Powered By Blogger

14 Ekim 2015 Çarşamba

CİLALI İBO PERİLİ KÖŞKTE (1963)

Yönetmen Nuri Ö. Ergün
Senaryo Osman F. Seden
Görüntü Yönetmeni Kriton İliadis

Müzik Metin Bükey
Yapım Seden Film / Osman F. Seden


Kurgu: Akli Berkan, Mehmet Bozkuş, Sanat Yönetmeni: Saim Bilge, Reji Asistanı: Orhan Aykanat, Kamera Asistanı: Yavuz Gönenç, Laboratuvar: Mahmut Babacan, Mihal Skarpetis, Işıklar: Necati İltaç, Fikret Güryalçın, İlhan Aslım, Sesleri Alan: Lâmi Kâmil, Senkron, Montaj: Ali Berkan, Mehmet Bozkuş, Prodüksiyon Amiri: Yüksel Tanık, Prodüksiyon Asistanı: Adnan İrkut, Set Asistanı: Cemil Paskap, Set ekibi: İsmail Kırımlı, Ali kan, İsmail Kızıldağ, Hasan Başoğlu,


Oyuncular: Feridun Karakaya (Cilalı İbo), Emel Yıldız, Atıf Kaptan, Renan Fosforoğlu, Rauf Alazan, Ersun Kazançel, Senih Orkun, Asım Nipton, Arif Keskiner, Yüksel Tanık, Fikri Çözed, Saim Bilge, Halit Vurgun, Orhan Aykanat, Osman Türkoüğlu, Hakkı Haktan, Recep Alaçam, Hasan Başoğlu, Şarkılar: Necati Başara, Sevim Tanürek


Konu: Perili köşkte yuvalanan esrar kaçakçılarını ortaya çıkaran İbo'nun öyküsü

CİLALI İBO KIZLAR PANSİYONUNDA (1963)

Yönetmen: Osman Nuri Ergün
Senaryo: Sezai Solelli
Kamera: Çetin Gürtop
Yapım:  Ni-Va Film  / Nişan Hançer


Oyuncular: Feridun Karakaya, Serpil Gül, Sevil Candan, Aliye Rona, Renan Fosforoğlu, Neşe Yulaç


Konu: Sevgilisine kavuşabilmek için çeşitli kimleliklere ve kılıklara giren İbo’nun komedisi.

CİCİ CAN (1963)

Yönetmen: Ertem Göreç
Senaryo: Safa Önal (Bedri Koraman'ın aynı adlı çizgi romanından)
Kamera: Çetin Gürtop
Yapım: Göksel Film /Göksel Arsoy
Yönetmen Asistanı: Çetin İnanç,


Oyuncular: Göksel Arsoy (cici can), Huri Zuhal (Huriye), Öztürk Serengil (Azrail), Ah-met Tarık Tekçe (Sultan Ahmet), Senih Orkan, Suna Pekuysal (Semiha), Ali Şen (Hacı Muratoğlu), Suzan Avcı (Keklik), Sami Hazinses (Atar Reis), Hüseyin Baradan (Bay Kral), Altan Erbulak (Meyhaneci), Faik Coşkun (Meyhaneci), Tuncer Necmioğlu, Sadettin Erbil (Gırgır), Zeki Tüney (kilometre), Gülten Ceylan, Enver Dönmez (Ahmet), Faruk PĞanter (Eşkıya), Hüseyin Salıcı, Hakkı Haktan (Mahkum), Osman Türoğlu (Çöpçü), Necdet Çağlar (Koğuş ağası), Nuri Genç (Durmuş), Özdemir Akın (Sultan’ın adamı), Mustafa Dağhan (Cellat), Eşkiyalar: Ersun Kazançel, Süheyl Eğriboz, Mehmet Ali Akpınar, Haydar Karaer, Muzaffer Yenen, Zeki Alpan, Ahmet Turgutlu, Niyazi Vanlı, Zuhal Tan (Cariye)


KONU : “Cennete gidip de Huriye adlı bir meleğe aşık olduktan sonra yeryüzüne dönen Cici Can filmi, ne tam melodram ne de tam bir aşk öyküsüydü. Öykünün Amerikan mizahına özgü Al Capp tarzı fantezi, çeşitleme ve esprilerinde pek yerel tatlar bulunamıyordu. Filmi Cici Can değil Arsoy seyrettirdi". Diyor Levent Cantek

CASUS KARDEŞLER (1963)

