Powered By Blogger

27 Mart 2020 Cuma

TELE KIZLAR (1985)


Yönetmen: Osman F. Seden
Senaryo: Erdoğan Tünaş
Görüntü Yönetmeni: Çetin Gürtop
Yapım: Erler Film/Türker İnanoğlu

Yönetmen Yardımcısı: Kemal Seden, Kamera Asistanı: Engin Uludoğan, Işık Ekibi: Ali Salim Yaşar (Şef), Kadir Dökmeci, Murat Omay, Sanat Yönetmeni: Sohban Koloğlu, Ses Mühendisi: Erkan Esenboğa, Montaj: Mehmet Bozkuş, Negatif Montaj: Ali Berkant, Renk uzmanı: Sabahattin Hoşses, Laboratuar: Ad-nan İrkut, Necati Şimşek, (Sineray film Stüdyosunda hazırlanmıştır.

Oyuncular: Tarık Akan, Hülya Avşar, Nuri Alço, Şehnaz Dilan, Zümrüt Cansel, Yılmaz Zafer, Turgut Özatay, Belkıs Dilligil, Nejat Gürçen, Sırrı Elitaş, Diler Saraç, İhsan Baysal, Esra Elbişik, Nuran Aykut, Songül Şimşek

Konu: Şahin (Tarık Akan) kadın tacirlerinin peşinde yürekli, atak bir polis komiseridir. Yıllar boyunca peşinde olduğu beyaz kadın ticareti yapan çetelerin korkulu rüyasıdır adeta. Toplum vicdanını ya-ralayan yasadışı suç şebekelerinin en azılı haydutlarından biri olan Yusuf (Nuri Alço) saf genç kızları yakışıklılığı ile tuzağa düşürüp satmakta, hepsinin giderek birer fahişe olmasına neden olmaktadır. Buna dayanamayan Sema adlı bir tele kız bileklerini keserek intihara kalkışır. Yusuf başlarının belaya girmemesi için onu götürüp ormana bırakır. Olaya Cansu adlı başka bir tele kızın tanık olduğunu gören Yusuf onu da tehdit eder. Korkan genç kız, güvendiği bir fahişe olan Çağla’nın (Hülya Avşar) evine sığınır. Çağla Cansu’yu saklar, yerini kimseye söylemez. Polis intihar eden Sema’nın Çağla ve Cansu’nun arkadaşı olduğunu öğrenir. Çağla’yı bulur, fakat ondan bir şey öğrenemez. Bu arada Yusuf Cansu’nun gizlendiği yeri bularak onu öldürür. Çağla Cansu’nun ölümü üzerine bütün bildiklerini komiser Şahin’e anlatır ve geçmişine bir sünger çekerek namuslu bir hayat sürmeye başlar. Şahin’le aralarında duygusal bir yakınlık başlamıştır. Aşık ve mutludurlar. Şahin Çağla ile işbirliği yaparak onun Yusuf’u kandırıp her şeyi itiraf ettirmesine neden olur. Yusuf bunun bir tuzak olduğun anlar ve kaçar. Polis Yusuf’un itiraflarının izini sürerek büyük patronları yakalar. Çağ-la ile kızını rehine alarak kaçan Yusuf, Şahin’in amansız takibinden kaçamayacak, Çağla, küçük kızı Ebru ve komiser Şahin için yeni, umut dolu, temiz bir yaşam başlayacaktır.

TATLI BELA (1985)


Senaryo ve Yönetmen: Çetin İzzet Özkaya
Görüntü Yönetmeni: Hüseyin Ererez
Yapım: Tek Star/Seda Sevinç

Oyuncular: Ünsal Emre, Piraye uzun, Seda Sevinç, Neriman Köksal

Konu: Öldürülen bir şarkıcı kızla onu seven iki erkeğin aşk mücadelesi.


