Powered By Blogger

27 Ekim 2024 Pazar

OFLU HOCA TRAKYA'DA (2018)

 

 Yönetmen Adem Kılıç, Serkan Karaarslan, Senaryo: Ferhat Ergüni, Müzik: Aria, Süre, Görüntü Yönetmeni: Ercan Özkan, Cem Üngör(İdari Yapımcı), Serdar Çağlar (Genel Koordinatör), Emin Albayrak (Uygulayıcı Yapımcı), Aytekin Birkon (Kurgu), Erhan Usta (Sanat Yönetmeni), Miray Yoğurtçu (Kostüm Tasarım), Ali Şimşek (Yapım Amiri), İlker Coşan (Yapım Ekibi), Selim Alan (Set Amiri), Barış Eren (Yardımcı Yönetmen), Emre Sefer (Yönetmen Yardımcısı), Ateş Anıl Ekinci (Panther Asistanı), Çağlar Özlek (Renk Düzenleme), İbrahim Gezer (Işık Şefi), Naime Gürseler (Makyaj), Deniz Altuntaş (Kuaför), Fatih Aydoğdu (Ses Kayıt), Kerem Aktaş (Ses Tasarım), Ahmet Cihan (Compositing), Yapım: Taff Pictures/Timur Savcı, Üçgen Yapımevi / Cemal Okan, Adem Kılıç


Oyuncular:  Gülhan Tekin (Halime), Çetin Altay (Oflu Hoca/Haspi), Seymen Aydın (İdris), Gökhan Yıkılkan (Üzeyir), Bahtiyar Engin, Buket Dereoğlu (Moderatör), Ececan Gümeci, Bilal Çatalçekiç, Hülya Aydın, Timur Ölkebaş, Hidayet Erdinç


Konu: Oflu Hoca, başkanlığını yaptığı Doğanspor futbol kulübüne, genç yetenek Hayati'yi transfer etmek için Lüleburgaz yollarına düşmüştür. Gelgelelim Oflu Hoca'yı olmadık sürprizler beklemektedir Trakya'da. Lüleburgaz'a adım attığı gün, ilçedeki hapishaneden, Oflu Hoca'nın Lüleburgaz günlerini kabusa çevirecek, yüzde yüz Trakyalı bir adam tahliye olur: Haspi. Haspi, görünüş itibariyle Oflu Hoca'nın ikizi gibidir adeta. Gelgelelim karakter olarak hiçbir ortak noktaları yoktur. Bu fiziksel benzerlik, her iki adamın da başına macera ve kahkaha yüklü belalar açacaktır.

NEZİH BİR FİLM (2018)

 

Yönetmen: Ayhan Özen, Senaryo: Ahmet İlker Okumuş,  Müzik: Ender Gündüzlü, Metin Arıgül Görüntü Yönetmeni: Ömer Yılmaz Ahmet Alan (Kurgu), Ertuğrul Said Yazıcı (Yönetmen Yardımcısı) ,Serkan Mut (2. Yönetmen),  Muhammet Akkuş (Focus Puller), İsmail Akhan (Işık Şefi), Merve Miray Alan (Kurgu Asistanı), Engin Cebiroğlu (Renk Düzenleme) , Adem Gülgün (Set Amiri), Ahmet Ahuçalar (Set Ekibi), Ender Gündüzlü (Müzik Koordinatörü), Ender Gündüzlü(Jenerik Müziği), Yapım: The Best Films /Ayhan Özen,


Oyuncular: Müge Boz (Safure), Serhat Talay (Bahri), Ercan Özdal (Tamer), Mehmet Ali Karakuş (Kasım), Deniz Barut (Emine), Burak Haktanır (Cemil), Mehmet Uslu (Keçi Sait), Ahmet İlker Okumuş (Nezih), Safa Tabur (Halim), İbrahim Ethem Arslan Selim), Aslıhan Erer(
Jale),


Konu: Nezih, hayatı boyunca bir baltaya sap olamamış beceriksiz bir karakterdir. Yıllarca yaptığı nalburluk işini batırdıktan sonra kendisi gibi bir ezik olan Kasım'la beraber büyük hayallerle bir inşaat şirketi kurarlar. Uzun uğraşlardan sonra bir ihaleyi kazanırlar. Ancak sözleşme imzalayacakları son toplantıda Nezih'in patavatsızlığı her şeyi mahveder. Sonrasında iş kovalamaya devam eden Nezih ile Kasım'ın başına türlü talihsizlikler gelir.

