Powered By Blogger

31 Mart 2018 Cumartesi

AŞK DEDİĞİN LAF DEĞİLDİR (1976)


Senaryo ve Yönetmen: Safa Önal
Görüntü Yönetmeni: İzzet Akay
Yapım: Elif Film/Berrin Giz

Oyuncular: Harika Değirmenci (1975 Türkiye Güzeli), Tarık Akan, Sümer Tilmaç, Tevhit Bilge, Tuncer Necmioğlu, Renan Fosforoğlu, Sevda Aktolga, Ayfer Feray, Nurhan Nur

Konu: Ölümsüz Sevdaların Unutulmaz Hikayesi”. “Yakışıklı bir plaj kabincisinin biri zengin ve diğeri sakat iki genç kızla olan aşk hikayesi.

AŞK DEDİĞİN LAFTIR (1976)



Yönetmen  Yücel Uçanoğlu
Senaryo Recep Filiz
Görüntü Yönetmeni Rafet Şiriner
Yapım Kuzey Film / Yaşar Tunalı

Oyuncular: Mehmet Ali Erbil, Bahar Öztan, Ayşen Gruda, Ali Şen, Münir Özkul, Ferdi Atuner, Arzu Okay, Salih Güney, Yüksel Gözen, Baki Tamer, Özcan Özgür, Özcan Bilge, Kadir Kök, Metin Osmanoğlu

Konu: Bahar çok zengin bir kızdır ve Mehmet ile Ayşen Bahar’ın babasının fabrikasında çalışmaktadır. Bahar bir gün babasına fabrikasında çalışmak istediğini söyler babası karşı çıkar fakat bahar dadısıyla birlikte babasının fabrikasına yakın bir yerde ev tutar ve fabrikada çalışmaya başlar olaylar gelişir.


ARZU (1976)


Yönetmen: Temel Gürsu
Senaryo: Arda Uskan
Kamera: Hüseyin Özşahin
Yapım: Temel Film / Temel Gürsu

Reji Asistanı: Yücel Tibet, Kamera Asistanı: Ertunç Şenkay, Hikmet Yenigün, Set: Ekrem Çakır (Şef), Mahmut Demir, Mehmet Taner, Işık: İbrahinm Sabuncu, Seslendiren: Necip Sarıcıoğlu, Montaj: Süleyman Karakaya, Renk Uzmanı: Türker Vatan, Negatif Montaj: Mahmut Eskici, Kâzım Çakırman, Laboratuvar: Hasan Örnek, Selâhattin Kaya, Abdullah Deniz, İsmet Tomaçgil, Prodüksiyon Amiri: Yücel Türkoğlu, (Yeni Stüdyoda hazırlanmıştır)

Oyuncular: Arzu Okay (Arzu), Selçuk Özer (Halil), Coşkun Göğen (Coşkun), Melek Ayberk (Hülya), Demircan Türkdoğan (Dr. Ferit), Abdurrahman Palay (Sadık Kuloğlu), Alpay İzer (Amca), Aysel Gürel (Nermin), Alev Altın (Aynur), Ali Poyrazoğlu, Sabahat Işık, Aysel Gürel, Mürüvvet İşsever,

Konu: Bir ailenin çeşitli nedenlerle çö-küşünü işleyen dramatik bir film.

ARABACININ AŞKI (1976)


Yönetmen: Oksal Pekmezoğlu
Senaryo: Hulki Saner
Fotoğraf Direktörü: Salih Dikişçi
Yapım: Saner Film/Hulki Saner
.
Asistan Rejisör: Arif Erkuş, Kameraman: Bedii Ener, Renk uzmanı: Sabahattin Hoşsöz, Montaj, Senkron: Mehmet Özdemir, Negatif Montaj: Mustafa Karataş, Sesleri Alan: Feridun Kınay, Asistan: Şakir Ozan, Prodüksiyon Amiri: Şerif Ablak, Prodüksiyon Asistanı: Ergin Demirçubuk, (İpek Film Stüdyosunda hazırlanmış ve renklendirilmiştir )