TAPILACAK KADIN (1985)



Yönetmen: Temel Gürsu
Senaryo: Sefa Önal
Görüntü Yönetmeni: Ertunç Şenkay, Sertaç Karan
Yapım: Burak Film/Sungur Esen, İbrahm Mertoğlu

Kurgu: Necdet Tok, Negatif Kurgu: Nevzat Dişiaçık,

Oyuncular: Hülya Avşar (Sabiha), Tolga Savacı (Ahmet), Ekrem Bora (Vedat), Merih Fırat, Hüseyin Fırat, Hüseyin Peyda (Patron), Oktar Durukan (Sedat), Piraye Uzun, Baykal Kent (Osman Bey), Bilge Zobu (müşteri), Tahsin Koray, Salih Kırmızı, Baki Tamer, Selahattin Fırat, Diler Saraç, Nejat Gürçen

Konu: Hülya meşhur bir şarkcıdır. İki erkek kendisini sevmektedir. Araya kötü adamlar girer, Hülya öldürülür

ŞENDUL ŞABAN (1985)

Senaryo ve Yönetmen: Kartal Tibet
Görüntü Yönetmen: Rafet Şiriner
Müzik: Cahit Berkay
Kurgu: Mevlüt Koçak
Yapım: Cem Film /Yahya A. Kılıç

Yardımcı Yönetmen: Ahmet Sezerel, Dublaj: Saadettin Erbil, Sesleri Alan: Erkan Esenboğa, Renk Uzmanı: Sebahattin Hoşsöz, Laboratuvar Şefi: A. Yümay Rızai, Negatif Montaj, Ali Berkant, Işıklar: İsmet Yurtçu, Selçuk Öktem, Set Ekibi: Cengiz Öktem, Mustafa Boad, Ali Rıza, Yapım Yönetmeni: Ekrem Gökkaya, Asistanı: Fevzi Coşkun, (Sineray Film Stüdyo ve Laboratuarları tarafından hazırlanmıştır)

Oyuncular: Kemal Sunal, Nevra Serezli, Halit Akçatepe, Ayşen Gruda, Ayten Erman, Nermin Denizci,

Konu: Aynı fabrikada çalışan ve aynı apartmanda oturan Şaban ile Ali iyi arkadaştırlar. Şaban evli ve iki çocuklu Ali ise bekardır. Birgün Müdür ikisinin de işine son verir. Şaban ne kadar iş ararsa da bulamaz çare kalmayınca da karısının çalışmasına razı olur. Şimdi bütün ev işleri Şaban'a kalmıştır. 

ŞAHADET (1985)


Senaryo ve Yönetmen: Yunus Yılmaz
Görüntü Yönetmeni: Şener Işık
Yapım: Metro Film/Zeki Kafalı

Oyuncular: Bilun Nazlıhan, Mustafa Güler, Mustafa Öztan, Hakkı Kıvanç,

Konu: Mafya ile mücadele eden iki karateci gencin öyküsü.


ŞABAN PABUCU YARIM (1985)


Yönetmen: Kartal Tibet
Senaryo: Aydemir Akbaş, Halit Akçatepe
Görüntü Yönetmen: Rafet Şiriner
Müzik:Cahit Berkay
Yapım: Cem Film/Yahya A. Kılıç

Yönetmen Asistanı: Meral Bayer, Kamera Asistanı: Mahmut Yumuşak, Yardımcı Yönetmen: Ahmet Sezerel, Sesleri Alan: Erkan Esenboğa, Kurgu: Mevlût Koçak, Renk Uzmanı: Sabahattin Hoşsöz, Laboratuvar Şefi: A. Tümay Rızai, Set Ekibi: Cengiz Ökten, Mustafa Boad, Ali Rıza, Işık: Recep Biçer, Nuri Akçabay, Yapım Yönetmeni: Ekrem Gökkaya, Yapım Asst.: Fethi Coşkun, (Sineray Film stüdyo ve laboratuarlarında hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Kemal Sunal, Halit Akçatepe, Adile Naşit, Reha Yurdakul, Fulya Özcan, Müge Akyamaç, Barış Altay, Nermin Denizci, Ümit Yesin, Yadi-gâr Ejder, Gazanfer Gündüz,

Konu: Şaban halası Adile ve halasının camii avlusunda bulduğu Zeynep ile birlikte yaşamaktadır. Zeynep Şaban'ı sevmekte fakat Şaban ise aynı mahalleden Pamra'ya tuıtkundur. Mahallede ekmek dağıtan Halit ise Zeynep'e vurgundur. Bu arada oyun parkının olduğu arsa ile Şaban'ların oturduğu evin arazisini satın alan işadamı Haydar o araziye site yapacağından Şaban'lara çıkmaları için bir süre verir. Süre dolduğunda evi yıkmak için gelenleri bir sürpriz beklemektedir.

