Powered By Blogger

25 Ekim 2024 Cuma

ARAPSAÇI (2018)

 

 

Senaryo ve yönetmen: Ömer Faruk Yardımcı, Görüntü Yönetmeni: Feza Çaldıran, Ömer Faruk Yardımcı (Yapım Tasarım), Kübra Aktücar (Yardımcı Yönetmen), Asiye Kocaman (Cast Direktörü), Eyüp Erdoğan (Focus Puller), Engin Elibal (Ses Teknisyeni), Murat Akkaya (1. Işık Asistanı), Can Pektaş (Görsel Efektler), Yapım:  Doruk Acar, Ömer Faruk Yardımcı


Oyuncular: Açelya Topaloğlu (Ayşen), akan Meriçliler (Orhan), Şinasi Yurtsever (Tekin), Burak Satıbol (Başkomiser Turgay), Köksal Engür (Yaşar), Cihan Ercan (Yusuf),  Zeynep Kankonde (Meryem), Güray Özcan (Komiser İlhan), Ayhan Taş ,(Cengiz), Asena Keskinci (Damla), Barış Çelikkol (Ziya), Sabahattin Yakut Kamil), Hakan Bilgin Ünal Yeter (Cihan), Bahar Süer (Zeliha) Füsun Demirel (Ayfer), elim Akgül (Serdar), Göksu Başaran Ayça Işıldar


Konu: Eski bir aktörün şöhretli zamanlarından kalan deri ceket, raslantısal olaylar sonucunda birbirinden farklı insanların hayatlarını kesiştirir. Üstüne üstlük ceketin içinde büyük ikramiye çıkmış loto kuponu vardır ve bundan kimsenin haberi yoktur. Elden ele gezen bu deri ceket, tüm karakterlerin hayatlarını kökünden değiştirecektir.

ARADA (I) (2018)

  *Senaryo ve yönetmen: Mu Tunç, Görüntü Yönetmeni: Utku Sönmezer, Utku Sönmezer, Müzik: Orkun Tunç,  Ahmet Teke (Kurgu), Burak Sanuk (Kostüm Tasarım), Aylin Çobanoğlu (Uygulayıcı Yapımcı), Gökçe Doruk Erten (Cast Direktörü), Meriç Erseçgen (Ses Tasarım), Ahmet Teke (Kurgu Yönetmeni), Yapım: Hasan Çobanoğlu

Oyuncular: Burak Deniz (Ozan), Büşra Develi, (Lara), Eriş Akman (Altan Tunç), Selim Bayraktar (Resul) Deniz Celiloğlu (Bülent), Mu Tunç, Ceren Moray (Ezgi), Cem Başeskioğlu, Seda Akman, Deniz Balkanlı, Duygu Akdeniz


Konu: Kaliforniya’da albüm çıkarmayı hayal eden Ozan, İstanbul’da yaşayan genç bir punk’tır. Ozan’ın babası Altan’da müzik kariyeri olan bir sanatçıdır fakat darbe ile kariyeri sona ermiştir. Ozan’ın geleceği hakkında konuşmaya başlayan baba-oğul, şiddetli bir tartışmaya koyulur. Yaşanan tartışmanın ardından evi terk eden Ozan, arkadaşı Deniz’den Kaliforniya’ya giden bir gemi hakkında bilgi alır. Hayallerini gerçekleştirecek bir fırsat bulan Ozan, kız arkadaşı Lara ile birlikte İstanbul’u altını üstüne getirerek bileti ararlar



ANTEP FISTIĞI (2018)

 

*Yönetmen: Oğuz Yalçın, Senaryo:  Orhan Uslu, Görüntü Yönetmeni: Cuneyt Denizer, Müzik: Barış Aryay, Murat Okut (Uygulayıcı Yapımcı), Yapım:  Meral Ay


Oyuncular: Ivana Sert (Simge), Orhan Uslu (Hayri), İlker Kurt Sefa Zengin,  Vural Buldu, Selma Güngör, Tuncay Günhan, Ali Sezer Çevik, ğuz Haksever, Şeyma Kozlu, Erol Polat, Funda Oskay