Oyuncular: Ayşen Gruda (Nahide Şerbet), Orçun Sonat (Zühtü), Mahmut Hekimoğlu (Gazeteci Tayyar), Şemsi İnkaya (Taci Bahtıkara), Ayben Erman (Serpil Bahtıkara), Mine Sun (Zühtü’nün karısı), Ali Sururi (Nafi Bahtıkara), Yılmaz Gruda (gazete patronu Asım), Baykal Kent (yabancı gazeteci), Nermin Özses (Hacer), Remziye Fırtına, Altın Sel,

Konu: "Yatakta sabah keyfi yapan ve gazetesini okuyan Nafi Beyaltı yüz milyon, diye çığlık atıp oğlu Taci’ye seslenir. Taci koşarak gelir. Babası gazeteden bir haberi Taci’e okur. Babasını kaybeden Serpil Bahtıkara’ya altı yüz milyonluk bir servet kalmıştır. Bu serveti alabilmesi için akrabalarından bir gençle evlenmesi şarttır. Satırlarını okurlar. Para hastası ve çok cimri olan Taci’nin babası deli olmuştur. Bu para onun olmalıdır. Nahide genç şirin bir kızdır. Halası gazeteden bu miras haberini ona okuyunca, Nahide hayale dalar. Zühtü ise, ekmeğini taştan çıkarmaya çalışan genç bir adamdır üç çocuğuna ve karısına bak-mak için çırpınır durur. Mutlu bir yaşam-ları vardır. Genç gazeteci Tayyar da her haberi yüzüne gözüne bulaştıran mu-harrirdir. Diğer tarafta Taci babasının arabası ile Zühtü’ün karpuz dolu at ara-basına çarpmıştır. Araba devrilir. Özel arabanında önü hasar görmüştür. Bu fırsatı değerlendirmek isteyen Zühtü Taci’den para koparmak ister. Onun Nafi beyin oğlu olduğunu duyunca aman o cimri adam yemek bile yemiyor vazgeçtim der. Nafi bey eskiden tanıdığı Zühtü’ye kızar gitti paralarım diye bağırırken merdivenlerden düşer ve bacağını kırar. Bir müddet sonra evde onu ziyarete gelen Zühtü Taci’den Serpil’in miras davasını öğrendiği için aman amcacığım, sen böyle evde hapis kaldın. Hilton otelindeki miras davası ne olacak deyince Nafi Bey hem şaşırır, hem de aptal oğlu Taci’in bu işi yürütemeyecek kadar beceriksiz olduğundan işi Zühtü ile yürütmeye karar verir. Serpil, Nahide’yi bir şala bürünmüş kendisini onun yerine koymuş ayna karşısında rol yaparken bulur Aradığımı buldum diye bağırır. Nahide’yi kendi yerine koyacaktır. tanışır tanışmaz birbirlerine aşık olurlar. Taci pek saftır. Zühtü Nafi beyin yanında Taci ile beraber genç Onu kandırır. Nahide’yi süsler, kendisi de onun katibesi olarak yanında yer alarak basın toplantılarına katılırlar. Esprileri ve biraz basitliği ile Nahide toplantıyı idare eder.

Taci ve Zühtü şık giyinmiş ellerinde çiçekleri tanışmaya gelmişlerdir. Taci ile Nahide yani sahte Serpil milyoncu kız hakkında raporlar verir. Nafi bey memnundur. Gazeteci Tayyar’ın resimleri de hazırdır, patrondan aferin almıştır. Bir hafta geçmiş Nahide’nin rolü bitmiştir. Ama o çok üzgündür. çünkü Taci’ye aşık olan aşkı ön plandadır. O sırada telefon çalar. Serpil Taci ile Zühtü’ye otelin lobisinde kendilerini beklediğini söyler. Onlara bütün hakikatleri anlatır. Ben evleneceğim erkeği tanımak üzere böyle bir oyun hazırladım der. Zühtü şok olmuştur. Onları tesadüfen duyan gazeteci Tayyar, çektiğim resimler sayesinde terfi edecektim bu yanlışlığı nasıl düzelteceğim diye bayılır. Diğer tarafta Serpil, Zühtü’ye yakınlık duymuştur. Ona üstün kabiliyetlerin var, sen Amerika""da başarılı bir iş adamı olursun. Orada bir holding kuralım gel, evlenelim diye teklif eder. Zühtü karar vermiştir. Taci ile Nahide’nin nikah törenleri yapılmıştır. Kayınpeder Nafi bey Nahide’ye pırlanta bir yüzük takar. Katın ve araban hazır, benim altı yüz milyonluk gelinim deyince, Nahide ya benim altı yüz liram varsa der. Tabii ki Nafi bey inanmaz. Gülmeye başlar.ama genç çift hakikaten banka cüzdanını çıkarıp altı yüz liralık hesabı gösterirler. Nafi bey şaşkındır. Ama hep beraber gülmeye devam ederler."