► Kendi deyimiyle, Şaban tipini "silahsız saf kovboy" olduğunu söyleyen Kemal Sunal'ın öykü içindeki ağırlığının fazla olmaması "Şaban"ın sakar kahramanlığı ile özdeşleşmeye alışmış izleyiciyi filmden soğutmuş olabilir. Ama, "Şaban Papucu Yarım", bundan on yıl önceki Arzu Film'in aile filmini anımsatan bir "naif iyimserlik" taşıyan bir yapıt. (Yavuzer Çetinkaya, Milliyet Sanat D. S. 132, 15 Kasım 1985)

► Güldürü, zor zamanların türüdür. Toplumca büyük bunalımların yaşandığı, büyük sıkıntıların çekildiği, ortak paranoyalara giden dönemlerde gül-dürünün de etkisi artar, varlığı doğrulanır. Günümüz Türkiye'sinin, görünürdeki sakin, durgun halinin ardında, bu türden toplumsal bir rahatsızlığın sancılarını çektiği görmezden gelinebilir mi? Özellikle fiyatların alıp başını gittiği, milyonlarca insa-nın iş, konut, gündelik ekmek gibi en yaşamsal sorunlarını çözümleyemediği, korkunç toplumsal uçurumların git gide daha belirgin hale geldiği bu ortamda?..

Kemal Sunal filmlerinin başarısının nedenlerinden biri de kuskusuz budur. Bir büyük ekonomik bunalım dönemine denk gelmiştir Sunal; ve ilginç yüzü, mimikleri, küfürleri kadar, belki bunlardan da çok, temsil ettiği 'halk çocuğu' tipinin yaygınlığı ve bu tipin en soyut, genel ve iyimser biçimde de olsa, toplumdaki 'kötü'lere karşı verdiği savaşım, gösterdiği direniş,, elbette benzer durumları yaşayan geniş kitlelerin, 'yaşamın sillesini yemişlerin, her gün yeni bir sıkıntıyı, yeni bir zammı, yeni bir güçlüğü gö-ğüsleyenlerin ilgisini çekmiş, desteğini bulmuştur. Bir film süresi boyunca bite olsa, 'sokaktaki adamla alabildiğine özdeşleşen, kimileyin emekçi, çoğunlukla 'lümpen' Şaban, seslendiği kitleler İçin ideal bir boşalma, rahatlama, 'arınma' aracı ve yöntemi olup çıkmıştır.

Şaban Pabucu Yarım", mevsimin bu ilk Kemal Sunal güldürüsü, yine aynı özelliklerle karşımıza geliyor. Ne iş yaptığı belli olmayan, zaten bir iş de yapmayan Şaban, bu kez, çocukları, çocukların oynayıp güldüğü bir oyun yerini ve tüm bir gecekondu yerleşmesini, karısına 'apartman yaptırmak isteyen zengin Haydar Bey'in hırsından korumaya çalışıyor. Çeşitli düşüp-kalkmalar, kaçıp kovalamalar, yanlış anlamalardan sonra elbette 'iyilik galebe çalacak', Şaban, kekeme dostu Ali ve halası Adile Teyzenin başım çektiği kahramanlar, Haydar Beyi de insafa getirip Çamlıca yeşilliğini büyük sermayeye karşı koruyacaklardır. Uzun zamandır ilk kez küfürlerden arınmış, 'ağzı bozuk' olmayan bir Şaban, seyircisini küfür yerine çeşitli güldürü trükleriyle güldürmeye çalışmakta, bunda da, bir kez daha oldukça başarılı olmaktadır.