Senaryo ve Yönetmen: Talat Gözbak (Azmi Kütüval’in eserinden)
Kamera: Ali Yaver
Yapım: Gözbak Film / Talat Gözbak


Oyuncular: Talat Gözbak, Nurhan Nur, Orhan Matçora, Nevin Han, Muazzez Arça, Ali Seyhan


Konu: İkinci Dünya savaşı yıllarında Türkiye ve Almanya’da gecen bir casusluk öyküsü

CAN PAZARI (1963)

Yönetmen: Sırrı Gültekin
Senaryo: Sadık Şendil
Kamera: Rafet Şiriner
Yapım: Cihan Film / Suzan Yakar


Oyuncular: Muhterem Nur, Gürel Ünlüsoy, Hayri Esen, Suzan Avcı, Oya Eren, Hüseyin Baradan, Oktay Menteş,


Konu: Kız kardeşine tecavüz edilen bir gencin intikamı.

BÜYÜK YEMİN (1963)

Yönetmen: Süreyya Duru
Senaryo: Bülent Oran (Berç Güler’in bir eserinden)
Müzik: İsmet Nedim
Kamera: Ali Yaver
Yapım: Duru Film /  Süreyya Duru


Oyuncular: Leyla Sayar, Nuray Uslu, SamimMeriç, Turgut Özatay, Aliye Rona, Suphi Tekniker, Mualla Sürer, Haluk Kurdoğlu

Konu: Bir randevuevinde tanıdıkları kadına aşık olan iki kardeşle, aşk uğruna yataklara düşen yeğenlerinin öyküsü.

BÜTÜN SUÇUMUZ SEVMEK (1963)

Yönetmen: Ülkü Erakalın
Senaryo: Feyzi Tuna, 
Vural Sözer “*”
Foto Direktörü: Memduh Yükman
Yapım: Kadri Yurdatap
Erman Film Stüdyosunda hazırlanmıştır


Reji Asistanı: Temel Gürsu, Kamera Asistanı: Erdoğan Avcı, Işıklar Kenan Eryılmaz, Dekor: Sohban Koloğlu, Prodüksiyon Amiri: Aziz Sarıkaya, Set Amiri: Adil Kıbıcı, Prodüksiyon Asistanı: Güngör Sinanoğlu, Seslendiren:Yorgo İliadis, Dublaj: Hayri Esen, Montaj Senkron: Turgut İnangiray, Negatif Montaj: Sezai Elmaskaya, Laboratuvar Şefi: Hilmi Başcan, Laboratuvar: Hayati Akbulut, Yılmaz Erman, Erdoğan Dolapçı,


Oyuncular: Türkan Şoray, Tanju Gürsu, Çolpan İlhan, Serpil Gül, Semih Sezerli  Nubar Terziyan, Handan Adalı, Mualla Sürer, Afif Yesari, Zuhal Tan, Fuat İmer, Yaşar Şener,


Konu: Fabrikasında çalıştığı amcasının kızı ile, bir işçi kızı arasında bocalayan bir gencin öyküsü.

______________________________________

“*” Amerikalı yönetmen George Stewens’ın 1951 yılında çektiği “A Place in the Sun” ismli filminde uyarlama. Başlıca rolleri; Montgomery Clift, Elizabeth Taylor, Shelley Winters, ve Anne Revere paylaşmışlardır. (www.imdb.com)

BULUNMAZ UŞAK (1963)

Yönetmen: Türker İnanoğlu
Senaryo: Safa Önal
Kamera: Yılmaz Gürbüz
Müzik: Fecri Ebcioğlu
Yapım: Erler Film / Türker İnanoğlu


Yönetmen Yardımcısı: Metin Miroğlu, Kamera Asistanı : Hasan Uçar, Işık Şefi; Atacan Boran, Sanat Yönetmeni: İsmail Konca, Dublaj Yönetmeni: Sacide Keskin, Sesleri Alan : Tuncer Aydınoğlu, Montaj : Metin Miroğlu, Prodüksiyon Amiri: Sadri Karan, Prodüksiyon Ekibi: Mehmet Güler, Erhan Darıkasap, Yorgo İstavridis


Oyuncular : Göksel Arsoy, Fatma Girik, Ay-sel Tanju, Vahi Öz, Hüseyin Baradan, Nec-det Tosun, Suphi Kaner, Muazzez Arçay, Nevzat Okçugil, Özcan Bilge