Konu: Gaziantepli bir babanın ve Alman bir annenin çocuğu olan Simge, Almanya’da doğup büyümüştür. Simge’nin dedesi, babasının Gaziantepli birisi ile evlenmediği için tüm bağlarını koparmış ve yıllardır oğluyla görüşmemiştir. Simge, anne ve babasını bir kaza sonucu kaybedince Almanya’da bir başına kalır. Yıllarca tek yaşayan genç kadın Gaziantep’ten gelen haberle oldukça şaşırır. Hasta olan dedesi, tüm malını Gaziantepli biri ile evlenme şartı ile Simge’ye bırakmaya karar verir ve bunun için ölüm döşeğindeyken torununu yanına çağırır. İçinde büyük bir korkuyla hiç bilmediği bir şehre gelen Simge’yi dedesinin hizmetlisi Ümmühan’ın oğlu Hayri ve ailesi misafir eder. Zamanla şehri sevmeye başlayan Simge’nin peşini aksilikler bırakmaz. Simge’ye ilk görüşte aşık olan Hayri, Simge’nin başına gelen olaylardan onu kurtarır. Simge de artık kahramanına aşık olmuştur. Fakat Hayri’nin annesi Ümmühan Gaziantep kültürünü bilmeyen bir gelin istemez. Simge, kendisini kabul ettirmek için elinden geleni yapmaya hazırdır. Hayri ile Simge Ümmühan’ı ikna edip kavuşabilecekler midir?  

 

ALEM-İ CİN (2018)

 

Yönetmen: Özgür Bakar, Senaryo:  Alper Kıvılcım, Özgür Bakar, Görüntü Yönetmeni: Uğur Kaplan, Müzik: Ercüment Vural, Halil Özcan (Kurgu), Turgay Kurşunoğlu (Sanat Yönetmeni), Cemal Çıldır (Yönetmen Yardımcısı), Müge Kıraner (Yardımcı Yönetmen), Özgür Düşmez (Yapım Sorumlusu), Bilal Bay (Post-Prodüksiyon Sorumlusu), Barış Hoşabcıoğlu (Renk Düzenleme), Hakkı Kaplan  (Işık Şefi), Alper Eraydın (Sanat Yönetmeni yrd.), Demet Kadızade (Kostüm Sorumlusu), Nurhayat Özelçi (Plastik Makyaj) , Sertaç Selvi (Ses Kayıt), Abdullah Ercan (Görsel Efekt Süpervizörü), Özkan Uzun (Cast Sorumlusu), Galip Aksular (Afiş), Özgür Düşmez (Yapım Koordinatörü), Yapım:  Hasan Çobanoğlu


Oyuncular: Ayçin Tuyun (Yeliz), Süleyman Kabaali (Hakkı), Zeynep Turpçu (Hatice), Yüksel İvgen (Ekrem), Kadriye Çetinkaya , Cihangir Köse (Salih Hoca), Yeşim Gündoğdu, Hatice Yıldız


Konu: Yeliz 25. Yaş gününden itibaren onu çağıran kabuslar görmeye başlar. İçinde bulunduğu durum derinleştikçe ailesi ile ilgili gizli kalmış kanlı ve kirli sırlar ortaya çıkar. Bu durumdan sıyrılmaya çalıştıkça daha büyük kabusların içine çekilen Yeliz’e eski bir aile dostu yardım etmek ister ama düşman bu dünyadan değildir. Hep birlikte insanın aklını zorlayan cinler alemi ile tanışırlar. Yani Alem-i Cin’le.

 

AİLECEK SAŞKINIZ (2018)

 

Senaryo Ve Yönetmen: Selçuk Aydemir, Görüntü Yönetmeni: Gökhan Tiryaki, Müzik: Ender Akay, Sunay Özgür, Haluk Arus (Kurgu), Engin Behlül (Kurgu), Fırat Yünlüel (Sanat Yönetmeni), Soydan Kuş (Sanat Yönetmeni), Feride Aydın (Kostüm Tasarım), Mehmet Özbay (Genel Koordinatör), Fatih Yılmaz (Uygulayıcı Yapımcı), Serkan Turhan (Yapım Sorumlusu), Özkan Boz (Koordinasyon), Eray Çörçöp (Set Asistanı), Vedat Uyar (Yardımcı Yönetmen), Cem Terbiyeli (Yardımcı Yönetmen), Şükran Tuna (Reji Koordinasyon), Ercan Eyigün (Yönetmen Yardımcısı), Sertaç Özkan (Focus Puller), Selim Çetintaş (Stüdyo Koordinatörü), Durmuş Demirezen (Işık Şefi), Hasan Hüseyin Yıldız (Sanat Ekibi), Ufuk Demir (Kuaför), Serdar Öngören (Ses Kayıt / Kurgu), Onur Arıcı (Ses Operatörü), Yapım:  TR 40 33 Productions /  Murat Cemcir, Necati Kocabay


Oyuncular: Ahmet Kural (Ferhat), Murat Cemcir (Gökhan), Saadet Işıl Aksoy (Elif), Cengiz Bozkurt (Muzaffer), Günay Karacaoğlu (Serap), Çağlar Ertuğrul (Doktor Onay), Bihter Özdemir Dinçel (Betül), Serhat Özcan (Polis Hikmet), Güven Murat Akpınar (Emre), Mustafa Alabora (Zeki Bey), Ayda Aksel (Gamze), Nebil Sayın (Ömer), Erdal Baran Şahin (Küçük Enişte), Cemil Şahin (Hırsız), Hakan Akın (Kaymakam), Okan Has (Polis Okan), Umut Avcı (Polis Umut), Berat Efe Parlar (Gökhan'nın Çocukluğu), Balım Gaye Bayrak (Elif'in Çocukluğu), Çağan Efe Ak (Ferhat'ın Çocukluğu), Atilla Pekdemir (Muzaffer'in Babası), Toygun Ateş (Serap'ın Babası), Yılmaz Gruda (Rıza Bey), Osman Kaba (Polis Osman), Deniz Eryavaz (Betül'ün Çocuğu 1), Atilla Pakdemir (Muzaffer'in Babası)



Konu: Babasının şirketinin başına geçerek CEO’luk görevini üstlenen Ferhat şımarık bir adamdır. Hala çocuksu yapısıyla dikkat çeken Ferhat'ın sağ kolu ise onun çocukluk arkadaşı, şirketin finans müdürü Gökhan'dır. İkili çalışanlarına pek de nazik davranmamaktadır. Günün birinde şirket çalışanlarına yemek servisi için gittikleri bir restoranda, restoran sahibiyle dostluk kurarlar. Restoran sahibinin kızı Elif'e gönlünü kaptıran Ferhat, deliler gibi aşık olur. Ancak Elif narin ve saf bir genç kız değildir. Özel eğitimler ve üstün hizmetlerle dolu kariyeri, sert karakteri ve kıvrak zekası, Ferhat'ı bir hayli zorlayacaktır..

 

AHLAT AĞACI (2018)

 

 Yönetmen: Nuri Bilge Ceylan, Senaryo:  Nuri Bilge Ceylan, Ebru Ceylan, Akın Aksu, Gökhan Tiryaki (Görüntü Yönetmeni), Nuri Bilge Ceylan (Kurgu), Meral Aktan (Sanat Yönetmeni) ,Billur Melis K
oç (Sanat Yönetmeni), Ahmet Demircan (Yapım Amiri), Sinef Gönül Arslan (Koordinasyon), Yıldız Aşanboğa (Yardımcı Yönetmen), Merve Yayla (Yardımcı aYönetmen), Gökhan Güzeler (2. Kamera Asistanı), Durmuş Demirezen (Kamera Ekibi), Murat Yeşil (Kamera Ekibi), Yapım:  Zeynep Özbatur, Olivier Père, Labina Mitevska, Alexandre Mallet-Guy, Fabian Gasmia