Ne var ki, tüm bunlar "Şaban Pabucu Yarım"ın yine iş yapmasını belli bir 'toplumsal işlevi yerine getirmesini sağlasa da, filmi sanat ölçütleriyle ele almayı, 'iyi bir güldürümden söz etmeyi mümkün kırmıyor. Çünkü Film, her şeyiyle bilineni, tanınanı, bin kez yapılmış olanı yineliyor. Kemal Sunal'ın Şaban'ında da, Adile Naşit'in Adile Teyze’sinde de, Halit Akçatepe'nin Ali'sinde de en küçük bir yenilik yok. Filmin öyküsü biraz Atıf Yılmaz'ın 10 yıl öncesinin "Deli Yusuf undan, biraz da tüm geçmiş Şaban filmlerinin 'iniklerinden oluşuyor. En küçük bir özgün yanı olmayan, baştan sona Frenklerin ünlü deyimiyle dejavu olan bu filmi övmek, güldürü sinemamız adına bir kazanç saymak mümkün değil. Kemal Sunal güldürüsü, bu noktada gelip bir yere dayanmış ve orada kalmıştır. Daha ileri gidemiyor. Daha ileri gidilebilir mi? Güldürü başka, yeni, taze öz ve biçimler kazanabilir mi? Türk usulü güldürünün çağımızda yeni atılımlar yapması mümkün mü? Kısacası Sunal sinemasına bir alternatif var mı?”Atilla Dorsay,” 12 Eylül Yılları ve Sinemamız”

26 Mart 2020 Perşembe

SUSKUN DUVARLAR (1985)



Senaryo ve Yönetmen: Hidayet Pelit
Görüntü Yönetmeni: Ferhat Bakır
Yapım: Pelit Film/Hidayet Pelit

Oyuncular: Adnan Atakan, Semra Türel, Atilla Ergün, Kâzım Kartal, Sevgi Sevilay, Fahri Aktürk, Ülkü Ülker, Celâl Kuru

Konu: Filmde, bir gizli polisin suç çetelerini çökertmeye çalışması konu edilir. Ülkede ekonomik bunalım başlamıştır. Bazı çeteler bu durumdan faydalanıp halka yüksek faizli para vermektedir. Aynı zamanda birçok vaatlerle halkı kandırıp paralarını gasp ederler. Bu çeteleri çökertmek için gizli bir operasyon başlatılır. Gizli polis Adnan bir suç çetesinin üyesi olup suçluları yakalamaya çalışacaktır. (Meltem İşler Sevindi)

SUÇLU GENÇLİK (1985)


Senaryo ve Yönetmen: Orhan Elmas
Görüntü Yönetmeni: Sedat Ülker
Yapım: Sezer Film/Berker İnanoğlu

Yönetmen yardımcısı: Nezih Tunar, Yönetmen Asistanı: Ümit Hiçdurmaz, Prodüksiyon Müdürü: Erol Şenbecerir, Prodüksiyon yardımcıları: Tevfik Atakan, Ertan Güntav, Set Amiri: Sonay Kanat, Set yardımcıları: Kemal Kundak, Orhan Gök, Işıklar: Doğan Atakan, Işık yardımcıları: Cavit Aydın, Erdem İstanbullu, Ahmet Kalay, Sesleri Alan: Erkan Esenboğa, Renk Uzmanları: Sabahattin Hoşsöz, A. Tümay Rızai, Laboratuvar: Armağan Köksal, Şems Tokgöz, Fehmi Acar, İzzet Tatlıcı, Montaj, Senkron: Sedat Karadeniz, Negatif Montaj: Ali Berkan, (Sineray Film Stüdyo ve Laboratuvarlarında hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Hülya Avşar (Neslihan), Kenan Kalav (polis Çetin Barlas, Zümrüt Cansel (Nazlı), Yılmaz Zafer (Cüneyt), Nazan Ayas (Lâle), Eşref Kolçak (Av. Sedat Ilgaz), Hüseyin Peyda (Mahmut Özbay), Nevzat Okçugil (Erol’un annesi), Hayri Caner (dev adam), Osman Alyanak (Ümit’in babası), Gönül Beyhan (doktorun yardımcısı), Songül Gündüz (Nilgün), Emin Alkan, Necip Tekçe, Merih Fırat, Emin Alkut (Ümit), Seda Yıldız, Ekrem Dümer, İsmail H. Şen (emniyet müdürü), Hikmet Ercan, Şelale Aydoğdu, Songül Gündüz, Serdar Cem, Memduh Ünsal, Zeki Sezer,