NE VAR? (2018)

 

*

   


  Senaryo ve Yönetmen: Ozan Denklik, Yapım: Ozan Medya


Oyuncular: Ozan Denklik, Ömer Koç, Emre Yılmaz [II], Gürkan Demirtaş, Gülbahar Caybak


Konu: Birbirleriyle çok iyi anlaşan, güçlü bağları olan üç genç vardır. Hayatları rutindir ama bir gün gençlerden biri falcıya gitmeye ikna eder onları. Falcı gençlerin falında hazine görür. Onlar da bu hazineyi aramaya koyulur. Hazineyi ararlarken başta mafya olmak üzere birçok aksilikle karşılaşırlar. Karşılaştıkları aksiliklere rağmen yılmadan hazineyi bulmaya çalışırlar.

MÜSLÜM (2018)

 

*

Yönetmen:  Ketche, Can Ulkay, Görüntü Yönetmeni: Martin Szecsanov, Senaryo:  Hakan Günday, Gürhan Özçiftçi, Yapım:  Mustafa Uslu, Nuri Yıldırım


Oyuncular: Timuçin Esen  (Müslüm Gürses), Zerrin Tekindor  (Muhterem Nur), Şahin Kendirci  (Müslüm Gürses'in Gençliği), Caner Kurtaran  (Sefer), Erkan Kolçak Köstendil  (Pavyon Sahibi),  Altan Erkekli  (Psikolog), Ayça Bingöl  (Emine Akbaş), Erkan Can  (Limoncu Ali)


Konu: Film, ülkemizin arabesk müzik yapan şarkıcılarının en ünlülerinden Müslüm Gürses’i ve hayat arkadaşı Muhterem Nur’u anlatıyor. Çocuk yaşta, tesadüfen girdiği Adana Halkevi’nde bağlama ustası Limoncu Ali’yle tanışan Müslüm Gürses, kendisinden hem müzik bilgisi hem de ilerleyen yaşlarında sık sık hatırlayacağı çok önemli hayat dersleri alır. Limoncu Ali, bir öğretmen olmasının ötesinde çocuk Müslüm’e şevkat gösterir, bir nevi babalık yapar.


& Belki de Müslüm'ün kim olduğunu anlamak için en çok çocukluğunu bilmeniz gerekir. İçinde sakladığı trajedisini anlamak için gereken tüm ayrıntılar orada saklanmış. Hani saklanmış da sayılmaz. Müslüm çocukluğunun her detayını hatırlıyor, biliyor ve bu anilarin kendisine yaptıklarının farkında. Yoksa onlarca yıl sonra babasının avucuna bir avuç toprağı boca ettiği sahnede, zaptetmekte zorlandığı çocukluk öfkesini bu kadar net görebilir miydik? Bana kalırsa mesele tam olarak Müslüm'ün kendi acılarına yaklaşımında. Ustasının dediğini yapmaya çalışan ve tüm derdini  şarkılarla anlatmaya çalışan Müslüm, ileri derecede psikolojik deşarj sorunu yaşamakta. Hani iyiki deşarj olamamış ve bu şarkılar çıkmış diyebilirsiniz  yada o çok iyi yürekli biri, affediyor olabilir yani ne var bunda? diyenleriniz çıkabilir. Ancak Müslüm'ün kendini iyilik adına soktuğu o psikolojik-depresif-pasif çukuruna zorla kardeşini çekiştirmesine ne demeli? Babasına öfkesini gösterebilme şansının iyilik adına elinden alınmasının yarattığı karanlık değil miydi Ahmet'i öldüren?

Neden bizim için Müslüm'ün acısının kaynağını ve rahatlama yollarını bilmek bu kadar önemli?

Sanırım şarkılarını bileklerini keserek dinleyen insanlara hiç bir dizesinde etkili bir çıkış yolu önermeyen-öneremeyen Müslüm'ün tam olarak başarısının gizemi burada. Orada o acıda kal, orayı yaşa ve yaranı kanat. Bir daha yaşa bir daha... Kendisi bir yol önermese de kardeşi Ahmet gibi hemen tüm fanatiklerinde simgeleşen jilet atmanın psikolojik derinliğinde ne var sanıyorsunuz? Deşarj isteği, rahatlama arzusu... Ama nafile... Çünkü şarkılarında ışığın deşarjin ve iyileşmenin esamisi okunmayan Müslüm, hayranlarına bu şansı hiçbir cümlesinde veremiyor vermiyor.. Kardeşine veremediği gibi.

Bazen -acıklı hallerde de iyice- sola devirdigi boynu ile o sanırım bu toprakların gördüğü en boynu büküklerden biri.


Hayatı aşkı ailesi derken boyun büküldükçe bükülüyor... Çukur derinleştikçe derinleşiyor.

Filmin her karesine sızan özen ve iyide masraf edildiği cok belli olan karelerin filmin bugün ki başarısına katkısı büyük. Ama kesin olan birşey varki o da bu başarıda asıl rolün çok iyi yakalanmış olan ve filme çok iyi yedirilmiş toplumsal ve bireysel psikolojik halimizde olduğu kesin. Acıyı anlatmak yerine yaşayan yaşamaktan haz alan ve bunu tüm zorluklarının mazereti haline getiren yurdum insanı tam olarak bunu seviyor sanırım.


Hiç abartılı durmayan makyaji ile Timuçin Esen'in harika oyunculuğu izlenmeye değer. Filmin fondaki Çukurova atmosferini harika kullanımı da not edilmesi gereken başka bir yönü. Adana'da izleme şansına eriştiğim filme Çukurovalı'nın verdiği sıcak tepkiyi, filmde kendini arayan ve sanırım kendini ziyadesiyle bulan izleyiciyi görmeliydiniz. Baba baba sesleriyle bir film izledik, Müslüm konseri havasında.


Ve tabi müzikler. Zaten alışık olduğumuz ezgileri ve şarkıları, Müslüm'den hiç de aşağı kalmayan seslendirmeleri ile bu film kaçırılmayacak bir seyir keyfi insana veriyor.


Ayla filmi ile yeteneğini kanıtlamış bir yönetmen var yönetmen koltuğunda. Can Ulkay... Drama yaratmada ki ustalığını, renkleri ve artık kullanımı dronlar sayesinde kolaylaşan harika genel çekimleri ile akılda kalıcı bir film yapmış. Yönetmen koltuğuna Hakan Kırkavaç ile beraber oturuyor.


Biyografi filmlerinde sık karşılaştığım filmin sonuna biyografisi anlatılan kişilerden kareler ekleme geleneği Müslüm'de de var. Hiç hazzetmediğim ve filmin gerçekliğinden ve yarattığı auradan izleyiciyi çıkaran bu gereksiz eklemeler de olmasa tamamdım ben. Bana kalırsa jenerik başlayınca siz içinizdeki o derin sızıyla salondan çıkıverin sayın seyirciler. (Mustafa IRMAK)

MÜSADENİZLE BÜYÜKLER (2018)

 

*Yönetmen: Talip Karamahmutoğlu, Senaryo: Talip Karamahmutoğlu, Okay Karamahmutoğlu, Görüntü Yönetmeni: Uğur Kaplan, Gökhan Tanış, Babak Tahmili (Sanat Yönetmeni), Ebru Tunçoktay(Kostüm Tasarım), Okay Karamahmutoğlu (Yardımcı Yönetmen),  Sinan Sainkaplan (Işık Şefi), Sariyeh Shamsizadeh (Sanat Yönetmeni yrd.), Selçuk Yılmaz (Ses Tasarım), Demir Baran Kutlu (Final Miks), Tolga Yıldız (Makyaj Tas
arım), Yapım: uzey Film, Avrasya Medya,


Oyuncular: Nehir Seymenoğlu, Bilge Kara, Enes Göçmen, Efe Koçyiğit, Emre Altuğ, Barış Kışlak, Ümit Çırak, Hakan Eksen, Hakan Eksen, Atsız Karaduman, Duygu Paracıkoğlu, Amir Shehadeh, Sevinç Trenova, Deha Karan Üner, Hakan Eksen, Rıza Sönmez, Ayhan Eroğlu, Coşkun Özmeriç, Volga Sorgu, Barış Çon, Kuzey Yücehan, Sinan Sainkaplan


Konu: Ormanda terk edilmiş köpeklere sıcak bir yuva hazırlamak için bir grup çocuk bir araya gelir. Herkesten habersiz gizlice köpekleri beslemeye başlarlar. Çocuklar, sahipleri tarafından ormana terk edilmiş köpeklerin hayatta kalması için mücadele ederken, kötü niyetli birileri de köpekleri yok etmek için harekete geçmiştir. Sitenin güvenlik müdürü Hakan'ın desteğini alan çocuklar kendilerini zorlu ve fantastik bir maceranın içinde bulurlar.

 

MİSAFİR (2018)

 

*Senaryo ve Yönetmen: Andaç Haznedaroğlu  Andaç Haznedaroğlu Müzik:Toygar Işıklı, Görüntü Yönetmeni: Hayk Kirakosyan, Efe Kubilay, Can Yağan (Kurgu), Işıl Gürtop  (Sanat Yönetmeni), Gökçe Doruk Erten (Cast Direktörü), Barkın Haznedaroğlu (Yapım Sorumlusu), Emre Oskay (İdari Yapımcı), Ümit Gürer (1. Yönetmen Yardımcısı), Serap Mekikçi (Koordinasyon), Selin Sözen (Kostüm Sorumlusu), Özgür Özden (Ses Tasarım), Yapım: İstanbul Dijital (İ
FP)/Andaç Haznedaroğlu, Adnan M. Şapçı, Sadık Ekinci, Cenk Yengin


Oyuncular: Saba Mubarak (Meryem), Yeşim Ceren Bozoğlu Muhammed Refki, Şebnem Dönmez Rıza Akın, Ümit Olcay, Esin Gündoğdu, Sema Öner, Ayta Sözeri, Zeynep Kankonde, Yasemin Yıldız  Gürlek, Barış Ekiz


Konu: Suriye'deki savaşta küçük kız kardeşi dışında tüm ailesini kaybeden Lena, komşusu Meryem ile birlikte Türkiye üzerinden Avrupa'ya doğru gelişen bir yolculukta başlarlar. Lena'nın asıl istediği evine dönmektir, zorluklarla geldikleri İstanbul'da devamlı ortaya çıkan problemlerle boğuşarak ayakta kalmaya çalışırken kendi hikayelerinin kahramanları olurlar.

 

MİLYONLUK KUŞ (2018)

 

   Senaryo Ve Yönetmen: Hayal Aslanzade, Hayal Aslan, Görüntü Yönetmeni: Mustafa Karakuş, Aykut Yıldırım (Kurgu), Kübra Yıldırım (Yardımcı Yönetmen)


Oyuncular: Ufuk Özkan, Gökçe Özyol, Mehtap Bayrı, Mushviq Shahverdiyev, Dilara Aliyeva,



Konu: Lüks otellerin birinde şoför olarak çalışan Hakkı, kendisine verilen son görevi başarıyla sonuçlandırıp gelecek hafta terfi ettirilme niyetindedir. Hakkı, yurt dışından özel davet edilmiş bir mimarı karşılamak için havaalanına gittiğinde, polis tarafından aranmakta olan bir kuş hırsızını mimar sanarak yanlışlıkla arabasına alır. Böylelikle restorasyonu tamamlanmak üzere olan tarihi bir heykel, yanlışlıkla kuş hırsızına emanet edilmiş olur. Hakkı, bu andan itibaren dominant ve sabırsız eşi Sevda, oteldeki amansız rakibi Bayram ve tarihi heykele zarar vermiş olan 'davetsiz' misafiriyle baş etmek ve kontrolden çıkmış olan işleri rayına oturtmak zorundadır.