Oyuncular: Doğu Demirkol (Sinan Karasu), Murat Cemcir , Mehmet Karasu) Bennu Yıldırımlar (Asuman Karasu), Hazar Ergüçlü (Hatice), Serkan Keskin (Yazar Süleyman), Tamer Levent (Recep Dede) Akın Aksu (İmam Veysel), Öner Erkan (İmam Nazmi), Ahmet Rıfat Şungar, (Ali Rıza ), Kubilay Tuncer (İlhami), Kadir Çermik (Adnan), Özay Fecht (Hayriye Nine), Ercüment Balakoğlu (Ramazan Dede), Asena Keskinci (Yasemin), Kaan İçen Sencar Sağdıç (Piyangocu Nevzat), Ozan Özmen (Müezzin), Ozan Özmen (Müezzin), Salih Ünal (Kuyumcu Raif), Abdurrahman Tutar (Seydi),   


Konu: Nuri Bilge Ceylan'ın Ebru Ceylan ve Akın Aksu'yla birlikte yaklaşık 1 yılda kaleme aldığı Ahlat Ağacı, merkezine 'Ahlat Ağacı' adlı kitabını yayınlatmaya çalışan Sinan'ın (Doğu Demirkol) üniversiteyi bitirip, ailesinin yaşadığı ilçeye geri dönmesiyle başlayan ve baba-oğul arasındaki ilişki baz alınarak gelişen insan ilişkilerini konu alıyor 

 

 

ACEMİ HIRSIZ (2018)

 



 Senaryo ve Yönetmen:  Esat Şekeroğlu, Görüntü Yönetmeni: Vedat Karadeniz, Yapım: Hezer Film/Kerem Hezer

     Oyuncular: Fuat Balyemez, Ayşegül Kaygusuz, Nihat Demirel, Burcu Eliz Ünür, Kerem Hezer

     Konu: Milyonlar değerindeki kırmızı taşlı bir kolyenin peşine düşen hırsızlar, peşlerindeki mafya babasına 10 gün içinde kolyeyi teslim etmek zorundadır. Bunun için de yapmaları gereken şey, kolyenin sahibinin olduğu otelde kalmaktır. Kolyeyi sahibinden alabilmek için hırsızlar, turist kılığına girerler.

 

2018 YILI FİLMLERİ


 2018 YILI FİLMLERİ



SADRİ ALIŞIK 
"Mehmet Sadrettin Alışık"
5 Nisan 1925 - 18 Mart 1995


ZOR BİR KARAR (2017)

 

*Yönetmen: Ender Özkahraman, Göksel Tuzun, Senaryo: Ender Özkahraman, Müzik: Ruşen Alkar, Görüntü Yönetmeni: Ercan Yılmaz, Osman Özcan (Sanat Yönetmeni),  Seda Yılmaz (Kostüm Tasarım), Alper Eraydın (Sanat Yönetmeni yrd.), Göksel Tuzun (Kurgu), Yapımcı Abus Film


Oyuncular: Şükran Akti (Eylem), Feyyaz Duman (Nezir), Kemal Seven (Seyit), Ozan Çelik (Kadir Abe), Engin Emre Değer (Ferhat), Aram Dildar, Engin Emre Değer, Ruges Kırıcı, Berivan Biral, Şule Demirel


Konu: Eylem, babası ve büyük kardeşiyle birlikte Hakkâri'de yaşamakta ve bir kilim atölyesinde çalışmaktadır... Hayat dolu bir kızdır ama gözüne büyük görünen burnunu kendisine takıntı edinmiştir. Biriktirdiği parayla estetik ameliyat olma hayalleri kurmaktadır. Eylem'in küçük kardeşi onlarla değildir. Dağdaki örgüte katılmıştır. Evin mali yükü büyük kardeşin üzerindedir. Çayocağı işleten büyük kardeş, işyerindeki araziye istinat duvarı yapmak istemekte, bir-iki masa daha koyarak müşteri sayısını artırmayı düşünmektedir. Bu düşüncesi babasından destek göremeyince öfkelenecek ve para bulmak için tefecilere başvuracaktır. Bir yanda babasıyla anlaşamayan büyük kardeş, bir yanda ailesi tarafından zorla evlendirilmek istenen yakın bir arkadaş... Eylem burun ameliyatı için biriktirdiği parayı gözden çıkararak onlara yardım etmeyi düşünmekte ama bu kararından emin olamamaktadır. Çatışmalar yeniden başladığı için bölgede herkes kaygı içindedir. Eylem yakınlarının sorunlarıyla ilgilenerek burnuyla ilgili takıntısını unutmayı başarabilecek midir

ZER (2017)

 

 Senaryo ve yönetmen: Kazım Öz, Görüntü Yönetmeni: Feza Çaldıran, Eyüp Boz, Orçun Özkılınç, Müzik: Mustafa Biber, Babak Tahmili (Sanat Yönetmeni), Mustafa Özdağ (Bestboy), Murat Akkaya (1. Işık Asistanı), Sariyeh Shamsizadeh (Sanat Yönetmeni yrd.), Yasemin Çağan Boğalıoğlu (Yardımcı Yönetmen), Yapım:  Turhan Tokel, Kazım Öz, Meral Balık


Oyuncular: Nik Xhelilaj (Jan), Güler Ökten (Zarife), Haleigh Ciel (Barbara), Ahmet Aslan, Bülent Çolak (Deli), Füsun Demirel (Havva), Levent Özdilek, Tomris İncer, José Ramón Rosario (Retim Grevlisi)


Konu: Zer, 1938’de Dersim acılarını yaşayanlardan olan babaannesi Zarife’nin kendisine söylediği şarkının peşinden giden Jan’ın hikâyesidir. Zarife bugüne kadar bu şarkıda kimliğini, geçmişi ve kendisini saklamamıştır. Kanser tedavisi için New York’a getirildiğinde önceden birbirlerini tanıyan Jan ve babaannesi, daha da yakınlaşırlar ve Jan’ın hayatı değişmeye başlar. Jan babaannesinin kendisine söylediği şarkının izini sürmeye karar verir. New York’tan Dersim’e bir arayış hikâyesine çıkan Jan yolunda sonunda kendisine ulaşacak mıdır?

 

YOL AYRIMI (2017)

 

Senaryo Ve Yönetmen: Yavuz Turgul, Görüntü Yönetmeni: Uğur İçbak, Yapım:   Erol Avcı


Oyuncular: Şener Şen (Mazhar), Çiğdem Selışık Onat  (Firdevs), Şerif Erol  (Besim),  Mert Fırat   (Barlas), Nihal Yalçın   (Emine) , Tilbe Saran (Nur), Rutkay Aziz  (Altan), Selim Gürata (Hidayet), Yosi Mizrahi (İhsan)


Konu: Film, bir kaza ile hayatı değişen bir adamın yaşadıklarını konu edinir. Mazhar zengin bir iş insanıdır. Hayattaki tek amacı ailesinden devraldığı tekstil şirketini büyütmektir. Mazhar bu uğurda çalışanlarına ve ailesinin diğer üyelerine karşı acımasızdır. Bir gün araba kazası geçirir. Mazhar kazadan sonra farklı bir insan olmaya karar verir. Etrafındaki insanlara duyarlı davranır. İşten çıkardığı Emine’nin oğlunun hasta olduğunu öğrenen Mazhar ona yardım etmek ister. Bütün varlığını çalışanların yararına kurulacak bir vakfa bağışlar. Bu karar Mazhar’ın ailesiyle arasının bozulmasına neden olur. Mazhar bunun üzerine eski arkadaşı Altan’ı ziyaret eder. Mazhar burada farklı bir dünya ile karşılaşır. Ancak ailesi mirastan mahrum kalmamak için önlemler alacaktır. (Celil Civan -TSA)


& Yol Ayrımı hakkında çeşitli mecralarda, sosyal medyada ve arkadaş çevremde zayıf olduğu görüşü hâkim olsa da, filmi, izleyicide sorgulama yaratması itibariyle gayet tatmin edici bulduğumu söylemeliyim. Fabrikatör Mazhar Bey’in geçirdiği bir trafik kazası sonrası hayatını sorgulamasını konu edinen film, aslında basit olan bir hikâyeyle başarılı diyaloglar ve oyunculuklarla izleyici üzerinde bir etki bırakıyor. Karakterlerin derinliğine inilmemesi ve konu işleyişinde yüzeysel kalan bazı noktaları göz ardı edersek, Yol Ayrımı’nda iki tema öne çıkıyor: Neo-liberalizm eleştirisi ve Türk burjuvazisinin birikiminin kaynağı. Bu yazıda da çok dağılmamak adına bu unsurlar üzerinde duracağım.

Mazhar Bey’in satın almak üzere olduğu “Yeni Hayat” firması, oğlu Barlas’tan duyduğumuz, iş hayatındaki kazanma hırsı ve “robotlaşmayla” başından itibaren bu temalar çok ince bir şekilde sunuluyor. Mazhar Bey’in fabrikasında işçi olarak çalışan ama işinden kovulan ve hakkını arayan Emine’nin, Ludizm’den (19. yüzyılda İngiltere’de sanayi devrimine tepki olarak makine kırıcılık hareketi) mülhem dikiş makinasını kırması, kitle hareketlerinin olduğu ve polisin sürekli müdahale ettiği bir muhitte yaşaması sınıf farkını çok net bir şekilde göstermeyi hedefliyor.  Bu yönüyle Yol Ayrımı, sendikal harekette de karşılığı olması gereken bir film. Sınıf mücadelesi, Yavuz Turgul filmlerinde görmeye alışkın olduğumuz bir konu. Zira polisiye bir hikâye olan Av Mevsimi’nde bile işlenen cinayetin arkasında yine ekonomik bir neden vardı. Burada da Mazhar Bey’in hayatındaki anlam arayışını, işveren ve sermayedar kimliğiyle, hayatını asgari düzeyde geçirebilmesi için elzem olan ihtiyaçlar üzerinden (oğlunun hastalığı ve işine geri dönmek istemesi) de işçi Emine’yi emekçi kimliğiyle görüyoruz.





Ana karakter Şener Şen’in oynadığı Mazhar Bey kadar, Rutkay Aziz’in canlandırdığı Altan, Nihal Yılmaz’ın canlandırdığı Emine ve Tilbe Saran’ın canlandırdığı sendika avukatı ve kafe sahibi Nur da hikâyeyi tamamlayan önemli karakterler. Ne var ki, onların üzerinde çok derine inilmemesi konuyu biraz havada bırakıyor. Örneğin hem işveren hem avukat olan Nur’un çalışanlarıyla ilişkisi kafe alışverişi üzerinden eşitlikçi olduğu imasıyla sunulup idealist bir tablo çizilirken, Şerif Erol’un canlandırdığı ‘gizli kahraman’ Besim Bey tarafından sunulan tirat, bununla tam tezat oluşturuyor. Enfes bir oyunculukla sergilenen bu tiratta, sistemin çarkları arasına girilmemesi gerektiği, üretime katılmaya başlayan işçinin aşama aşama daha fazlasını talep edeceği söylenirken işveren-emekçi çıkar çatışması çok net görülüyor ve bunun orta yolunun olmayacağı ifade ediliyor. Burada, Mazhar Bey’in kendi kurduğu imparatorluğun altında ezilmesi ve çıkış yolunun ‘iyilik yapmak’ üzerinden meşrulaştırılması, neden sorusunu akıllara getiriyor. Yani neden şirketiyle ilgili aile üyesi olan diğer hissedarları da ilgilendiren bu kararları daha önce almadı? Hayatındaki bu konfor olmasaydı, bu kadar rahat ‘evlerden birine gidiyorum’ deme lüksüne sahip olabilir miydi? Diğer yandan, miras hakkından mahrum kalma tehlikesiyle karşı karşıya kalan çocuklarının bu iyiliğin içinde yer almak istememesi ‘ilgisiz bir babayla büyüdük, bu bizim hakkımız’ sözüyle geçiştirilebilir mi? Hâlbuki Mazhar Bey, ‘hayatınızı sürdürecek kadar birikime sahipsiniz’ güvencesini verdikten sonra çocuklarının bunları reddetmeleri nereye oturtulabilir? Zorunluluklar ve ihtiyaçlar nerede başlar, nerede biter? İşte burada, kişinin sahip olduğu etik değerler, emeği konumlandırışı ve onu var eden değerler, yani kabaca insanın karakteri üzerinden bu cevaplar verilebilir. Ki, burada da empati yapıldığında her iki tarafta da haklılık payı olabilir. Herkesin farklı cevaplar verebileceği bu sorular filmi izledikten sonra güzel bir tartışma yaratıyor.  Tartışma götürmeyen oyunculuklarda anne Firdevs Hanım’ı oynayan değerli oyuncu Çiğdem Selışık Onat’ı ise ayrı bir yere koymalıyız. ( Pelin Helvacı)