Konu: : Filmde, eroin kullanan iki kardeşin yaşadıkları anlatılır. Neslihan ve Nazlı ünlü avukat Sedat Ilgaz’ın kızlarıdır. Sedat Bey, yoğun iş hayatından dolayı kızlarına vakit ayıramaz. Çoğu zaman yalnız olan Neslihan ve Nazlı arkadaşlarıyla beraber vakit geçirir. Geceleri sık sık dışarıya çıkarlar. Neslihan erkek arkadaşı Cüneyt ile beraber eroin kullanmaya başlar. Bir süre sonra da kız kardeşi Nazlı da aynı tuzağa düşer. Bu durum iki kardeşin de hayatını değiştirecektir. (Meltem İşler Sevindi)


SOSYETE ŞABAN (1985)


Yönetmen: Kartal Tibet
Senaryo: İhsan Yüce
Görüntü Yönetmeni: Rafet Şiriner
Yapım: Cem Film /Yahya Kılıç

Yönetmen Asistanları: Ahmet Sezerel, Meral Bayer, Kamera Asistanları: Soner Saygılı, Cem Esentepe, Laboratvuar: Şems Tokgöz, Selahattin Kılıççeken, Renk Uzmanı: A Tümay Rızai, Sabahattin Hoşsöz, Senkron: Cevat Sezer, Negatif Montaj: Ali Berkan, Montaj: Mevlut Koçak, Sesleri Alan: Erkan Esenboğa, Kamera Asistanları: Soner Saygılı, Cem Kocatepe, Prodüksiyon: Ekrem Gökkaya, Erol Emerli, (Sineray Film Stüdyosunda Hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Kemal Sunal, Perihan Sa-vaş, Kenan Pars, Süleyman Turan, İhsan Yüce, Reha Yurdakul, Saime Bekbay, Sırrı Elitaş, Hayri Caner, Yüksel Gözen, Celal Donat, Yaman Düzcet, Orhan Aydınbaş,

Konu: Şaban ile Peri beşik kertiğidirler. Peri'nin babasının işleri bozulunca Peri-nin babası Kadir kızını da alarak köye Şabanın yanına gider. Köy hayatı, Şabanın davranışları Peri'yi çıldırtsa da çaresiz Şaban ile evlenmek zorunda kalan Peri gerdek gecesi köyden kaçar. Bunu kendine yediremeyen Şaban hocalar tutarak dersler alır ve mükemmel bir beyefendi olur. Adını da Dilaver olarak değiştirir. İstanbul'da bir partide Peri ile karşılaşan Şaban'ın intikam macerası başlar.


SON DARBE (1985)


Senaryo ve Yönetmen: Halit Refiğ
Görüntü Yönetmeni: Hüseyin Özşahin
Yapım: Topkapı Film/Yaşar Tunalı

Laboratuar: A. Tümay Rızai, Renk Uzmanı: Sabahattin Hoşsöz, Laboratuvar: Şems Toksöz, Armağan Köksal, Negatif Montaj: Ali Berkan, Montaj, Senkron, Sedat Karadeniz, Ses Mü-hendisi: Erkan Esenboğa, Kamera Asistanı: Mahmut Yumuşak, Yönet-men Yardımcıları: Uğur İçbak, Osman Vöber, (Sineray Film Stüdyosunda Hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Tarık Akan, Nilgün Akçaoğlu, Yıldırım Gencer, Yavuzer Çetinkaya, Haldun Ergüvenç, Ali Tutal, İhsan Baysal, Seyfettin Karadayı, Ferda Ferdağ, Kudret Karadağ,

