Üçüncü
Adam), Çağatay Çatal (Küçük Amcaoğlu), Deniz Keyf (İkinci Kadın), Çınar Dostay
(Sünnet Çocuğu), Derin Sude Günay (Kız), Pınar Uysal (İkinci Memure), Gürcan
Eken (Memur), Ata Gür (Bardaki Adam),
Konu:
Özgür, 80 darbesiyle Fransa’ya iltica etmiş bir anne babanın kızıdır. Paris’te
doğup büyümüş, Türkiye’yi hiç görmemiştir. Annesini küçükken kaybetmiş; Özgür'ü
babası büyütmüştür. Özgür hayatla bağları kopuk, her şeye ama en çok kendine
‘yabancı’ genç bir kadındır. Özgür, babası Hüseyin’in ölüm haberiyle babasını
İstanbul’a gömmeye karar verir.Fakat Hüseyin’in 12 Eylül sürecinde
vatandaşlıktan atılmış olması Özgür’ün önüne büyük bir engel olarak çıkar. Bu
engel, Özgür’ü Türkiye bürokrasisi, İstanbul ve kendi içinde bir yolculuğa zorlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder