Powered By Blogger

25 Mart 2018 Pazar

BAKİRELER ÇİFTLİĞİ (1975)


Senaryo ve Yönetmen:Yücel Uçanoğlu
Foto Direktörü:Rafet Şiriner
Yapım:Hamle Film / Olgun Eltan

Renk Uzmanı: Turgut Ören, Laboratuar: Hayati Akbulut, Hikmet Kuyucu, Hüseyin Bulut, Montaj Senkron: Süleyman Karakaya, Negatif Montaj: Bayram Türkkan, Set Ele-manları: Mehmet Benek, Kadir Çil, Ekrem Çınaroğlu, Reji Asistanı: Erol Yeşilyaprak, kamera Asisyanı: Taci Saraç, Prodüksiyon Amiri: Rauf Ozongil,
Ören Film stüdyosunda hazırlanmıştır

Oyuncular: Yalçın Gülhan, Meral Orhonsay, Figen Han, Gönül Tansel, Kemal Tamer, Muharrem Gürses, Ah-met Turgutlu, Nizam Ergüden, Hüseyin Zan, Doğan Tamer, Taci Saraç, Yaşar Şener, Günay Güner, Halim Akbuluıt, Mehmet Uğur, Tevfik Şen, Mehmet Yağmur,

Konu: Üç kız kardeşle ilişki kuran çapkın bir gencin öyküsü

BAK YEŞİL YEŞİL (1975)


Yönetmen:Hulki Saner
Senaryo: Esen Püsküllü
Foto Direktörü:Rafet Şiriner
Yapım:Saner Film/ Hulki Saner

Rejisör Asistanı: Engin Temizer, Kamera Asistanı: Taci Saraç, Laboratuar Şefi: Recai Karataş, Montaj Şefi: Özdemir Arıtan, Seslendiren: Tuncer Aydınoğlu, Bican Avşar, İsmail Karataş, Set Ekibi: Necati Bostancı, Ahmet Akgül, Işık Şefi: İsmet Yurtsever, Asistanı: Fevzi Öcal, Prodüksiyon Asistanı: Ergin Demirçubuk, Ar Direktör: Hasan Nurdan, Prodüksiyon Amiri: Şerif Ablak, (Acar Film Stüdyosu renkli laboratuvarında hazırlanmış ve seslendirilmiştir.)

Oyuncular: Ahmet Özhan, Hale Soygazi, Sevda Aydan, Şener Şen, Necati Er, Necdet Kökeş

Konu: Ahmet ve ekibindeki menajeri Ahmet Hasan ile darbukatör İzmir’e konser vermek üzere gelirler. Otelin önünde arabalarından inerlerken Ahmet’in dikkatini yanlarına park etmiş arabadan çıkan genç ve güzel bir kız şeker. Hatta hafif yollu Ahmet kıza laf bile atar. Bu güzel kız da İzmir’e defile için gelen Manken Neşe’dir. Oteldeki odalarına çıkan üç genç hem eşyalarını yerleştirirler hem de şakalaşırlar. Menajer Ahmet karısı Tijen’den çok korkmaktadır. Müthiş eğlenen kafadarlar bu arada şarkı provasına da başlarlar. Bir yandan da darbuka, bir yandan da Ahmet’in sesi tesadüfen bitişik odadaki Neşe’yi bir türlü uyutmaz. O da resepsiyona şikayet eder. Telefonla sükunet ikazı alan Ahmet Hasan ile darbukacı aşağı inerler. Ahmet odada tek başına yine şarkısına devam etmektedir. Kapı aralığından Neşe gözükür. Bu gürültüye tahammülü kalmadığını, bu saatin uyku saati olduğunu haykırır. Ahmet özür diler. Yine Neşe’ye iltifata başlayınca genç kız odasına kaçar. Neşe parkta gezmeye iner. Müthiş bir yağmur başlamıştır. Bu sağanaktan Ahmet Neşe’yi korunacak bir çatı altına sokar. O sırada şimşek çakar, gök gürültüsü başlamıştır. Gök gürültüsünden çok korkan Neşe top gibi fırlar Ahmet’e sarılır. Otele dönüşlerinde Ahmet, çiçekçiye gider ve dükkandaki bütün çiçekleri otele Neşe’nin odasına gönderir. Çiçekçiye faturayı menajerim Ahmet Hasan adına kesin der. Ahmet’le Neşe işlerinden arta kalan zamanı geze-rek değerlendirmektedirler. Çok mutludurlar. Neşe otelde, Kuşadası’ndan Tijen ablasından bir telgraf alır. Tijen kocası Ahmet’in aynı otelde olduğunu bildirmiştir. Neşe resepsiyona Ahmet beyin odasını sorar. Elinde darbuka ile lobiye geçti derler. Neşe bakınırken biraz evvel menajer Ahmet Hasan, hakikaten resepsiyonun önünden elinde darbuka ile geçmiştir. Ahmet’i görünce darbukayı onun eline vermiştir.

İşte zavallı Neşe elindeki darbuka ile sevgilisi Ahmet’i görür. Sevgi dolu yaklaşan Ahmet’i Tijen’in kocası sanmıştır. Ahmet’in konserleri başarıyla bitmiştir. Bu arda arkadaşlarından Neşe’nin Kuşadası’na gittiğini öğrenmiştir. O da onun peşinden Kuşadası’na gidecektir. Neşe Kuşadası’nda Tijen ablasıyla buluşmuştur. Tijen Neşe’ye kocasını sorar. Onun Neşe’ye çiçek gönderdiğini öğrenince benim sünepe kocama neler olmuş, aferin sana yakınlık göstermiş anlaşılan der, Kocasının en çok denizi sonra da kendisini sevdiğini anlatır.

Ahmet’le arkadaşları kotra ile çok keyifli bir yolculuktan sonra Kuşadası’nda Tijen’le Neşe’nin kaldığı otelin önüne demir atarlar. Valizleri yüklenen Ahmet Hasan, otele yürürken karısı ile karşılaşır onu tanımadan geçince Tijen bağırır durur. Zaten onun dalgınlıklarına alışmıştır. Neşe’yi gördün mü diye sorunca Ahmet ısrarla hayır onu görmedim deyince küplere biner. Ahmet Neşe’yi yeniden bulmanın mutluluğu ile elini öper ve ona evlenme teklifi eder. Hala Ahmet’i Tijen’in kocası sanan Neşe onu tokatlar ve otele girer. Havuza girmek isteyen Ahmet Hasan ona doğru gelen Karısı Tijen tarafından bir yumrukla yere serilir. Çünkü otele girerken Neşe Tijen ablasına şimdide kocan bana evlenme teklifi etti demiştir.  Hırsını alamayan Tijen, odada kocasının diğer gözünü da morartmış ve bağırmaktadır. Ahmet Tijen ablanın kocasına bağırmalarından işi anlamıştır. Neşe onu Tijen’in kocası zannetmiştir. Nikah sahte memurla kıyılmıştır, geçersizdir. Ahmet Hasan, karısı Tijen ve Ahmet galip geldikleri kavgadan sevinç içinde koşarak çıkarlar. Hemen otelin iskelesinden bir sürat motoruna atlayıp Neşe’nin uzaklaştığı motora yetişirler. Ahmet nikahın sahte olduğunu megafonla deniz üstünde bir motordan ötekine bağırarak anlatır. Neşe motoru durdurmuştur. Fer-ruh’u tokatlar ve Ahmet’in teknesine atlar. Mutlulukla uzaklaşırlar. (digiturkwebtv.com.tr)

BAHTI KARALI YARİM (1975)


 "DÖNE GELİN" 

Yönetmen:Mehmet Bozkuş
Senaryo:Nuri Kırgeç
Kamera:İzzet Akay
Yapım:Osmanlı Film / Mehmet Karahafız

Oyuncular: Nuri Sesigüzel, Fatma Bel-gen, Bilal İnci, Mine Sun, Sami Hazinses, Atıf Kaptan, İlhan Hemşeri, Nubar Terziyan

Konu: Film, fabrika işçisiyken bir anda patronluğa terfi eden bir adamın yaşadıklarını konu alır. Atıf Bey zengin bir fabrikatördür. Yıllar önce fabrikasını Ferit’e emanet etmiş ve Avrupa’ya yerleşmiştir. Ancak avukatından aldığı bir telgraf üzerine acilen Türkiye’ye döner. İstanbul’a geldiğinde Ferit’in ve yeğeni Meral’in uygunsuz şekilde yaşadıklarını görür. Atıf Bey kılık değiştirerek fabrika çalışanlarının arasına girer ve ilk iş olarak Ferit’i müdürlükten kovar. Bu sırada fabrika işçisi Ahmet, Gül’le evlenmeyi plânlamaktadır. Ancak Gül’ün ailesi, fakir olduğu için Ahmet’e kız vermeye yanaşmaz. Ahmet ile Gül’ün imdadına son anda Atıf Bey yetişir. Ahmet, bir anda kendisini fabrikanın genel müdürü olarak bulacaktır. (Hasan Sakın)

BABA’NIN OĞLU (1975)


Yönetmen:Melih Gülgen,
Senaryo:Erdoğan Tünaş,
Kamera:Mustafa Yılmaz,
Yapım:Gülgen Film / Melih Gülgen

Oyuncular: Cüneyt Arkın, Cemil Şahbaz, Deniz Erkanat, Bilal İnci, Turgut Özatay, Kazım Kartal, Hüseyin Peyda, Nubar Terziyan, Şükriye Atav

Konu: Film, bir fabrika işçisinin mafya patronluğuna geçişini konu alır. Murat, bir fabrikada işçi olarak çalışmaktadır. Fabrika sahipleri, işçi maaşlarına zam yapılacağını duyurur. Ancak verilen söz tutulmayınca fabrikada gerginlik yaşanır. Gerginliği çıkaran Murat’tır. Murat, fabrika sahiplerinin anlaşma teklifini reddeder. Sendika, grev kararı verir ve işçiler işi bırakır. Yönetim kurulu başkanı Haydar Bey, işçilerin haklarını savunmaktadır. Ancak diğer üyeler Haydar Bey’in karşısındadır. Haydar Bey’in araya girmesiyle grev son bulur. Ancak diğer ortaklar Haydar Bey’in isteklerine yine karşı çıkarlar. Bu sırada Haydar Bey fabrikada ölü olarak bulunur. Suç, Murat’ın üzerine kalır. Cezaevine giren Murat, burada büyük bir çete kuracaktır. (Hasan Sakın).

BABA BİZİ EVERSENE (1975)


Yönetmen: Oksal Pekmezoğlu,
Senaryo:Ahmet Üstel,
Kamera:Kenan Kurt,
Müzik:Barış Manço Kurtalan Ekspresi,
Yapım:Erman Film/Hürrem Erman

Renk Uzmanı: Türker Vatan, Montaj-Senkron: İsmail kalkan, Negatif Montaj: Mahmut Eskici, Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, (Yeni stüdyoda hazırlanmıştır).

Oyuncular: Barış Manço (Mahir), Meral Zeren (Sevim), Hulusi Kentmen (Fazıl Bey), Serpil Nur Şermin), Sinan Ecer (Erol), Bilge Zobu, Ali Cağaloğlu, Diler Saraç, Sinan Ecer, Feridun Çölgeçen, Erdoğan Güz

Konu: Mahir, patron yardımcısı ve satış temsilcisi olarak çalıştığı ilaç fabrikasının sahibi Fazıl Beyin kızı Sevim ile yıllar önce bir aşk yaşamışlar; fakat Fazıl Bey buna karşı çıkarak kızı Sevim’i, Mahir’i unutma-sı için yurtdışına göndermiştir. Yıllar sonra Sevim Türkiye’ye geri döner ve Mahir’le tekrar aşk yaşamaya başlar. Fazıl Bey, Mahir ile Sevim’in evlenme isteğine karşı çıkar. Bu arada, Fazıl Bey’in oğlu ve Se-vim’in erkek kardeşi olan Erol ile birlikte olan Şermin, doğurduğu bebeği Erol’a bırakır. Erol, bu bebeğin kendisine ait olduğu yalanına inanarak paniğe kapılır. Mahir ile evlenmenin yollarını arayan Sevim, Erol’la ve Mahirle anlaşarak, be-beğin kendilerine ait olduğunu söylerler ve Fazıl Beyin bebek sayesinde kendilerini evlendireceğini düşünürler... Bundan sonra da komik olaylar gelişmeye başlar…

BABALARIN BABASI (1975)


Yönetmen: Natuk Baytan
Senaryo:Erdoğan Tünaş
Kamera:Melih Sertesen
Yapım:Acar Film/Murat Köseoğlu

Oyuncular: Cüneyt Arkın, Filiz Akın, Cemil Şahbaz, Yaşar Yağmur, Cem Onur, Turgut Özatay, Erol Taş, Semih Serezli, Gülden Pelit, Küçük Yıldız Çeler

Konu: Murat (Cüneyt Arkın) filmde bir İstanbul kabadayısıdır çapkın ve güçlüdür boşandığı eşi Filiz Akın bir iş kadınıdır işe yaramaz iki oğlu kumarbaz damadı çapkın torunu vardır Ailesini ayakta tutmak için her türlü çabayı gösterir ama elinden bir şey gelmez evlenme teklif eden iş adamları vardır hepsini reddeder çünkü hala Murat ı sevmektedir Murat ta onu Turgut Özatay Filiz Akın’ı tehdit etmektedir Filiz Akın umursamaz Turgut Özatay’ın adamları torununu kaçırır Filiz Akın çaresiz kalınca Murat tan yardım ister Murat hem torununu kurtarmak hem de sevdiği kadının kalbini kazanmak için harekete geçer Erol Taş ta Turgut Özatay’la işbirliği yaparak Muratı öldürmek ister Murat oğullarını ve damadını hizaya getirmeye ailesini yeniden kazanmak için harekete geçer. (www.cuneytarkin.com)

BABACAN (1975)


Yönetmen: Natuk Baytan
Senaryo: Erdoğan Tünaş
Fotoğraf Direktörü:Melih Sertesen
Yapım:Acar Film/ Murat Köseoğlu

Kamera: Fehmi Eryılmaz, Kamera Yardımcısı: Cem Sertesen, Ar Direktör: Semih Sezerli, Sesleri Alan: Tuncer Aydınoğlu, Bican Avşar, İsmail Karataş,
(Acar Film stüdyosu ve Renkli Film laboratuarlarında hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Cüneyt Arkın (Şahin), Müjde Ar (Ebru), Selçuk Özer, Kuzey Vargın, Osman Alyanak, Baki Tamer, Aynur Ay-dan, Asuman Arsan, Yavuz Selekman, Nevin Nuray, İsmail Varol, Zühal Üstüntaş, Yaşar Şener, Şener Gezen, Ekrem Dümer, Haluk Orçun, Sümer Tilmaç, Yusuf Sezer, Adnan Mersinli

Konu: Şahin (Cüneyt Arkın) herkes tara-fından sevilen saygı gören başarılı bir komiserdir. Karısıyla boşanmıştır oğlu Selçuk Özer'le baba-oğul ilişkisi değil bir arkadaş gibi ilişkileri vardır Babacan der oğlu babasına Şahin'i seven herkes der Babacan Yavuz Selekman bir bina-ya çıkmıştır polislerle çatışmaya girer Şahin binaya girer Yavuz'u yakalar Yavuz un uyuşturucu kullanmaktadır. Şahin Yavuz'a yardım eder Yavuz da Şahin'e şeref sözü verir.Olay yerinde bulunan gazeteciler bu duruma şaşırır.Şahin'in amiri Baki Tamer Şahin'in niye silah taşımadığını anlatır. Yıllar önce hapisten iki ezeli mahkum kaçar bir bale salonuna girerler içerideki bale hocası ve balerini öldürür. Şahin ve ortağı içeri girerler. Mahkumlar Ebru'yu (Müjde Ar'ı) rehin alırlar çıkan çatışmada mahkumlar Şahin Ebru'yu bacağından vurur. Hemen hastaneye kaldırır. Şahin bu olaydan sonra bir daha silah kullanmaz ve Ebru’nun yürümesi ve hayat dönmesi için elinden geleni yapar. Şahin'in en büyük düşmanı hapisten çıkar. Şahin'den intikam almak için oğlunu kirli işlerinde kullanır. Şahin bu-nun üzerine intikam almak için harekete geçer.

ÖDÜL: İstanbul Uluslarası 1. Film Festivali’nde Natuk Baytan bu filmle, en iyi yönetmen aldı.




AZGIN BAKİRELER (1975)



Yönetmen: Süreyya Duru
Senaryo: Suphi Tekniker (Kendi yazdığı “Bakireler” isimli oyunundan)
Foto Direktörü Yılmaz Ceylan
Yapım: Murat Film/Süreyya Duru

Set Amiri: Sonay Konat, Set Ekibi: Mehmet Gül, Ömer Karakılıç, Cengiz Altuğ, Sesleri Alan: Tuncer Aydınoğlu, Bican Avşar, İsmail Karataş, Montaj Senkron: Arif Özalp, Negatif Montaj: Şevket Uysal, Laboratuar Şefi: Recai Karataş, Işık Şefi: Kahraman Kongur, Işık Teknisyenleri: Nurettin Uyarlı, Ekrem Taşdemir, Şakir Zenger, Reji Asistanı: Erkan Işıklar, Kamera: Adem Batuhan, Prodüksiyon Amiri: Reşit Çıldam,

Oyuncular: Arzu Okay, Salih Kırmızı, Şemsi İnkaya, Senar Seven, Suzan Avcı, Toto Karaca, Turgut Boralı, Kadri Ögelman, Osman Çağlar, Necip Tekçe, Hamit Has, Yüksel Yurdum, Çiçekyan, Nadya, Gündüz memişyazıcı, Güngör Ertür,

Konu: Bir kenar mahalle kızının kekeme bir gençle evlendirilişinin öyküsü

AVRUPA MACERASI (1975)


"ALO POLİS"

Senaryo ve Yönetmen: Ülkü Erakalın
Görüntü Yönetmeni:Salih Dikişçi
Yapım:Birlik Film/ Turan Kalkavan, Müfit İlkiz

Oyuncular: Yalçın Gülhan, Arzu Okay, İlhan Daner, Eşref Kolçak, Patrla Şenol, Aliye Rona, Özden Yüce, Mine Sun, Nubar Terziyan

AYIKLA BENİ HÜSNÜ (1975)



Yönetmen:  Arif Keskiner
Senaryo: Tanju Gürsu
Görüntü Yönetmeni: Sertaç Karan
Yapım: Umut Film / Abdurrahman Keskiner

Reji Asistanları: Zeynep Ramazanoğlu, Taner Oğuz, Kamera Asistanı: Selçuk Karan, Laboratuar: Selahattin Kaya, Hasan Örnek, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, Renk Düzenleme: Türker Vatan, Ses Kayıt: Necip Sarıcıoğlu, Prodüksiyon Amiri: Erol Deniz, Set: İbrahim Aydın, Mustafa Buvan, Hacı Fidan,

Oyuncular: Aydemir Akbaş (Hüsnü), Ahu Tuğba (Margret), Erol Günaydın, Aynur Akarsu (Elizabeth), Nükhet Duru Düriye), Tuba Çetin, Yılkum Yalın, Ah-met Koç (köse), Özcan Özgür (uzun), Erdinç Akbaş, Çetin Tolbaş

Konu: Turist rehberinin başından geçen olayların komedisi.

ATEŞ BÖCEĞİ (1975)


Yönetmen: Osman F. Seden
Senaryo: Ahmet Üstel
Örijinal Hikaye: Erdoğan Tünaş
Kamera: Kaya Ererez
Yapım: Akün Film / İrfan Ünal

Kamera Asst.: Erdoğan Ererez, Asistan Rejisör: Tolgay Ziyal, Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, Set Amiri: İbrahim Kul, Teknisyenler: Ömer Bubu, Salim Toğal, Ali Erşen, Işıklar: Yusuf Avcı, Prodüksiyon Amiri: İsmet Demirkol, Yardımcı: Mehmet Yönel, Laboratuar: Hasan Örnek, Selahattin Kaya, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, Negatif Montaj: Sezai Elmaskaya, Montaj: Metin Miroğlu, Senkron : İsmail kalkan, Renk Uzmanı: Türker Vatan, Prodüktör: Hasan Gürkan, (Yeni Stüdyoda hazırlanmış ve seslendirilmiştir).

Oyuncular: Tarık Akan, Necla Nazır, Hulusi Kentmen, Renan Fosforoğlu, Muharrem Gürses, Dolgan Sezer, Mehtap Gürel, Tevfik Şen, Mustafa Doğan, İbrahim Kurt, Ahmet Karaca, Memduh Karakaş, İbrahim Uğurlu, Mehmet Yağmur, Hamit Has, Kenan Karagöz, Giray Alpan, Orhan Çoban,

Konu: Genç işportacı günün birinde müşterisini çarpan adamı yakalayınca satışlardan daha çok para kazanır.
Bu olay ona müşteriyi avlamak için yeni yollar denemesini sağlar. İşbirliği yaptığı yankesici kız onun kısa yoldan para ka-zanmasına sebep olacaktır.

APTAL ŞAMPİYON (1975)


Yönetmen: Hulki Saner
Senaryo: Adnan Saner
Foto Direktörü: Rafet Şiriner
Yapım: Saner Film/Hulki Saner

Hikâye: Hulki Saner, Esen Püsküllü, Diyalog: Müjdat Gezen, Yönetmen Asst.: Engin Temizer, Kamera Asst.: Taci Saraç, Ses Yönetmeni: Necip Sarıcıoğlu, Montaj-Senkron: İsmail kalkan, Mevlut Koçak Laboratuar: Türker Vatan, Hasan Örnek, Selahattin Kaya, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, Set Amiri: Kadir Akgünlü, Set Yardımcısı: Nurettin Akpul, Işık Şefi: İsmet Yurtçu, Işık asst.: Fevzi Sakallı, Prodüksiyon Amiri: Şerif Ablak, Prod. Asst.: Ergin Demirçubuk, Süpervisör: Adnan Saner (Yeni Stüdyoda hazırlanmıştır).

Oyuncular: Müjdat Gezen (Muttalip), Ülkü Özen (Lu), Hülya Şengül (Nermin), Yavuz Selekman (Demircan), Zeki Alpan (Pong), Hamit Has (Garip), Eşref Vural, Zeki Alpan, Hamit Has, Şener Şen (Tong), İbrahim Kurt, Süheyl Eğriboz, Oktar Durukan (Kencin Park), Kudret Karadağ, Ziya Akelli, Ata Saka, Perihan Ateş, Hakkı Koşar (Hakkı Abi), Karate Yönetmeni ve misafir sanatçı Hakkı Koşar ve talebeleri .

Konu: Garip ve Muttalip otomobil ta-mircisinde çıraklık yapıyorlardır. Ama özellikle sürekli işten kaytarmaları yüzün-den ustaları tarafından azarlanıyorlar ve hatta dövülüyorlardır. Ustalarının oğlu Demircan çok güçlü ve dövüşmesini çok iyi bilen bir gençtir. Ayrıca Muttalip'in sevgilisi Nermin'in de nişanlısıdır. Hiç bir işi yetiştirememeleri, işte sürekli dalga geçmeleri ve son olarak da bir gün Muttalip'in tamir için gelen bir araç-la Nermin'i alıp gezmeye çıkarması; ikisinin de işten kovulmasına yol açar. Sonra sarhoş bir şekilde dükkana gelen ikilimiz de Demircan tarafından fena şekilde dövülür. Bunun üzerine Garip Muttalip'e karate öğrenmelerini önerir. Bu sayede Demircan'dan dayak yemekten kurtulabileceklerini düşünürler. Diğer taraftan İstanbul'da olacak karete şampiyonası için de dünya şampiyonu Wang Çu hazırlanıyordur. Ama düşmanı gelip o hazırlanırken bu turnuvaya katılmamasını eğer katılırsa öldürüleceğini söyler. Bunu üstüne Wang Çu'nun ustaları İstanbul'a erken gelip birçözüm yolu bulmayı düşünürler. İstanbul'a gittiklerinde şans eseri Muttalip ve Garip'in yazıldığı karete salonuna misafir olarak giderler. Muttalip'i gördükleri gibi Wang Çu'nun aynısı olduğunu farkederler ve akıllarına çok iyi bir fikir gelir Muttalip'i Wang Çu'nun yerine geçirerek Wang Çu'yu turnavaya kadar koruyabileceklerdir. Bu iş için Muttalip'e 300 bin lira önerirler. Muttalip için bu para çok önemli bir meblağdır. Bu yüz-den fazla sorgulamadan bu teklifi kabul eder. Bundan sonra Muttalip'in yeni dertleri Wang Çu'nun sevgilisi Kıskanç Lu ve sert antrenörüdür. Muttalip bir yandan Çin kültürünün getirdikleri bazı saçma şeylerle uğraşıyor, Kıskanç Lu'nun aşırı kıskançlıklarıyla boğuşuyorken, bir yandan da antrenörünün sürekli azarlamaları ve dayatmalarıyla birlikte çalışmaya, kendini öldürmeye çalışan bir grup insandan kaçmaya çalışıyordu. Buna rağmen Wang Çu bir teknede geyşalarıyla alem yapmaktadır. Fakat bu uzun sürmez Wang Çu'nun düşmanları bu oyunu keşfederler ve bulup ger-çek Wang Çu'yu öldürürler. Artık Muttalip'in parayı alması için tek şansı turnuvayı kazanmaktır. Bunun için usta-larının Wang Çu'ya yaptıkları eski bir Çin büyüsüyle Muttalip bütün engelleri aşar.

En sonda da Demircan'ı yenip şampiyon olur ve parasını alır. Daha sonra ise kimliğini açıklar. Bundan sonra artık oto tamircisini alıp ustasını ve Demircan'ı orada çalıştırırken kendisi Nermin ile beraber olabilecektir

ANAHTAR DELİĞİ (1975)





Senaryo ve Yönetmen: Savaş Eçici
Görüntü Yönetmeni: Erhan Canan
Yapım: Barış Film/Savaş Eşici

Oyuncular: Melek Görgün, Feri Cansel, Salih Kırmızı, Sami Tunç, Birsu Birsel, Peri-han Ateş, Nur Ay, Perihan Ateş

Konu: Zengin iş adamlarına kadınları yem olarak kullanarak santaj yapan bir çetenin erotik öyküsü.

ANAHTARI BENDEDUR (1975)


Senaryo ve Yönetmen: Yücel Uçanıoğlu
Kamera Dinçer Önal
Yapım: Metin Film/Işık Toraman

Reji Asistanı: Abdullah Karadayı, Kamera Asistanı: Sedat Ülker, Prodüksiyon Amiri: Semih Servidal, Set Amiri: İlyas Akarsu, Seslendiren: Tuncer Aydınoğlu, Bican Avşar, İsmail Karataş, Laboratuar Şefi: Recai Ka-rataş,

Oyuncular: Sermet Serdengeçti, Sevda Karaca, Ali Poyrazoğlu, Nur - Ay, Hadi Çaman, Yonca Yücel, Perihan Ateş, Yüksel Gözen, Ali Şen, Yonca Yücel, Özgür Özcan, Pınar Taçkın, Feridun Çölgeçen, Emel Çavuşoğlu, Saadet Gürses, Seyfi Karadayı Gülten Kaya, Yıldız Ege, Nizam Ergüden, Ekrem Ço-banoğlu, Yadigar Kobra,

Konu: Amerika'daki amcalarından miras kalan iki gencin erotik öyküsü.

ANASININ KIZI (1975)




Senaryo ve Yönetmen: Yücel Uçanoğlu
Görüntü Yönetmeni: Dinçer Önal
Yapım: Mete Film/Necdet Erdur

Oyuncular: Tamer Yiğit, Arzu Okay, Hadi Çaman, İhsan Yüce, Yüksel Gözen, Peri-han Ateş, İsmail Hakkı Şen, Güzin Özipek, Ünal Gürel, Necdet Yakın, Giray Alpan, İbrahim Kurt, Nur-Ay

Konu: İki kadın arasında kalan çapkın bir plaj müdürünün öyküsü