KONU: Göksel (Göksel Arsoy) zengin işadamı Kadri Bey’in (Vahi Öz) köşkünde uşaktır. Her işle o ilgilenir. Kadri Bey ailesi ile üç ay için Avrupa’ya gittiğinde evin tüm sorumluluğunu Göksel’e bırakır. Bu onun için bulunmaz bir fırsattır. Aşçı ve şoför dışındaki hizmetkarları izine gönderir. Kendini zengin birtüccar gibi tanıtacaktır. İşe bir hizmetçi bulmakla başlar. Zengin bir ailenin kızı olan Fatma (Fatma Girik) ailesince evlenmeye zorlanınca, köşke aranan hizmetçi ilanı imdadına yetişir. Evden kaçıp köşkte işe başlar. Kendini yoksul ve kimsesiz olarak tanıtır. Göksel ise zengin bir kızla evlenip rahata kavuşmak istemektedir. Gittiği barda tanıştığı Aysel (Aysel Tanju) nişanlı olmasına rağmen yine de Göksel’le flörte başlar. Fatma da Göksel’e aşık olmuştur. Göksel de ilgisiz değildir ama, aklına zengin bir kızı takmıştır bir kere. Bu arada Kadri Bey köşke erken dönüş telgrafı çeker. Fatma köşkün eski sahibi sanarak telgrafı yırtar. Ve köşke sık sık gidip gelmeye başlayan Aysel’le Göksel’i rahat bırakmaz. Kadri Bey aniden dönünce tüm yalanlar ortaya çıkar. Aysel Göksel’i terkeder. Fatma ise onu sevdiğini söyler. Göksel’in aklı fikri zengin ve rahat bir yaşam sürmekte olsa da, yine de Fatma’yı sevdiğini anlar. Bir süre sonra zengin olduğunu da tabii. Artık iki sevgilinin evlenmeleri ve yepyeni bir yaşama başlamaları için hiçbir engel kalmamıştır.

BU ADAM KİM (1963)

Senaryo ve Yönetmen Seyfi Havaeri
Yapım: Serpil Film / Serpil Gül


Oyuncular: Turrgut özatay, Serpil Gül, Dursune Şirin, Vahi Öz, Şarkılar: Semra Nuray, Danslar: Sedef Türkay

BİZE DE Mİ NUMARA (1963)

Senaryo Ve Yönetmen: Seyfi Havaeri
Kamera: Nejat Okçugil
Yapım: Hülya Film / Emin Demirtay 


Oyuncular: Özkan Yılmaz, Nebahat Çehre, Sadri Alışık, Nur İnsel, Gönül Bayhan, Atilla Ergün, Eşref Vural, Mustafa Dağhan, Ümit Efekan


Konu: Aynı mahallede oturan iki delikanlının öyküsü.

BİRE ON VARDI (1963)

Yönetmen: Memduh Ün
Senaryo: Memduh Ün,Lütfi Akad (Villiam Irish'in bir romanından)
Foto Direktörü: Mustafa Yılmaz
Fon Müziği: Fecri Ebcioğlu
Yapım: Uğur Film / Memduh Ün


Ar Direktör: Semih Sezerli, Prodüksiyon Amiri: Adnan Uygur, Reji Asistanları: Tunç Başaran, Mehmet Bozkuş, Bilge Benderli, Işık Direktörü: Rıdvan Varol, Asistanları: Ömer Ekmekçi, İhsan Gedik, Dekor: Sohban Koloğlu, Kamera Asistanları: Hüseyin Birol, Cemal Yılmaz, Sesleri Alan: Marko Buduris, Set Amiri: Nuri İnal, Set Asistanları: Nejat Buvan, Ergun Sipahi, Montaj/Senkron: Diamandi Filmeridis, Laboratuvar: Cemil Orhon, Negatif Montaj: Cengiz Arlı, (Ören Stüdyosunda Hazırlanmıştır.)


Oyuncular: Fatma Girik (Fatma), Tamer Yiğit (Mehmet), Reha Yurdakul (Murat Gürsoy)Hüseyin Baradan (Yusuf), Diclehan Baban (Necla). M. Ali Akpınar (Cahit), Süha Doğan (Cahit Doğan), Hakkı Haktan (Ali Güner), Tunç Başaran (Eczacı), Nuray Uslu (Sevim), Zuhal Tan (Hale), Faik Coşkun, Kaya Erçakar (Volkan), Hüseyin Güler, Ad-nan Uygur, Faik Coşkun (Otelci), Gülten Ceylan, Selahattin Içsel (Sevim’in babası), Abdullah Ferah (Garson), Orhan Çpoban (Garson), Celal Ersöz (Selim), Kaya Erçakar, Kaya Volkan (Selim Gürsoy)