Konu: Konu: Filmde, bir iş adamına karşı mücadele veren idealist bir doktorun öyküsü anlatılır. Nazmi, Mardin’de doktorluk yapar. Bir gün köylerden birinde toplu zehirlenme vakası yaşanır. Nazmi yaptığı araştırmada, köylünün nehirdeki sudan zehirlendiğini tespit eder. Şehrin ileri gelenlerinden Zülfü Ağa’nın fabrikasının atıkları buna sebep olmuştur. Zülfü Ağa ve belediye başkanı bu durumu şikâyet etmemesi için Nazmi ile anlaşmaya çalışırlar. Ancak Nazmi ikna olmaz ve gerçeği savcıya bildirir. Savcı da arıtma tesisi yapılıncaya kadar fabrikayı kapatır. Fabrikasında işler duran Zülfü Ağa, Nazmi’den intikam alacaktır. (Meltem İşler Sevindi)

SEYYİD (1985)


Yönetmen: Erdoğan Tokatlı
Senaryo: Safa Önal
Müzik: Baki Çallıoğlu
Görüntü Yönetmeni: Erdoğan Ererez
Yapım: Topkapı Film/Yaşar Tunalı

Set Ekibi: Kadir Kök, Yılmaz Senge, Mehmet İnci, Yapım Yönetmeni: Erol Elençe, Kamera Yardımcısı: Nusret Öz, Ses Mühendisi: Erkan Esenboğa, Laboratuar Şefi: A. Tümay Rızai, Renk Uzmanı: Sabahattin Hoşsöz, Laboratuvar: Şems Tokgöz, Armağan Köksal, Kurgu Sedat Karadeniz, Eşleme: Cevat Sezer, Negatif Montaj: Ali Berkan, Aydınlatma Yönetmeni: İbrahim Sabuncu, Yönetmen yardımcısı: Ümit Hiçdurmaz, Düzenleme: Tuğrul Karataş, Özgün Müzik: Baki Çallıoğlu, (Sineray Film Stüdyosunda hazırlanmıştır

Oyuncular: Kadir İnanır, Sevtap Parman, Yavuzer Çetinkaya, Yaman Okay, Ali Tutal, Nilgün Ersoy, Ümit Ye-sin, Kenan Bal, Dursun A. Sarıoğlu, Menderes Samancılar, Songül Beyçe, Erol Özkök, Ahmet Açan, Nur Oğuz, Erol Şen,

Konu: Bir kan davası nedeniyle 12 yıl hapis yattıktan sonra özgürlüğüne kavuşan Seyyid (Kadir İnanır) İstanbul'a gelip, marangoz Rıfat'ın (Yavuzer Çetinkaya) yanında çalışmaya başlar. Yıllar önce işlediği cinayetten pişmandır. Bu neden-le kendisini kimsenin, özellikle de eski hasımlarının bulmasını istemediği bir evde yaşamaktadır. Marangoz Rıfat evli, ama pavyonlara düşkün bir adamdır. Bir gece birlikte bir pavyona giderler. Seyyid, burada dansöz Hacer'le (Sevtap Parman) tanışır. Ve kısa süre sonra da aralarında duygusal bir ilişki başlar. Ancak Seyyid'in Hacer'i pavyondan çıkarıp, evine kapatması, bir çatışmaya yol açar. Pavyoncularla başı derde girer. Hacer de geçmişinde yaralı bir kadındır. Yıllar önce ebelik yaptığı günlerde, kendisine tecavüz eden bir adamı öldürüp katil olmuştur. Ve hapisten çıktıktan sonra da İstanbul'da pavyonlara düşmüştür. Bu nedenle aynı kaderi yaşayan Seyyid, Hacer'e daha büyük ilgi duyar. Ve evlenmeye karar verirler. Hacer düğünde beyaz ge!inliği ve duvağıyla mutlu bir yaşama adımlarını atacağı sıra, iz süren Seyyid'in kan düşmanları tarafından öldürülür...(Agâh Özgüç)