ANALAR ÖLMEZ (1976)


Yönetmen: Ertem Göreç
Senaryo: Hamdi Değirmencioğlu
Görüntü Yönetmeni: Orhan Kapkı
Kurgu: Özdemir Arıtan
Yapım: Sezer Film/Berker İnanoğlu

Sanat Yönetmeni: Hasan Nurdan, Yönetmen yardımcısı: Nilgün Seren, Kamera Asistanı: Namık Şanlı, Negatif Kurgu: Ali Berkant, Renk Düzenleme: Hasan Örnek, Işık Şefi: Fevzi Eryılmaz, Asistanlar: Metin Erdoğdu, Mehmet Uluyol, Ses Kayıt: Yorgo İlyadis,

Oyuncular: Serdar Gökhan (Kenan), Perihan Savaş (Kezban/Gülay), Müzeyyen Senar (Müzeyyen), Gülistan Okan (Şermin), Osman Alyanak (Bekir Kahya), Şükriye Atav (dadı), Sami Hazinses (Remzi), Cevat Kurtuluş (Aşçı), Feridun Çölgeçen (Nazif Hoca), Kamer baba (Naci Bey), Ehat Alinçe (Şadan Hoca), Mualla Sürer (Handan Hoca), Nevzat Okçugil Çocuk Oyuncu: Sezer İnanoğlu (Sezer), “d.1967”

Konu: Küçük Sezer babasıyla birlikte evdeki hizmetkarların arasında yaşamaktadır. Ancak yine de yüreği anne özlemiyle doludur. Ona hiç tanımadığı annesinin öldüğü söylense de bir tesadüf sonucu gerçeği öğrenir. Annesi hayattadır ve sekiz yıldır oğlunun hasretiyle yanmaktadır.


AMAN KARIM DUYMASIN (1976)


Yönetmen: Mehmet Dinler
Senaryo: Bülent Oran
Görüntü Yönetmeni: İzzet Akay
Yapım: Melek Film/Şahan Haki

Renk Uzmanı: Türker Vatan, Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, Montaj, Senkron: Osman Koşan, Laboratuar: Hasan Örnek, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, Negatif Montaj: Nazım Çakırman, Mahmut Eskici, Reji Asistanı: Arif Erkuş, Kamera Asistanı: Can Özer, Işıklar: Kahraman edisi. Kongur, Nurettin Uygarlı, Dursun Güneş, (Yeni Film Stüdyosunda renklendirilmiştir )

Oyuncular: Ediz Hun (İlhan), Necla Nazır (Şükran), Salih Güney (Fikret), Nevra Serezli (Nurten), Şemsi İnkaya, Feridun Karakaya (Şemsi), Turgut Boralı (Selami), Şemsi İnkaya, Gülten Kaya (hizmetçi Kız), Asuman Arsan, Mürüvvet Sim, Necdet Mahfi Ayral, Reha Yurdakul, Defne, Toppara, Cevat Kurtuluş, Hamit Has, Mürüvvet Sim, Tuncay Özinel, Reşit Çıldam, Kamer Baba, Hamit Haskabal, Semih Sezerli, Ahmet Kostarika, Hamit Has, Hasan Demirkol, Sema Denizi, Gülten Kaya,

Konu: Biri bekar diğeri evli iki arkadaşın erotik komedisi.