MEZARLIK (2018)

 

 Senaryo : Fuat Yılmaz, Yusuf Çakıroğlu (Kurgu), Faruk Özbey (Sanat Yönetmeni), Ufuk Başar Can (Reji Ekibi) Müzik: Gürkan Çakıcı, Görüntü Yönetmeni 
: Mustafa Algün, Yapım: BYFY Productions, / Fuat Yılmaz


Oyuncular: Seyithan Özdemir (Mezarcı Azap), Nihal Candan (Ayşe), Hakan Eksen, Murat Seviş, Barış Çon, Tahsin Dursun, Gökhan Eksen


Konu: Azap hayatını mezar işleri yaparak kazanan yarı zihinsel engelli bir köy mezarcısıdır. Evinde çıkan bir yangında eşini ve çocuğunu kaybeder. Yine yarı zihinsel engelli olan kızının yaşadığı olayları köyün delisi olan Sami'den çok uzun bir süre sonra tesadüf eseri öğrenen Azap o günden sonra köye gelen definecilerden kızının, eşinin ve doğmamış bebeğinin intikamını tek tek almaya başlar.

MARTI (2018)

 

  Senaryo ve Yönetmen:  Erkan Tunç, Müzik:  Ekin Fil, Görüntü Yönetmeni    :  Deniz Eyüboğlu, Serkan Özer (Sanat Yönetmeni), Deniz Uysal (Yönetmen Yardımcısı), Veysel Bak (Renk Düzenleme Asistanı, Yapım : Mint Prodüksiyon / Birol Güven,


 Oyuncular: Onur Buldu (Yakup), Sahra Şaş (Mediha), Öner Erkan (Rıza), İrem Sak (Nurgül),


Konu: İzmir'in Torbalı ilçesinde geçen hikayede Yakup küçük bir tavuk çiftliğinde bakıcı olarak çalışmaktadır. Genç karısı Mediha ile oldukça tekdüze bir hayat sürerlerken, çiftliğe Rıza ve karısı Nurgül gelir. Bu yeni ikilinin dışarıdan bakınca oldukça eğlenceli bir hayatları vardır ancak beraber yaşamaya çalışmalarıyla mekan giderek daha dar ve boğucu bir hale gelecek ve karakterlerin gerçek yüzleri yavaş yavaş ortaya çıkacaktır.

26 Ekim 2024 Cumartesi

MAHALLE (2018)

 

*Yönetmen: Buğra Gülsoy, Serhat Teoman, Senaryo: Buğra Gülsoy, Serhat Teoman, Emre Erkan, Müzik: Toygar Işıklı, Görüntü Yönetmeni  Serkan Güler, Ahmet Can Çakırca (Kurgu), Cansu Türkeli (Sanat Yönetmeni), Merve Toz (Yardımcı Yönetmen), Aylin Atçı (Kostüm), Alparslan Burak Altıntaş (Kurgu Asistanı), Yapım:  Med Yapım/Fatih Aksoy, Emre Erkan, Serhat Teoman, Buğra Gülsoy, Mert Öner


Oyuncular: Buğra Gülsoy, (Ömer), Serhat Teoman (Sabri), Hazar Ergüçlü, Selen Öztürk, Emre Erkan, (Kenan), Gökşen Ateş, Hasan Say, Yiğit Çakır, Burak Sevinç, Selahattin Töz, Gökhan Soylu


Konu: Kendi kanunlarını kendi yazan bir mahallede yaşayan üç arkadaşın yeni taşınan, gizemli bir yabancı ile birden değişen hayatlarının anlatıldığı film, ön yargıların birçok hayatı nerelere sürüklediğine dikkat çekiliyor.

