Powered By Blogger

3 Kasım 2015 Salı

KANLI KALE (1965)

Senaryo ve Yönetmen:  Yavuz Yalınkılıç
Operatör:Kaya Ererez
Yapım:Aksu Film / Engin Aksu


Oyuncular: Erol Taş, Yıldırım Gencer, Sunay Sun, Fahri Sadedil, Ersun Kazançel, Sevgi Damlı,


Konu: Dağa çıkan bir eşkıya ile onu yakalamakla görevli jandarma onbaşısının öyküsü

KANLI BUĞDAY (1965)

Yönetmen:Ferit Ceylan
Senaryo: İlhan Engin
Görüntü Yönetmeni: Dinçer Önal
Yapım: Kent Film / Ferit Ceylan


Oyuncular: Yılmaz Güney, Nurlan San, Atilla Ergün, Oktar Durukan, Atilla Dinçer, Hıfsı Özer


Konu: Bir kan davası nedeniyle kardeşi öldürülen köyün delikanlısı (Yılmaz Güney), intikam peşindedir. Kanlılarının babasını öldürüp hapse girer. Bir süre sonra af çıkar. Sabırsızlıkla özgürlüğüne kavuşacağı günü bekleyen delikanlı bir mektup alır. "Aftan yararlanıp sakın buraya gelme. Önce seni, sonra da oğlunu öldürecekler. Eğer gelirsen, bu kez ben seni öldürürüm," haberini veren mektubu, hapisteki delikanlının yengesi göndermiştir. Kocası öldürülünce, genç yaşta dul kalan kadın (Nurlan San), yıllarca süren bu kan davasından küçük oğlunu kurtarmak istemektedir. Kocası, dağa çıkan kan davalı dört kardeş tarafından öldürülmüştür.


Af kanunundan yararlanıp hapisten çıkan delikanlı kasabaya gelir. Kardeşinin dul karısı, onu kasaba meydanında silahıyla karşılar. Meydana toplanan kasaba halkı korku içindedir. Genç kadın silahını doğrultup tetiğe basar. Küçük oğlan çocuğu silahlı annesinin bacaklarına sarılır. Delikanlı yengesinin üzerine atılır. Silah patlar. Çocuk, "Amca, amca," diye ağlayarak, yere yıkılan delikanlının üzerine kapanır.


Delikanlı yaralı, yengesi pişmandır, ama bir kere olan olmuştur. Yine de genç kadın onu yalnız bırakmaz, evinde tedavi eder. Babaları öldürülen kan davalı dört kardeş, annesi buğday tarlasında çalışırken, pusu kurup oğlunu kaçırırlar. Delikanlı, kardeşlerin peşlerine düşer. Yalnız değildir. Beraberinde kasabadan tanıdığı altı arkadaşı da vardır.


Saklandıkları yeri bulan delikanlı, kardeşlerle kanlı bir çatışmaya girer. Çatışma sırasında dört kardeş birbirlerine girerler. Kardeşlerden biri çıldırarak kaçar. Çocuğu kurtarıp kasabaya dönen delikanlı, bir kahraman gibi karşılanır. Kasabayı kötü adamlardan kurtarmıştır. Köylüler, genç adamın kasabada kalmasını isterlerse de o, tekliflerini kabul etmez. "Ben belalı adamın biriyim," deyip kasabayı terk eder. “Agâh Özgüç, “Bütün Filmleriyle Yılmaz Güney” syf,74”

KAN GÖVDEYİ GÖTÜRDÜ (1965)

Yönetmen: Yılmaz Atadeniz
Senaryo:Enis Olcayto
Kamera: Ali Yaver
Yapım: Metin Film / Işık Toroman


Oyuncular: Yılmaz Güney (Metin), Gülsüm Kamu (Türkan), Ergun Köknar (Cellat Nuri), Münir Özkul, Gülbin Eray (Birsen), Suzan Avcı, Asım Nipton (İrfan Usta), Selma Durmuş (Naciye), Münir Özkul, Ali Seyhan, Haydar Karaer, Çetin Başaran, Alp Arslan, Enver Dönmez, Hüseyin Zan, Ahmet Karaca, Kemal Kan, Mete Mert, Kemal Kan, Şarkılar: Sevim Şengül, Danslar: Tahiye Salem


Konu: Kabadayıların, sokak mafyasının birbirlerine pusu kurduğu kentte terör havası esmektedir. Çevrede dürbünlü adamlar dolaşır. Birbiri ardına cinayetler işlenir. Ve öldürülen adamların üzerinde, çevreye dehşet salan çetenin simgesi olarak maça Kızı iskambil kâğıtları çıkar. Polis takiptedir.Yurt dışına deterjan kutuları içinde beyaz zehir sevkiyatı yapan çete, eski sabıkalılardan milyoner Hayri Bora'yla işbirliği içindedir. Tüm çeteyi perde arkasından yönlendiren, telefonla emir veren büyük patronun baş adamı Cellat Nuri (Ergun Köknar), para trafiğini idare eder. Beyrut'a gönderilen malların karşılığı olan parayı teslim almak için Hayri Bora'nm yazıhanesine gelir. Bora, parayı vermek istemez, direnir önce, tehditler karşısında paniğe kapılıp para dolu çantayı teslim eder. Birkaç gün sonra da uzun namlulu bir silahla öldürülür.
Bu sıralarda kentte esrarengiz bir adam gelir. Kentin sokaklarında adres ararken, garip kılıklı, kendini zehir hafiye zannedip bu hayallerle yaşayan saf bir adamla (Münir Özkul) karşılaşır. Arkadaş olurlar.


Adı Metin (Yılmaz Güney) olan esrarengiz adam, emniyet teşkilatından görevli bir polistir. Bir süre önce istemeyerek eroin kaçakçılarının içine girip imalat işlerinde çalıştırılan İrfan Usta'nın (Asım Nipton) başı derttedir. Kanser hastası olan karısının ameliyat para-sını verip onu bu kirli işlere bulaştıran çete peşini bırakmaz. Yeni bir iş teklifi aldığında karşı çıkar. Kaçmak ister, ama kurtulamaz. Metin, bir gece İrfan'ı yarı baygın bir halde bulur. Bıçaklanmıştır, son nefesini verirken 'maça kızı' der ama sözlerini tamamlaya-maz.


Metin, sonradan adının 'Maça Kızı' olduğu-nu öğrendiği gece kulübüne gider. Kulüpte dans eden Gülsün Türkan'la (Gülsün Kamu) tanışır. Gülsün, aynı zamanda güzellik krali-çesidir ve Beyrut'ta bir yarışmaya katılacak-tır. Geceyi Gülsün'ün evinde geçiren Metin, bazı bilgiler elde eder. Cinayet kurbanların-dan Hayri Bora'nın tek va-risi, yeğeni Birsen'-dir (Gülbin Eray). Arkadaşı Deli Münir'le birlikte buzdolabı tamircisi kılığına girerek, Birsen'in Yeşilköy'deki villasına giderler. Belli etmeden amcasıyla ilgili bilgiler almaya çalışır.
Cellat Nuri de boş durmaz, Metin'le ilişkisi olan Gülsün'ü kaçırır. Metin, Gülsün'ün kaçı-rıldığı yeri ararken, bu arada Münir ortadan kaybolur. Münir'in sevgilisi Naciye'yi (Selma Durmuş) bulur ama ondan bir şey öğrene-mez. Araştırmasını sürdürür.


Polis emniyet müdüründen aldığı gizli talimatla kentin tüm giriş ve çıkışlarını kontrol altına alır. Metin'le de temas halindedir Cellat Nuri'nin adamlarından birini yakalayan Metin, gizlendikleri yeri öğrenir. Maltepe'deki metruk köşkü basar. Gülsün'le Münir'in iplerini çözüp onları kurtarır. Gülsün, sevgilisinin kollarına atılıp sarıldığı sıra kaçakçılardan birinin kurşunuyla vurulur. Köşkü saran polis, sağ kalan kaçakçıları yakalar.”

 Kan Gövdeyi Götürdü, devamı olan Kahreden Kurşunla birlikte aynı anda, aynı mekânlarda iç içe çekildi. Her iki filmin jeneriğinde adı geçen Selçuk Göksayar'ın, diyalog yazımıyla ilgisi yoktur. Gazeteci Enis Olcayto'nun yazdığı senaryonun diyalogların (bir bölümünü), çekimler sırasında Yılmaz Güney düzenlemiştir. Yapımcı Işık Toraman, daha sonraki yıllarda her iki filmi birleştirerek, Kan ve Kurşun gibi uydurma bir isimle yeniden piyasaya sürdü. Yılmaz Güney'in bu isimli bir filmi yoktur.

KAMYON FARESİ (1965)

Senaryo ve Yönetmen: Orhan Ateş
Operatör:Kaya Ererez
Yapım:Ar Film


Oyuncular: Ekrem Bora, Neriman Ateş, Kenan Pars, Tunç Oral, Feridun Çölgeçen, Nedret Güvenç


Konu: Biri genç diğeri orta yaşlı iki erkeğin arasında kalan bir genç kızın aşkı

KALBİMDEKİ SERSERİ (1965)

Yönetmen: Nejat Saydam
Senaryo: Suavi Sualp
Kamera: Cahit Engin
Yapım: Yüksel Film / Erol Altınışık


Oyuncular: Tamer Yiğit, Nesrin Sipahi, Reha Yurdakul, Ali Şen, Nuri Altınok, Zuhal Tan, Sami Hazinses, Necdet Tosun


Konu: Trafik kazası sonucu sakat kalan bir şarkıcı kızı tedavi ettirmek hırsızlık yapan bir gencin öyküsü.

KAHREDEN KURŞUN (1965)

Yönetmen: Yılmaz Atadeniz
Senaryo: Enis Olcayto
Kamera: Ali Yaver
Yapım: Metin Film / Işık Toraman


Oyuncular: Gülsün Kamu, Yılmaz Güney, Sevda Ferdağ, Suzan Avcı, Gülbin Eray, Münir Özkul, Ergun Köknar, Kemal Kan, Şarkılar: Sevim Şengül


Konu: Çevresi, Metin'i (Yılmaz Güney) işine son verilmiş bir lis olarak tanır. Oysa kaçaçılık masası teşkilatının bir oyunudur. Çapkın ve korkusuzbir gizli polis olan Metin, görevinin başındadır. Eroin kaçakçılığı yapan çetenin peşine düşen Metin, birden kendini çözülmesi güç ve karmaşık bir maceranın içinde bulur.

 Metin, şefinin emriyle Maça Kızı adlı gece kulübüne gider. Bir -re önce bu kulüpte dans çı kızlar-dan Gülsün, esrarengiz bir cinayete kurban gitmiştir. Metin, olaylarla ilgili olarak kulübün barın konuştuğu gazeteci Aydın'dan  (Kemal Kan) bilgi almaya çalışır. Metin,gece kulübünün gizli bir köşesinden Cellat Nuri rgun Köknar) ve adamları tarafından izlenmektedir. Çağrı üzerine telefon kabinine giden Aydın dönmeyince Metin, yerinden kalkar. Aydın, telefon kabini içinde göğsüne saplanan bir bıçakla öldürülmüştür. Metin, bu kez gece kulübünde şarkıcılık yapan Sevda'yı (Sevda Ferrdağ) izler. Sev-da Lübnan'a eroin sevkiyatı yapan çete tarafından kullanılmaktadır. Metin, şefinden yeni bir bilgi alır. Birkaç hafta önce eroin imalatı işinde kullanılan lrfan ustanın bir kızı var. Bu kızın kim olduğu, bazı bilgiler açısından gereklidir.

 Metin, bir gece, Maça Kızında görüp programı sırasında izlediği şarkıcı Sevda'nın evine gider. Onu konuşturmaya çalışır. Bu ilk görüşmede Sevda, Metin'e karşı ilgi duyar. Sevişirlerken kapı çalınır Metin, kaçar gibi yapıp saklanır. Eve gelen Cellat Nuri'dir. Aralarında geçen konuşmayı dinler. Cellat Nuri, ortalıkta görünmeyen, yalnızca telefonla talimat veren büyük patronun emrindedir. Işlerine burnunu sokan Metin'in ortadan kaldırılması için emir almıştır. Nuri adamlarını toplar.

Metin, bir takip sonucu pusuya düşürülüp kentin varoşların da bir fabrikaya götürülür. Mermer kesme makinesine bağlanır. Kurtuluş umudu kalmadığı bir sırada arkadaşı Münir (Münir Özkul ) yetişir. Kaçakçılara kurşun yağdırırken, Metin, vücudunu saran kayışlardan kurtulur ve kaçarlar. Çetenin tüm sırlarını bilenleri öldürmekle görevlendirilen Cellat Nuri'nin yeni avı Birsen'dir. (Gülbin Eray). Konuşmaması için Yeşilköy'deki villasına gidip Birsen’i yastıkla boğarak öldürür. Metin, yetiştiğinde Birsen'in cesediyle karşılaşır.


Kulüplerinde şarkıcılık yapan Sevda'nın Metin'le ilişkisi duyulunca yeni bir tuzak kurulur. Büyük patronun emriyle Sevda işinden alınır, yerine Suzi (Suzan Avcı) getirilir. Maça Kızı'nda dansözlük yapan Suzi, aynı zamanda patronun da metresidir. Metin'in güzel kadınlara karşı zaafını bilen patron, onu yem olarak kullanma emrini verir. Hızla gelişen olaylardan sonra Suzi de öldürülür.



Cellat Nuri'nin yeni planı, patronunu atlatıp paralarla kaçmaktır. Öteden beri gözü olduğu Sevda'yı silah zoruyla eroin deposuna götürür. Döverek birlikte Avrupa'ya kaçmaya zorlar. "Artık patron benim," der. Sevda direnir. Bu sırada asıl büyük patron ortaya çıkar. Elinde silahla deponun kapısındadır. Kara gözlüklü adam, gazeteci Aydın'ın ta kendisidir. Ve ölmemiştir... Cellat Nuri'nin üzerine kurşunları boşaltır. Polis çevreyi sardığında Münir de yanlarındadır. Patron para dolu çantayı alıp kaçmaya çalışırken Sevda'yı da birlikte sürükler. Patronun adamları polisle çatışırlarken Münir yaralanır. Metin yetiştiğinde arkadaşı ölmüştür. Patron, kendisini sahilde bekleyen motora doğru kaçarken, Metin'in kurşunlarıyla can verir. Sonra da olaylar birbiri ardına çözülür. Sevda, öldürülen İrfan ustanın kızıdır. Babasının intikamını almak için çetenin içine girdiğini Metin'e açıklar. Ama artık bu intikamı, gönül verdiği Metin, onun yerine almıştır ve bir dolu maceradan sonra birbirlerine kavuşmuşlardır. “Agah Özgüç, “Bütün Filmleriyle Yılmaz Güney”

Not: Birbirlerinin devam olan Kan Gövdeyi Götürdü adlı filmle birlikte, aynı mekanlarda iç içe çekildi. (Agah Özgüç)


KADIN OKŞANMAK İSTER (1965)

Yönetmen : Hasan Kazankaya
Senaryo: Vecdi Uygun
Foto Direktörü: Çetin Gürtop
Yapım: Sarıkaya Film / Aziz Sarıkaya


Oyuncular: Orhan Günşiray, Semra Sar, Tülin Elgin, Gülsün Kamu, Nilgün Esen, Suha Doğan, Handan Adalı, Hüseyin Alp, Ülker Akman, Hasan Ceylan


Konu: Seyahat sırasında valizlerinin bir başkası ile krışması sonunda, yaşanan maceraları konu alan bir film.

KAHREDEN DARBE (1965)

Bknz: DÜNKÜ ÇOCUK

KADIN İSTERSE (1965)

Senaryo ve Yönetmen:Nejat Saydam
Görüntü Yönetmeni: Melih Sertesen
Yapım: Acar Film / Murat Köseoğlu


Oyuncular: Hülya Koçyiğit, Ayhan Işık, Nuri Altınok, Gülbin Eray, Reha Yurdakul, Semih Sergen, Hayri Esen, Atıf Kaptan, İbrahim Delideniz,


Konu: Ölümünü bekleyen kalp hastası bir kızla, zengin bir adamın aşk öyküsü.


► Esat Mahmut Karakurt’un 1960 yılında yazdığı ve 5 yıl sonra kameralar önüne çıkan bu eserin ANA FİKRİ: 


İnsanlar arzularına yenik düştükleri zaman her türlü kötülüğü yapabilirler. Para hırsı ve arzuları tatmin etme isteği olan insanlar her zaman topluma zarar verirler. Bu gibi kişilerin hiç bir zaman peşinden gitmemeliyiz. Aynı zamanda çaresizce çözüm aradığımız zaman tanımadığımız, yabancı insanlara güvenip bir çıkış yolu aramamamız gerekir. Her zaman bir sorunumuz olduğunda anne ve babamıza o da olmazsa en güvendiğimiz, en çok tanıdığımız insanla muhattab olmalıyız.  Aksi takdirde bu gibi kişilerin tuzağına düşebiliriz.

Rıdvan, genç, yakışıklı, her türlü kadını etkileyebilecek niteliğe sahip bir delikanlıdır. Rıdvan saflığı, aklını kullanamaması ve delice bir aşkın neticesi olarak tuzağa düşmüştür. Aşkı için her şeyi yapabilecek birisidir. Doğruluğu ve dürüstlüğü sayesinde bu tuzaktan kurtulmuştur.


Nevzat Hanım, kırk yaşlarında ancak bir genç kız kadar güzeldir ve her türlü erkeği etkileyebilecek birisidir. Ancak arzularına ve ihtiraslarına yenik düşmüştür ve her şeyi parasıyla ve aklıyla elde edebileceğini düşünmektedir.
Pelin, genç ve güzel bir kızdır. Rıdvan’a delice aşıktır ve nasıl bir oyunun içine girdiğinden haberi bile yoktur. Fakat aşkı için yapamayacağı fedakarlık yoktur.

İSYANCILAR (1965)

Senaryo ve Yönetmen : Abdurrahman Palay “Recep Bilgine’in aynı isimli eserinden”
Operatör: Ali Yaver
Müzik: Nedim Otyam
Yapım: Kurt Film / Mehmet Arancı


Oyuncular: Göksel Arsoy, Yıldız Kenter, Semra Sar, Sami Ayanoğlu, Turgut Boralı, Bilkay Tekben, Orhan Erdamar, Erol Günaydın, Semih Sergen, İbrahim Delideniz


KONU: Topraksız köylü, hazine toprağının kendilerine dağıtılması için öğretmen öncülüğünde Hükümete başvurur. Muhtar ise Vali'ye, yapılan hareketi, 'isyan' diye bildirir. Fadime nine muhtara karşı cephe alır ve muhtarlık seçimlerinde istediği gibi hareket etme imkânı tanımaz. Muhtar seçimi kaybeder. Abdurrahman Palay, seçimde köylülere baskı yapan muhtarla, çevreyi bilinçlendirip 'toprak reformu' gerçekleştiren ve bunu vaparken öğretmenden yardım gören Fadime Nine'nin rnücadelesini anlatır.


Ödül:


 3. Antalya Altın Portakal Ulusal Uzun Metraj Film Yarışması (24 Mayıs – 4 Haziran 1966)


► Yıldız Kenter ”En başarılı yardımcı oyuncu” 

► Nedim Otyam “En iyi özgün müzik”

Jüri Üyeleri: Julien Jenger, Claude Mathiss, Harry Keith, Nejat Duru, Turgut Demirağ, Orhon M. Arıburnu, Kemal Baysal, Dr. Alyanak, Mücahit Beşer, Ümit Deniz, Dr. Burhanettin Onat, Baykan Tözgen, Ethem Soykan, Ata Karatay.

İSTANBUL KAZAN BEN KEPÇE (1965)

Senaryo ve Yönetmen : Orhan Elmas
Foto Direktörü:Mengü Yeğin
Yapım:Pesen Film / Nevzat Pesen


Laboratuar Asistanları: Şengün Gökçay, Yücel Tibet, Operatör Asistanı: Nedim Akanlar, Set Amiri: Fethi Oğuz, Işık: Atacan Boran, Montaj ve Senkron: Nazmi Özen, Prodüksiyoın Amiri: Sadri Karan, 

(Süperfon Stüdyosunda hazırlanmış ve seslendirilmiştir)

Oyuncular: Öztürk Serengil, Esen Püsküllü, Sevda Ferdağ, Necdet Çağlar, Aysel Tanju, Hayri Caner, İsmail Dümbüllü, Orhan Aklan, Sami Hazinses, Feridun Çölgeçen, Hasan Ceylan, Sedef Türkay, Osman Türkoğlu, Haldun Özdikmen, Faik Coşkun,


Konu: Yüklü bir mirasa konan delikanlının peşine düşen gangsterlerin öyküsü.

İNATÇI GELİN (1965)

Yönetmen: Sırrı Gültekin
Eser: Sadık Şendil
Senaryo: Safa Önal
Kamera: Rafet Şiriner
Müzik: Metin Bükey
Yapım: Gültekin Film / Sırrı Gültekin - Uğur Film/Memduh Ün

Montaj: Metin Miroğlu, Kamera Asistanı: Ferhat Bakır Şarkılar: Tanju Okan, Senkron: Diamandi Filmeridis, Negatif Montaj: Oral Özütürk, Senkron: Diamandi Filmeridis, Seslendiren: Marko Buduris, Laboratuvar: Cemil Orhon (Şef), Erol Yıldırım, Bayram Güzel, Malipo: Süleyman Koyuncu, Işık: Ender Film, Prodüksiyon Amiri: Hüseyin Zan, Prodüksiyon Asistanı: Kadir Çakar, İsmet Özçınar, Kemal Özçimen, Telesine: Temel Güner, Emin Zengel, (Yıldız Film Stüdyosunda hazırlanmıştır.)


Oyuncular: Cüneyt Arkın (Metin), Selda Alkor (Ayşegül), Tanju Okan (Edi), Meriç Başaran (Cilveli), Hüseyin Baradan (Huysuz Ali), Münir Özkul (Büdü), Misafir Sanatçılar: Leyla Altın, Ahmet Karaca, Hüseyin Zan


Konu: birbirlerine düşman olan iki çiftliğin birbirlerine aşık iki gencin öyküsü…

İKİ YAVRUCAK (1965)

Yönetmen: Orhan Aksoy
Senaryo: Hamdi Değirmencioğlu “D’Ennery’nin aynı isimli romanından ”
Operatör:Orhan Kapkı
Yapım:Erman Film / Hürrem Erman


Oyuncular: Zeynep Değirmencioğlu, Hülya Koçyiğit, Tijen Par, Semih Sezerli, Kenan Pars, Saime Bekbay, Ertuğrul Akbay, Muadelet Tibet, Hulusi Kentmen


Konu: Mirasa konmak için çocuklarını öldürmek isteyen kötü ruhlu bir adamla, onu vuran bir annenin öyküsü..

İÇİMİZDEKİ BOŞLUK (1965)

Senaryo ve Yönetmen: Orhon Murat Arıburnu
Kamera:Paşa Gündoğdu
Yapım: Dost Film/Mümtaz Alpaslan


Oyuncular: Yusuf Sezgin, Nebahat Çehre, Mümtaz Alpaslan, Orhan M. Arıburnu, Sami Hazinses, Danyal Topatan, Memduh Ünsal, Asım Nipton, Tülin Elgin, Nermin Kuran, Sunay Sun, Osman Türkoğlu,


Konu: sevdiği kızla evlenebilmek için soygun yapan gencin öyküsü

HÜSEYİN BARADAN ÇEKİLİN ARADAN (1965)

Yönetmen: Aram Gülyüz
Senaryo:Vecdi Uygun
Görüntü Yönetmeni: Çetin Gürtop
Müzik: Metin Bükey
Yapım: Metro Film / Aram Gülyüz


Yönetmen yardımcısı:
Tanju Gürsu, Kamera Asistanı: Hüseyin Karındoyuran, Kurgu: Özdemir Arıtan, Negatif Kurgu: Ali Berkan, Ses Kayıt: Tuncer Aydınoğlu, Senkron: Taner Oğuz, Prodüksiyon Amiri: Adil Kıbıcı, (Acar Film Stüdyosunda hazırlanmıştır.)
.
Oyuncular: Hüseyin Baradan (Çöpçü Hüse-yin), Gönül Yazar (Gönül Tatlıses), Suphi Tekniker (Salim), Suzan Avcı, Osman Alyanak (Tahir baba), Saadettin Erbil (Gazinocu Saffet), Renan Fosforoğlu (Komiser), Afif Yesari (Saffet’in adamı), Zafer Önen (Gazinocu Zafer), Cüce Simon (Bilmem), Hasan Ceylan, Necdet Tosun (Tosun), Dr. Gedros Çiçekcan, Fareabi (Sihirbaz), Luisi Vial (Dansöz), Ertuğrul Bilda (Saffet’in adamı), Özdemir Akın (Perişan), hasan Ceylan (Hasan), Şarkılar: Gönül Yazar, Hüseyin Baradan, Beste: Ali Ulvi Baradan


Konu: Hüseyin Baradan’ın dönem filmi, Rüyasında zengin olan bir temizlik işçisinin komedisi.