ALO KOLOMBO (1976)


“ÇIĞLIK”

Senaryo ve Yönetmen: Nuri Akıncı
Görüntü Yönetmeni: Mükremin Şumlu
Yapım: Tuba Film/Ahmet Mavigöz
Işık Şefi: Rıfat Yurtçu, Set Amiri: Yavuz Topuz, Set Asistanı: Murat Omay, Prodüksiyon Amiri: Mehmet Konca, Laboratuvar: Hasan Örnek, İsmet Karslı, Selâhattin Kaya, Renk Uzmanı: Sümer Vatan, Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, (Yeni Stüdyoda hazırlanmıştır)

Oyuncular: Hüseyin Aydoğan (Kolombo), Betül Aşçıoğlu, Orhan Alkan, Nevin Nuray, İhsan Baysal, Fuad Okan, Korhan Eriş, Mazhar Anacan, Melike Akıncı,

Konu: Bir dada turistlerin bulunduğu bir yerde işlenen cinayeti çözüme kavuşturan Kolombo’nun macerası.


ALEV (1976)


Senaryo ve Yönetmen: Nejat Saydam
Fotoğraf Direktörü: Melih Sertesen
Yapım: Acar Film / Murat Közeoğlu

Işık Şefi: Rıdvan Varol, Set Grubu: Necati Bostancı, İbrahim Kul, Taci Ersan, Mehmet Varol, Reji Ast: İzzet Özkaya, Kamera: Cem Sertesen, Prodüksiyon: Ahmet Kostarika, Sesleri Alan: Tuncer Aydınoğlu, Montaj: Özdemir Arıtan, Laboratuvar Şefi: Recai Karataş, Prodüksiyon Müdürü: Refet Gülerman, Prodüksiyon Temsilcisi: Gürcan Köseoğlu, (Acar Film stüdyosunda renkli laboratuarlarında hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Kadir İnanır (Yağmur), Necla Nazır (Alev), Hulusi Kentmen (Muhlis Bey), Aliye Rona (Yağmur’un annesi), Kadir Savun (Ali Reis), Saime Bekbay, Ahmet Kostarika, İsmail Hakkı Şen, İlhan Hemşeri, Osman Alyanak, Hamit Has, Nuri Şişko, Çocuk Oyuncular: Huriye Yirmibeş, Ahmet Yirmibeş,

Konu: Bir sahil köyündeki baba evine uzun yıllar yaşadıkları şehirden geri dönen Muhlis Bey ve ailesinin bütün hayalleri yıkılır.

Köylüler eskiden kalma bir husumetleri olan Muhlis Bey'e ve şehirli adetlerine göre yetişmiş bu eğitimli aileye karşı cephe alırlar.

Köyün balıkçısı Ali Reis ve karısı ise bu düşmanlığın ele başıdır. Bütün bu yaşa-nanlar arasında bir ışık çakmaya baş-lar. Muhlis Beyin kızı Alev ile Ali Reis'in oğlu Yağmur Reis arasında oluşan sı-cak bir yakınlaşma.

AİLE ŞEREFİ (1976)


Yönetmen: Orhan Aksoy
Senaryo: Sadık Şendil, Suphi Tekniker, Orhan Aksoy
Görüntü Yönetmeni: Hüseyin Özşahin
Yapım: Arzu Film/Ertem Eğilmez

Kamera Asistanı: Ertunç Şenkay, Işık Şefi: Ekrem Köksalan, Işık Asistanı: Veli Özşahin

Oyuncular: Itır Esen (Zeynep), Münir Özkul (Rıza), Mahmut Hekimoğlu (Selim), Adile Naşit (Emine), Mahmut Cevher (Hasan), Ayşen Gruda (Ayşe), Şevket Altuğ (Zihni), Eriş Akman (Oktay), Muhip Arcıman (Fehmi Bey), Ahmet Sezerel (Murat), Coşkun Göğen (Oktay Arkadaşı), Cengiz nezir (Mustafa), Betül Aşçıoğlu (Alev), Selim Naşit (Fehmi arkadaşı), Günfer Feray, Renan Fosforoğlu, Cevdet Arıkan, Nevin Güler, Baykal Kent, Niyazi Gökdere (Fehmi), Osman Han (Hasan arkadaşı), İbrahim Uğurlu, Cihan Alp, Yusuf Çetin