LOCMAN (2018)

 

Y

Yönetmen: Şükrü Alaçam, Senaryo:  Şükrü Alaçam, Mine Ölce Çakan, Mine Ölce Çakan, Görüntü Yönetmeni: Mehmet Zengin, Müzik: Hasan Yükselir, Arzu Volkan (Kurgu), Ahmet Vahapoğlu (Sanat Yönetmeni), Hakan Yarkın (Yapım Tasarım), Ahmet Şahin (Yapım Ekibi), Murat Çelikkol (Ses Tasarım), Murat Akkaya (1. Işık Asistanı), Yapım:  Şükrü Alaçam


Oyuncular: Alican Yücesoy, Yeliz Kuvancı, Nisa Sofiya Aksongur, İlber Uygar Kaboğlu, Cem Cücenoğlu, Nergis Çorakçı, Coşkun Çetinal, Volkan Çetinkaya, Sedef Akalın, İlber Kabaoğlu,


Konu: Yıl 2000. Uğur, Samsun’da evine gitmek üzere minibüse biner. Radyoda, seksenli yılların popüler bir şarkısı çalmaya başlar. Uğur, kızı Berrak’ın bu şarkıyı söylediği zamana döner. 1980 yılında Sivas’ta makinist olan Uğur, eşi Handan’a Divriği’ye depo şefi olarak atandıklarını ve taşınmak zorunda olduklarını söyler. Ancak lojman hakkı kazanmışlardır ve bu çok sevindiricidir. Komşuları Handan’a Divriği’de yaşayan Aleviler’den kötü bahseder ve Handan’ın endişelenmesine neden olur. Divriği’ye gittiklerinde, kalacakları lojman henüz boşaltılmadığı için problem yaşarlar, ev bulamazlar ve imdat vagonunda yaşamaya başlarlar. Handan, lojman meselesi, Alevi komşuların varlığı ve demiryollarının tehlikeli oluşundan dolayı mutsuzdur. Aylar sonra lojman boşaldığında gelişen olaylar onları hayatlarında bambaşka bir noktaya taşır. 

 

KURTLAR VE ÇAKALLAR (2018)

 

*Yönetmen: M.Bilgehan Karaca, Sencer Gültuna Senaryo: Bektaş Topaloğlu, Müzik: Kaya Kuzucu, Görüntü Yönetmeni: Tanyolaç Türkben, Evren Özgür, Yavuzcan Pınar (Yardımcı Yönetmen), Burak Kurt (Reji Ekibi), Salih Bozkuş (Işık Şefi), Recep Azad Demir (Aksiyon Kareografı), Yapım: Han Yapım/      Oğuzhan Özkan, M.Bilgehan Karaca


Oyuncular: Ali Buhara Mete (Kemâl), Zeynep Derin Şenyiğit (Leyla), Gökhan Oskay (Yılmaz), Çetin Ağaşe (Galip), Safa Tabur (Doğan), İbrahim Ethem Arslan (Ayhan), Tayfun Sav (Bekir), Recep Azad Demir (Mahmut), Yusuf Oğuz Altuntaş (Murat), Hüseyin Çelikoğlu (Selçuk), Berk Eryaprak (Rıza), Gökan Aslan (Fırat), Esra Demirkapı (Zeynep), Cansel Aydos (Neslihan), Sinem Ertuğrul (Aysel), Can Beslen, Cem Atik (Fatih)



Konu: Kurtlar ve Çakallar, 12 Eylül Darbesi'nin rüzgârının estiği yıllarda Mamak Cezaevi'nde, aynı hücrede kalan devrimci gazeteci Yılmaz ile ülkücü Selçuk'un hikâyesini konu ediniyor.

 

KOYVER GİTSİN (2018)

 

*Yönetmen:  Kemal Danacı, Senaryo:Ömer Gecü, Müzik:Doruk Somunkıran, Görüntü Yönetmeni: Onur Özcan, Mehmet Öz (Yardımcı Yönetmen), Soner Koç (Ses Tasarım & Final Miks), Ali Aslan (Işık Şefi), Yapım: Bircan Film


Oyuncular: Ömer Gecü, Seymen Aydın, Onur Yaprakçı, Kübra Dilara Çelen, Çetin Altay, Sinan Bengier, Mike Mitchell, Naci Taşdöğen, Levent Aykul, Seher Terzi, Murat Ormıyak, Aydan Çakır, Tuncay Gençkalan, Osman Alp Sarı, Begüm Polat, Erol Sertel, Mehmet Ali Danacı, Duhan Çetin