Konu: Fatma (Fatma Girik) Tarsus'tan artist olabilme umuduyla istanbul'a gelip çaresizlikten bir dans salonunda çalışmak zorunda kalan genç ve güzel bir kızdır. Her gece hiç tanımadığı erkekklerle gecenin ilerlemiş saatlerine kadar dans eder. Çünkü ne kadar çok kişiyle dans ederse o kadar çok para kazanır. Bir gece Mehmet'le (Tamer Yiğit) tanışır. O güne dek karşılaştığı kiişilerden çok farklıdır. Gidecek bir yeri olmadığı için evine alır ve onun Tarsus'ta kapı komşusu olduğunu öğrenir. Mehmet de Fatma gibi büyük kentte büyük umutlarla gelip, gerçeğin duvaarına çarptıktan sonra düş kırıklığına uğrayan küçük insanlar kervanına katılanlardan biridir. Ama o buna razı olmayıp kısa yoldan zengin olmak isteme dürtüsüyle hırsızlık yaparak bir miktar paraya sahip olmuştur. Ama yaptığı işten pişmanlık duuyar, üstelik polis de peşindedir. Sonunda Fatma ile parayı çalldığı yere bırakmak ister. Bu kez de kendilerini hiç de beklemeedikleri bir sürpriz karşılar. Evin sahi-bi öldürülmüştür. Mehmet bu kez yalnızca hırsız olarak değil, aynı zamanda katilolarak da aranmaya başlar. Tek seçenekleri gerçek katilleri bulup polise teslim etmektir. Ve onların peşine düşerler.


 Bire On Vardı'nın senaryosunu Lütfi Akad'la oluşturduk. Romana bağlı kaldık, fazla bir şeyeklemedik. Yeniden seyrettiğimde çekimde kurgusunun çok başarılı olduğunu gördüm. Çok uzun sürmedi çekimler. 26-27 günde bitirmiş olmalıyım. Filmin işi ise ortanın biraz üstündeydi. Bugün baktığımda, filmi çok başarılı buluyorum, ama ne-den seyirciyle tam bütünleşmedi, bunun yatını veremiyorum.


Cinayetin işlendiği, Reha Yurdakul'un yatıp kalktığı mekan, içinde ok film çekilen, özellikle Kemal Filmin nerdeyse resmi platosu kimliğindeki Kani Nazım Dilman adlı avukatın eviydi. Filmin belli başlı sahnelerini orada çektik. Ama bu ev tek mekan gibi görulse de arklı farklı mekanlardan bir bütün oluşturmuştum. Evin kendisi, kasanın bulunduğu dekor, Maslak'da askeriyeye ait bir mekandaki, Sulıan Abdülhamit'in yaptığı söylenen gösterişli merdivenler, 4. Levent'te bir apartmanın kalorifer dairesi bütünü oluşturan parçalardı. Tabii anlaşılamıyor-du filmi izlerken.(Memduh Ün)

BİR ÖPÜCÜK VER BANA (1963)

Senaryo ve Yönetmen: Şinasi Özonuk
Görüntü Yönetmeni: Rafet Şiriner
Yapım: Hülya Film / Emin Demirtay


Oyuncular: Muhterem Nur, Özkan Yılmaz, Öztürk Serengil, Vahi Öz, Suna Pekuysal, Eşref Vural, Ersun Kazançel, Hülya Demirtay, Necdet Tosun

BİR MİLYONLUK MACERA (1963)

Senaryo ve Yönetmen: Şinasi Özonuk
Kamera: Memduh Yükman
Yapım: ABB Film / Emin Demirtay


Oyuncular: Suphi Kaner, Aysel Tanju


Not: Film hakkında başka bilgi bulunamamıştır.

BİR HİZMETÇİ KIZIN HATIRA DEFTERİ (1963)

Senaryo ve Yönetmen: Nejat Saydam
Müzik: Rauf Tözüm
Operatör: Melih Sertesen
Müziklleri Derleyen Rauf Tözüm
Yapım: Acar Film / Murat Köseoğlu


