Senaryo Ve Yönetmen Selçuk Aydemir Görüntü Yönetmeni Gökmen Tosun Müzik Mehmet Erdem, Alper Atakan Yapımcı Salih Özsarı Kurgu: Evren Çan, Sanat Yönetmeni: Hande Ocak, Yapım Koordinatörü: Pınar Güngören, Yardımcı Yönetmen: Vedat Uyar, Reji Yrd: Nazlı Sultan Kesici, 1. Kamera Asistanı: Cengizhan Cebeci, 2. Kamera Asistanı: Murat Erşahin, Focus Puller: Armağan Gündüz, Steadycam Operatörü: Volkan Kulak, İsmail Kara , JimmyJib Asistanı: Vedat Algür, Fatih Gündüz, Işık Şefi: Oruç Demir, Işık: Mustafa Bayraktar, Adem Başkurt, Kayhan Şen, Kostüm Sorumlusu: Fatoş Özdoğan, Makyaj Kuaför Yıldız Özdemir, Ses Teknik Koordinatörü: Bayram Karaman, Ses Kayıt: Onur Özgür Arıcı, Çağdaş Karagöz , Ses Tasarım & Final Miks: Çağrı Ayyıldız, Foley Artist: Ali Ören, ReRecording Mikser: Çağrı Ayyıldız, Boom Operatörü: Furkan Atlı, Prodüksiyon Amiri: Salih Özsarı Aziz Engin, Prodüksiyon Asistanı: Serhat Kurt, Erdem Arancıoğlu, Kerim Uzunbekiroğlu, Cüneyt Süleymanoğlu, Set Amiri: Yahya Duymaç, Caner Aksoy, Set Ekibi: Sezgin Oltulu, Volkan Kulak, Burak Tuncel, Ofis Çalışanı: Mustafa Borçin, Genco Özak, Muharrem Özden, Ulaşım: İsmail Çelik, Ataner Balaban, Fatih Karahan,
Oyuncular Murat Cemcir (Salih), Ahmet Kural (Gürkan), Erdal Tosun (Nihat),
Hazal Kaya (Kapıdan Bakan Kız), Bora Akkaş (Kapıdan Bakan Çocuk), Şinasi
Yurtsever (Nakliyatçı), Aykut Köseler (Güvenlik Görevlisi), Tuna Orhan (Mafya),
Cahit Gök (Mafya), Berfu Öngören (Güvenlik Görevlisinin Karısı), Serap Önder
(Şengül Teyze), Arif Erkin (Camideki Adam), Cüneyt Süleymanoğlu (İlahiyatçı ),
Ceyhun Güneş (Nakliyatçı), Alper Kadayıfçı (Sivaslı İnşaat İşçisi),
Konu: Salih ve Gürkan,
düğün, kına gecesi gibi organizasyonlarda müzisyenlik yaparak hayatını kazanan
Ankaralı iki teyzeoğludur. Gürkan (daha solist ve jön fakat aynı zamanda
klarnet icra eden) ve Salih (sesi ve fiziğiyle değil, her parçayı çalabilen
piyanoorguyla müzisyenlik peşinde) bir ikili olarak, sıraaltı bir organizatörün
kendilerine pasladığı virane işlerle ekmek doğrultmaya çalışmaktadırlar.
Teyzeoğulları, alışık oldukları üzere yine Bağcılar Güneşli hattında bir
yerlerde ve muhtemelen yer altındaki bir düğün salonuna doğru yola çıkarlar.
Gittikleri yerde kendilerini karşılayan düğün sahibinin, hazırlanmaları için
kendilerini evin kömürlüğüne bırakması, o güne kadar itilip kakılmaya alışmış
kardeşler için bile ciddi hayal kırıklığıdır, fakat bu sefer kuliste davetsiz
misafirleri olacaktır.
Aynı saatlerde, iki maföz tip,
yakaladıkları banka güvenlik görevlisini gözden uzak bir yerde sorgulamak üzere
bu izbe mahalle köşesinde bulabildikleri en kuytu mekan olan kömürlüğe
tıkmışlardır. Güvenlik görevlisinin dengesiz mafya elemanına diklenmesi sonucu
öldürülmesi, kardeşlerin müzisyenlik hayatını kaydırır. Artık cesedi
sahiplenmekle, kendi cesetlerini teslim etmek arasında bir seçim yapmak
durumundadırlar. Maföz tipler vurdukları adamın cesedini sabaha dek ortadan
kaybetmelerini isteyince, teyze oğulları en akıllıca fikir olarak ancak cesedi
sırtlayıp eve götürmeyi bulurlar. Evlerinde bir cesetle ikamete başlayan teyze
oğullarının bu misafirperverliği, cesedin kapalı kaldığı yerde fena halde
sıkılması ile kısa sürecektir.