Konu: Samet'in sevdiği kızla evlenebilmesi için sadece 3 günü vardır. Samet ya evlenmek için gereken parayı bulacak, ya da hayallerine veda edecektir. Samet ve abi yerine koyduğu Ferhat, bu meseleyi çözmek için, başlarına geleceklerden habersiz bir şekilde yola koyulacak, tek güvendikleri Settar Hoca bile, bu iki kafadarı tehlikeli yolculuklarından vazgeçiremeyecektir.

KİRAZ MEVSİMİ (2018)

 

* Yönetmen: Durmuş Akbulut, Senaryo:  Ramis Tanacı, Görüntü Yönetmeni: Serdar Özdemir, Müzik: Engin Bayrak, Barkın Yeşiltepe (Kurgu), Aziz İmamoğlu (Kurgu), Aslı Büyüközer (Sanat Yönetmeni), İsa Tepe (Yapım Amiri),  Burak Uyar ( 2. Yönetmen Yardımcısı), Didem Timuroğlu, (Yardımcı Yönetmen), Cenk Erol (Renk Düzenleme), İbrahim Gezer (Işık Şefi), Tolga Turgay Uygur (Ses Tasarım), Yapım: Ramis Tanacı


Oyuncular: Taylan Güner (Yılmaz), Turan Özdemir (Yaşar), Pelin Ermis , (İpek), Tolga Demircan (Bayram) ,Yakup Yavru, Emre Ertunç, Serap Ogan Eren, Serhan Süsler, Önder Yalçın , Ömer Yıldırım, Mehmet Okuroğlu, İsmail Hakkı Taslak, Pelin Ermiş (İpek)


Konu: Bir Anadolu kasabasında yaşayan Yılmaz, babası ile hayalleri arasında sıkışıp kalmıştır. Kendi işini kurmanın hayaliyle yaşayan Yılmaz, bunun için küçük bir traktör almak ister. Babası ve yaşadığı coğrafyanın şartları onun hayalini gerçekleştirmesine engel olur. Ama doğa, her zaman muhteşem bir umut kaynağıdır

 

KIZIM VE BEN (2018)

 

Senaryo Ve Yönetmen: Murat Gürvardar, Görüntü Yönetmeni: Muharrem Dokur, Müzik: Nida Şan, İlyas Uygur (Kurgu),  Sanat Yönetmeni Ayşem Pelin Aktan (Sanat Yönetmeni), Elif Biçer (Kostüm Tasarım), Akay Özkoç (Kameraman), Ömer Belli Steadicam Operatörü), Hülya Keleş (Makyaj), Burhan Zorlu (Cast Direktörü), Yapım:  Burak Memişoğlu


Oyuncular: Cemal Hünal (Doruk), İrem Helvacıoğlu (Serap), Gizem Hatipoğlu (Ayda), Enis Aybar (Yamaç), Zülal Memişoğlu (Zeynep), Emre Özcan (Alaz Amir), Ayça Kuru (Fatoş), Selçuk Özer İskender Bağcılar (Necdet), Merve Sarıtaş (Başak Öğretmen), Ömür Arpacı, Cem Cücenoğlu, Cengiz Kurtoğlu, Teoman Ayık


Konu: Hayalini kurduğu polis akademisine giren ve birincilikle mezun olan Doruk, zengin bir ailenin tek çocuğudur. Bir operasyon sırasında tanıştığı Serap'a aşık olur ve evlenirler. Fakat kızları Zeynep'in doğumundan bir süre sonra bunalıma giren Serap evi terk eder. Özel harekat polisi olan Doruk, bir yandan zorlu görevini başarıyla yerine getirmeye çalışırken, bir yandan da kızı Zeynep'e hem annelik hem de babalık yapar. Kızıyla aralarında çok güzel bir bağ oluşmuşken evi terk edip giden Serap tekrar çıkagelir ve her şey değişir. Baba ve kızın hayatında zorlu bir dönem başlamıştır.