Konu: Rıza at arabası ile maden suyu satarak para kazanmakta, karısı Adile ve beş çocuğu ile beraber kıt kanaat geçinmektedir. Yeni evlenen kızları Ayşe ve damatlarının da yanlarına katılmasıy-la yaşam sıkıntısına düşerler. Damat Zihni işportacı, oğullarından Hasan Tıp Fakül-tesi'nde öğrenci, Selim bir fabrikada, kızı Zeynep ise bir konfeksiyon atölyesinde işçidir. Ortaokulda okuyan en küçük oğlan Murat'a araba çarpınca bütün aile perişan olur

AH NE GÜZEL NANE ŞEKERİ (1976)




Yönetmen: Taner Oğuz
Senaryo: Alpay İzer
Görüntü Yönetmeni: Tuncay Ural
Yapım: Er Film/Berker İnanoğlu

Oyuncular: Aydemir Akbaş, Alev Sururi, Fatoş Tez, Mine Soley (Perihan), Erdinç Akbaş (Selim) , Turgut Özatay, Demircan Türkdoğan (Rıza), Abdullah Şahin (Tarık), Sami Hazinses, Baykal Kent, Hasan Ceylan, Gönül Eren,

Konu: At yarışlarında büyük para kazanan bir nane şekeri satıcısı ve üç arkadaşı ile kaçırılan şarkıcı kızın öyküsü.


AH DEDE VAH DEDE (1976)



Yönetmen: Nuri Akıncı
Senaryo: Recep Filiz
Görüntü Yönetmeni: Mükremin Şumlu
Yapım: Tuba Film /Ahmet Mavigöz

Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, Renk Uzmanı: Sümer Vatan, Montaj/Senkron: Mehmet Özdemir, Negatif Montaj: Mahmut Eskici, Laboratuvar: Hasan Örnek, İsmet Karslı, Selahattin Kaya, Işık Şefi: Rıfat Yurtçu, Set Amiri: Yavuz To-puz, Asistan: Murat Omay, Reji Asistanı: Fikret Tınaz, Adem Arvan Kamera Asistanı: Adil Özbek, Prodüksiyon Amiri: Mehmet Konca, (Yeni Stüdyoda hazırlanmıştır)

Oyuncular: Adile Naşit, Ali Sururi, Aysun Güven, Orhan Aklan, Sami Hazinses, Atilla Ergün, Alev Sururi, İlhan Hemşeri, Sevtap A, Barboros Erbeşler, Sami Hazinses, Remziye Fırtınai Korhan Eriş,

Konu: Karısına sürpriz yapmak için geçkin yaşına rağmen dans öğrenmeye çalışan bir dedenin öyküsü.




AH BU GENÇLiK (1976)


Yönetmen: Orhan Elmas
Senaryo: Erdoğan Tünaş
Görüntü Yönetmeni: Orhan Kapkı
Yapım: Sezer Film/Berker İnanoğlu

Oyuncular: Gülşen Bubikoğlu (Cemile), Mesut Engin Tarık), İlhan Daner (İlhan), Şemsi İnkaya, Tevhit Bilge (Mahmut) Alpay İzer (Cabbar), Giray Alpan (Cabbar’ın adamı), Ahat Alinçe), Nubar Terziyan Osman Alyanak (Mahmut’un yardımcısı), ve “Çılgın Kızlar Grubu”

Konu: Zengin bir işadamının kumarbaz torunu ile yoksul bir balıkçı kızın eğlenceli ve komik aşk öyküsü. Cemile; neşeli, mert, mahallesinin gözbebeği bir balıkçı güzelidir. Denize kurban verdiği ailesinin yokluğunda dedesiyle birlikte yaşamaktadır. Eski sandalı ile balık tutarak güç bela geçinen genç kızın tek amacı yıllardır hayalini kurduğu yepyeni bir motor almaktır. Ancak tam parayı biriktirdiği anda motorun satıldığını öğrenince yenisini almak için İstanbul' un yolunu tutar. Bu arada zengin dedesinin parasıyla gününü gün eden çapkın Tarık da arabasıyla tahsilat için yola çıkmıştır. Cemile' nin otobüsü bozulunca onun arabasına biner ve bu karşılaşma ikisinin de hayatlarını değiştirir.