SEVMEK GÜNAH MI (1985)


Yönetmen: Kamil Renklidere
Senaryo: Cesur Barut
Görüntü Yönetmeni: Aytekin Çakmakçı
Yapım: Dilek Film/Cesur Barut

Oyuncular: Fırat Güçlü, Aynur Gökçe, Seda Sevinç, Türkân Tuna, Sema İper, Tugay Toksöz, Sırrı Elitaş

Konu: Hapisten çıktıktan sonra bir gazinonun vestiyerinde iş bulduktan sonra, o gazinoda şarkıcılı olarak devam eden ve meşhur olan bir adamın öyküsü.


SEVMEK (1985)


Yönetmen: İbrahim Tatlıses
Senaryo: Aydemir Akbaş
Görüntü Yönetmeni: Erdoğan Ererez
Yapım: Topkapı Film/Yaşar Tunalı

Kamera Asistanı: Ahmet Servidal, Montaj: İsmail Kalkan, Ses Mühendisi: Erkan Esenboğa, Renk Uzmanı: Sabahattin Hoşsöz, Laboratuar Şefi: A. Rızai Tümay, Laboratuar: Şemsi Tokgöz, Armağan Köksal, Fehmi Acar, İzzet Tatlıcı, Negatif Montaj: Ali Berkan, Ömer Aksu, Set Ekibi: Can Yılmaz, Atilla Akarsu, Işık Şefi: Aslan Yıldız, Işık Ekibi: Sami Boztunç, Yaşar Çalışkan, Prodüksiyon Müdürü: Ergü Gençdemir, Prodüktör: Sami Dilbaz, (Sineray Stüdyosu’nda hazırlanmıştır).

Oyuncular: İbrahim Tatlıses, Neslihan Acar, Kadir Savun, Hüseyin Peyda, Şeref Çokşeker, Aydemir Akbaş, Şadan Adalı, Nazan Ayas, Yusuf Çetin, Küçük Yıldız: Özgür Avşar,

Konu: İbrahim zengin bir iş adamı olup sık sık kulüplerde boy gösterir. Kulüpte tanıştığı manken bir kıza aşık olur. Manken ise para karşılığında fuhuş yapmaktadır.


SEVGİ DAMLACIKLARI (1985)




Yönetmen: Eser Zorlu
Senaryo: Yasemin Zorlu
Görüntü Yönetmeni: Şener Işık
Yapım: SSY. Bakanlığı Sosyal Hizmetler Çocuk Esirgeme Kurumu /Ortak Yapımı

Oyuncular: Neşe Aksoy, Hayati Hamzaoğlu, Beyhan Aldıkaçtı, Cevat Kurtuluş, Sami Hazinses, Aydan Zorlu, Aynur Zorlu

Konu: Kimsesiz çocuklar yurdunda geçen bir öykü.


SEVDA YOLU (1985)


Yönetmen: Oğuz Gözen
Senaryo: Cevdet Yavuzdoğan
Müzik: Kadir Şeker
Kamera: Mükremin Şumlu
Yapım: Burç Film/Fedai Öztürk

Kamera Asistanı: Engin Saygılı, Reji Asistanı: Berkant İnal, Ar Direktör: Ahmet Daymaz, Senkron: Necdet Tok, Prodüksiyon Amiri: Cemal Orman, Işık: Ender Işık, Dublaj Yönetmeni: Ayşin Atav, (Kısmet Film stüdyosunda hazırlanmış, Yeni Stüdyoda seslendirilmiştir.)

Oyuncular: Gülşen Akaya, Tugay Toksöz, Engin Aksu, Turgut Özatay, Sırrı Elitaş, Yunus Yakışıklı, Arap Celal, Gülderen Daymaz, Turan Daymaz, Ali Demir

Konu: Şöhretini yitirip pavyonlara düşen bir şarkıcıyla, çocuğunun öyküsü.

NoT: Film Oğuz Gözen’in 1972 yılında çektiği “Elveda Yavrum” filminin yeni versiyonudur.