YOL ARKADAŞIM (2017)

 

*

Yönetmen: Bedran Güzel, Senaryo:  İbrahim Büyükak, Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler, Yaşar Aksoy (Yönetmen Yardımcısı), Serkan Tuğcu (2. Yönetmen Yardımcısı) Emrullah Hekim (Fragman Kurgu, Volkan Oruç (Ses Teknisyeni), Canan Odacıl (Cast Direktörü), Cumhur Savaş (Cast Direktörü), Burhan Can (Cast Asistanı), Kaan İçen (Cast Asistanı, Yapım:  BKM/Necati Akpınar


Oyuncular: Oğuzhan Koç (Onur), İbrahim Büyükak (Şeref), Eda Ece (Aysun), Aslı Bekiroğlu (Bahar), Emre Kınay (Fevzi), Dilber Ay (Muzaffer Usta), Eser Yenenler (Panayırdaki adam), Acun Ilıcalı (Reklamdaki Sunucu) Şinasi Yurtsever (Roman Çete lideri), Bahar Şahin (Petroldeki Kasiyer), Muharrem Bayrak (Ahmet), Toygan Avanoğlu (Dr. Kamuran), Erdem Baş (Yetkili Radyolog), Nurseli İdiz (Şükran), Tuncay Akça, Gürkan Deniz Akhanlı



Konu: Başarısız bir ilaç mümessili olan Onur'un (Oğuzhan Koç) kurban bayramına üç gün kala üç zor hedefi vardır; Ayvalık'taki kız arkadaşının ailesiyle tanışmak, kovulduğu işini geri kazanmak ve ilk iki hedefi yol arkadaşı Şeref'e (İbrahim Büyükak) rağmen başarmak. Bir telefon uygulamasıyla tanışan ve tek ortak noktaları gidecekleri istikamet olan Onur ve Şeref'in eğlence ve macera dolu yolculuğu, izleyen herkese kurduğu hayal ile yaşadığı hayat arasındaki farkı sorgulatacak

YAŞAMAK GÜZEL (2017)

 

 Senaryo Ve Yönetmen: Müfit Can Saçıntı, Görüntü Yönetmeni: Ferhat Uzundağ, Müzik: Serkan Tuğcu, Serkan Tuğcu, Fatih Yılmaz (Kurgu), Hasan Kalender (Müzik Koordinatörü), Nazan Atar (Sanat Yönetmeni), Hasan Kalender (Genel Danışman), Senem Kayhan (Kostüm Tasarım),  Önder Saral (Yapım Koordinatörü), Tuncay Öter, (İdari Yapımcı), Cengiz Çirkin (Yapım Amiri), Gizem Yaman, (Yardımcı Yönetmen), Şehmuz Gencan (Işık Şefi), Serdar Öngören (Ses Tasarım), Ferit Karabina(Ses Kayıt), Gökhan Barış (Cast Direktörü), Gizem Akar (Sanat Yönetmeni yrd.), Yapım:  Tahir Çonka