AFİLLİ DELİKANLI (1976)


Yönetmen: Yılmaz Atadeniz
Senaryo: Recep Filiz
Yönetmeni: Salih Dikişçi
Yapım: Kuzey Film/Yaşar Tunalı

Oyuncular: Tanju Korel, Sevda Karaca, Ceyda Karahan, Sami Tunç, Süheyl Eğriboz, Tarık Şimşek, Muammer Gözalan, Kadir Kök

Konu: Tarihi eşya kaçakçılarıyla mücadele eden bir polisin öyküsü.

Oyuncular: Tanju Korel, Sevda Karaca, Ceyda Karahan, Sami Tunç, Süheyl Eğriboz, Tarık Şimşek, Muammer Gözalan, Kadir Kök

Konu: Tarihi eşya kaçakçılarıyla mücadele eden bir polisin öyküsü.

ADANA URFA BANKASI (1976)

Yönetmen: Mehmet Dinler
Senaryo: Abdülkadir Danışman
Foto Direktörü Orhan Kapkı
Yapım: O.F.S. Prodüksiyon / Osman F. Seden

Işık Şefi: İlhan Nurdan, Reji Asistanı: Fikret Tınaz, Kamera Asistanı: Süha Kapkı, Prodüksiyon Asistanı: İbrahim Mertoğlu, Sesleri Alan: Kunt Tulgar, Montaj, Senkron: Necdet Tok, Negatif Montaj: Mehmet Tez-gahtar, Renk Uzmanı: Hikmet Kuyucu, Laoratuar: Aslan Tektaş, Hüseyin Kuğu, Hüseyin Yazıcı, Stüdyo Teknik Şefi: Kaan Tulgar, Prodüksiyon Amiri: Hasan Nurdan,
(Kunt Film stüdyosu Renkli laboratuar-larında hazırlanmıştır.)

Oyuncular: Öztürk Serengil, Ayşen Cansev, Hulusi Kentmen, Ali Şen, Kadir Savun, Baki Tamer, Tevhit Bilge, Kayhan Yıldızoğlu, Nubar Terziyan, Mümtaz Ener, Cevat Kurtuluş, Nilgün Ceylan, Altın Zer, Hale Önal, Hakkı Kıvanç, Tevfik Şen, Ahmet karaca, Ali Demir, Ata Saka, Hale Önal, Hakkı Kıvanç, Mehmet Yağmur, Ahmet Karaca, Atas Saka, Ali De-mir, Akif Kilvan,

Konu: Ökkeş ve Haydar adlı iki arkadaşın güldürüsü.

ADALI KIZ (1976)


Yönetmen: Oksal Pekmezoğlu
Senaryo:Yılmaz Tamtürk, Oksal Pekmezoğlu
Görüntü Yönetmeni: Salih Dikişçi
Yapım: Saner Film/Hulki Saner

Yardımcı Yönetmen: Arif Erkuş, Kameraman: Bedii Ener, Prodüksiyon Amiri: Şerif Ablak, Prod. Yrd: Ergin Demirçubuk, Renk Uzmanı: Sabahattin Hoşsöz, Set Ekibi. Necip Koçak, Ömer Bubu, Hacı Fidan, Işıklar: İsmet Yurtçu, Ali Pir, Laboratuvar: Ziya Uçak, Ahmet Kuru, Recep Kakmak, Montaj-Senkron: Mehmet Özdemir, Negatif Montaj: Mustafa Karataş, (İpek Film Stüdyosunda hazırlanmıştır).