Oyuncular: Müfit Can Saçıntı (Müfit), Yasemin Çonka (Çiğdem), Zihni Göktay (Muhittin), Ayşegül Atik (Müfit’in Annesi), Seyithan Özdemir (Hacer’in Kocası), Hakan Dülger,  Mehmet Korap (Doktor), Tolga Öz, Reha Özcan (Genel Müdür), Renan Bilek,  Onur Dilber (Okul Müdürü), Cenan Çamyurdu, Nihan Taşyürek, (Hemşire), Ali Çoban (Şoför), Özgür Şahbaz (Şirket Çalışanı), Nihan Tarhan, Bahar Süer (Sekreter), Merve Hazer, Günay Karacaoğlu, Fatih Koyunoğlu (Çöpçü), Fulden Akyürek (Mina)



Konu: Mandıra Filozofu filmleri ile dikkat çeken Müfit Can Saçıntı'nın yazıp yönettiği ve başrolünde yer aldığı Yaşamak Güzel Şey, yaşam koşullarına boyun eğen pısırık bir adam olan Müfit'in, başına gelen talihsiz bir olay ile başkaldıran bir anti-kahramana dönüşmesini ve yaşamın güzelliklerini keşfetmesini konu alıyor.

 

YARININ ADI BAŞKA (2017)

 

      *

Yönetmen:Moharram Zeinal Zadeh, Mustafa Delazy, Senaryo: Moharram Zeinal Zadeh, Müzik: Mazlum Çimen, Moharram Zeinal Zadeh (Kurgu), Çetin Özdemir (Kurgu), Zeynep Aydın (Yardımcı Yönetmen), Uğur Ateş (Orkestrasyon), Soner Koç (Ses Tasarım & Final Miks), Yapım:  Delazy Film

      Oyuncular: Fırat Tanış, Selahattin Taşdöğen, Moharram Zeinalzadeh, Volkan Keskin, Zelal Dere, Metin Keçeci, Ünsal Kızılkaya, Mustafa Delazy

     Konu: Nesim Afgan ve yaşlı bir bisikletçidir. Nesim'in oğlu yıllar önce İstanbul'a yerleşmiş ve burada yaşamaktadır. Nesim, evlenmek üzere olan oğlunun, düğün öncesinde kayıp olduğu haberini alır ve oğlunu bulmak için yola koyulur. Sınırda kaçak ve tehlikeli yollardan mültecilerle beraber Türkiye'ye giriş yapar. Sınırda arkadaşlarını kaybeden Nesim Türkiye'de sınır köylerden birine sığınır ve burada çoban Mustafa ve Zelal'in aşkına şahit olur. Nesim'in Türkiye'ye geldiğini duyan mafya bunu değerlendirmek ister ve Nesim'i yarışmaya sokmak için adamlarını Nesim'in peşine salar. Çoban Mustafa bir yandan aşık olduğu Zelal'i korumaya çalışırken diğer yandan Nesim ve kötü adamlar arasında kalır.

 

YARIM KALAN (2017)

 

*

   Yönetmen : Emre Yılmaz , Senaryo: : Adnan Erdoğan, Görüntü Yönetmeni:  Kadir Yankı Topçu, Müzik:  Gürkan Çakıcı, Kurgu:  Ferhat Yüksel, Yapım: Mevv Film/ Haşim Akkaya

    Oyuncular: Iskui Baldzhian, Anıl Altan, Ali Buhara Mete, Nihan Tarhan, Mine Tüfekçioğlu,   İbrahim Gündoğan,  Melda Arat,  Adnan Erdoğan

     Konu:  İstanbul'a üniversite eğitimi için gelen bir Ermeni kız (Iskui) ile bir Türk genci (Mert) arasında büyük bir aşk filizlenir. Bu durum başta Iskui'nin Ermenistan'dan gelen abisi (Aram) ve Mert'in ailesi tarafından onaylanmayacaktır. İki milletin yüzyılı aşkın süredir devam eden sorunlarına kendi cephesinden bakanlar için böyle bir aşkın dünyada yeri yoktur. Aşkı bulan bu iki yürek, bütün karşı koymalara rağmen birbirleri için mücadele etmek zorundadırlar. Iskui'nin yaşadıklarına şahit olması, Leyla'nın geçmişindeki derin yarayı tekrar kanatacaktır. Peki bu sefer 'aşk', geçmişte yaşananların da üstesinden gelmeyi başarabilecek mi?