Oyuncular: Müjde Ar (Eda), Murat Soydan (Ali Yılmaz), Mehtap Ar (Eda’nın arkadaşı), Gönül Hancı, Orhan Aklan, Necla Soylu (Eda’nın arkadaşı), Ahmet Turgutlu (Asım baba), Gündüz Aker, Cevdet Arıkan, Nermin Hoşses, Korhan Abay, Elvan Ilgaz, Ziya Ilgaz, Zeki Sezer, Misafir Sanatçı: Gönül Ülkü

Konu: Eda grup arkadaşlarıyla beraber yatla denize açılır, çok şımarık olan bu grup eğlencenin doruğunda iken motorları bozulur. Görünürde kara yoktur. Rüzgâr yoktur, denizin ortasında kalmışlardır. İki gün geçmiştir. Bir sabah Eda uzaktan bir balıkçı motoru görür ve bütün yattaki grup bağırmaya başlar. Yardım isterler. Onları duyan balıkçı motoru yanaşıp tekneyi kendininkine bağlar, kıyıya yakın bir yere çekmeye başlar. Balıkçı motorundaki adamın yakışıklılığına bütün kızlar hayran kalır. Adam hiç konuşmaz onları adanın sahiline çekmeyi başarır. irler." Yatın tamiri biter. Hareket etme zamanı gelmiştir. Eda ile Yabani de ordadır. Eda, Yabani’e alıştığını oraları çok sevdiğini söyler. Yabani de ona aşık oldu-ğunu, onunla kalmasını ve evlenmesini ister. Yabani tekneye gelir, kaptan nişanlarını ilan eder, içkiler içilmeye başlar. Kaptan bu kadar dans yeter şimdi geleneğe göre damadın ıslanması lazım diyerek Yabani’i suya atar ve onu denizde bırakan tekne uzaklaşmaya başlar. Yabani bana bunu yapmayacaktın Eda diye inler. Yabani denizde klmıştır. biraz ileride baba- kız balıkçılık yapan bir tekne onu ve ona yaklaşan köpekbalığını görürler. Oya-lanmak için resim çalışmalarına başlayan Eda bir dükkândan resim malzemeleri almak için alışverişe girer. Tezgâhtar kız istediklerini hazırlarken gözü tezgahtaki gazeteye ilişir. Yabani’in resmi gazetededir ve o gün bir konferansı olduğu konusundadır. Eda koşa, koşa konferans salonunun olduğu yere gider. Onun köpek balıkları hakkında verdiği konferansı dinlemeye başlar. Bir kere daha ne kadar kibirli ve yakışıklı olduğunu görür bilgisi anlatımı onu şaşkına çevirir. Hayran olmuştur. Bir ara göz göze gelirler. konferansın bitiminde alkışlardan sonra Eda2nın yanına gelir beraber çıkarlar. Ali Eda’ya iyi davranır. Evine getirir. Ertesi günü buluşmak üzere sözleşirler. Beraber gezmeye başlarlar. Eda mutludur. Eda gazetelerin ondan söz ettiğini onunla iftihar ettiğini söylerken Ali de Pazar günü bir parti vereceğini ve ona bir sürprizi olduğunu söyler. Partiye Eda’nın bütün arkadaşları da davetlidir. Pazar günü gelmiştir Eda ile Ali dans etmekte, arkadaşları hayran bakışlarla onları izlemektedir. Ali bir ara salondan çıkar geri geldiğinde elinde köpek balıkları hakkında yazdığı kitabı vardır, onu Eda’ya verir. Sürpriz olarak ta nişanlanacağı kızın kendisini köpek balıklarından kurtaran Neslihan olduğu açıklar, Eda buna çok kızar ve partiyi terk eder. Dadısı ve arkadaşları Ali’in şehri terk ettiğini söylerler.

Eda anlamıştır Ali’nin gittiği yer adadır. Oraya gider. Asım baba bir düğün kon-voyunun başındadır. Bu Ali’in düğünüdür. Ona gitmek ister, onu bu haliyle de sevdiğini söylemek isteyen Eda’ya Asım baba gitmesine engel olur. Düğün içinde Ali’yi gören Eda seni her türlü seviyorum diye bağırır. Ve koşarak oradan uzaklaşıp yardan kendini denize atar. Ali’siz yaşamaktansa ölümü tercih etmiştir. Ali Eda’nın peşinden atlamıştır. Gelen bir köpek balığı ve denizde kan görülür. Herkes dehşet içindedir. Ama Ali Eda’yı kurtarır. Kucağında yukarı çıkarır. Neslihan hakikati anlamıştır. Onlar hala birbirlerini çılgınca sevmektedir.