Prodüksiyon Amiri: Melih Üstüngör, Reji Asistanı: Mesude Özkılıç, Set Amiri: Saltuk Kaplangı, Kamera Asistanı: Feridun Kete, Prodüksiyon Asistanları: İsmail Varol, Erdoğan Avcı, Mehmet Güler, Dekorlar: Basri Büyükcan, Bilal Uysal, Aksesuar: Nazım Akbulut, Işıklar: Mustafa Akdeniz, Ahmet Ateş, Orhan Erimez, Montaj: Rauf Tözüm, Negatif Montaj: Ali Berkan, Senkron: Diiamendi Filmeridis, Laboratuvar: Mihal Sikarpetis, Recai Karataş, Erkal Tamer, Sesleri Alan: Tuncer Aydınoğlu


Oyuncular: Orhan Günşiray, Fatma Girik, Ulvi Uraz, Ali Şen, Necdet Tosun, Gülseren Esen, Ersun Kazançel, Reha Kral, Jale Öz, Berç Çiçek, Muammer Gözalan, Salih Özmutlu, Selahattin Içsel, Memduh Alpar, Afif Yesari, Nezihe Güler, Necdet Yakın, Ahmet Turgutlu, Baykal Açmazlale (Kent), Sabahat IŞık, Taliha Saltı, Kaya Volkan, Nubar Kamçılı, Esin Nur (Çocuk Oyuncu)


KONU: Köyünden kalkıp İstanbul'da kapıcılık yapan amcası Şaban'ın (A. Şen) yanına gelen Zeynep (F. Girik) yine onun aracılığıyla zengin bir köşke hizmetçi olarak girer. Fakat güzelliği başına dert olur ve köşkten ayrılır. En son girdiği köşkün yaşlı sahibi Suphi bey (U. Uraz) hasta olan karısını öldürüp Zeynep ile evlenmeye karar vermiştir. Fakat Zeynep ise tesadüfen tanıdığı Bülent (O. Günşiray) adlı bir gen ce aşık olmuştur. Fakat kendisini zengin biri olarak tanıtan Bülent'in aslında bir köşkte şoförlük yaptığını öğrenince ondan kaçar. Suphi bey dediğini yapmıştır. Zeynep'te hanımefendi olmak amacıyla onunla evlenmiştir. Fakat hala Bülent'i sevmektedir. Suphi beyle hiçbir zaman kan koca olmazlar. Bir süre sonra polis cinayeti çözünce Suphi bey cezaevine Zeynep'te Bülent'e dönecektir. (“Burçak Evren, “İki Ün’lü kadın Fatma Girik” )


► Televizyonda siyah-beyaz 'Bir Hizmetçi Kızın Hatıra Defteri' başlayınca seyretmeye başladım. Bilhassa siyah-beyaz yerli filmlerimizi artık herhangi bir değerlendirmeye tutmadan seyretmekteyim. Bu işlemdeki en büyük etken yıllar gittikçe yerli filmlerimizin belgesel vasıflarının öne çıkmasıdır. Zamanında kötü olarak belirtilen yerli filmlerimiz bile, hayatlarımızın o yıllardaki bölümlerininbelgeleri olmuştur. Mesela 40 yıl önce çevrilen filmlerde şehirlerarası yollar ile doğa arasına şimdilerde olduğu gibi demirden engeller yoktur. Günümüzde bacasından kara duman çıkararak giden kara tren göremezsiniz. 'Çakırcalı Mehmet Efe' kasabaya indiğinde kırma taş döşeli yollarda yürür, şimdilerin TV dizisi 'Kurşun Yarası'nda Berdan Mardini'nin yaptığı gibi günümüzün kesme taş döşeli yollarında yürümez. 'Bir Hizmetçi Kızın Hatıra Defteri'nin başrollerinde Orhan Günşiray ve Fatma Girik oynuyordu. Üçüncü başrol oyuncusu Ulvi Uraz'a da nedense, Yıldırım Önal gibi sinemaseverlik hayatımda bir türlü ısınamamışımdır. Neyse konumuz o değil. Güzelliğinin zirvesindeki genç Fatma Girik'li bir sahneden sonra birden film kesildi, mutad olduğu üzere TV nin diğer bir programının reklamı araya girdi. Reklam da tesadüfen Fatma Girik'in yeni dizisi 'Gurbet Kadını'nın tanıtım filmiydi. Görüntüler peş peşe gelince şöyle bir fantezi geliştirdim.


 Eski filmlerimizde oyuncular konu gereği yaşlanınca, makyajla ve genellikle saçları beyaza boyanarak ihtiyar görüntüleri elde edilirdi. Diyelim ki Cüneyt Arkın, Fatma Girik, Efkan Efekan, Kuzey Vargın veya Salih Güney'in eski siyah-beyaz filmlerinde makyajla elde edilmiş birçok yaşlı hal görüntüleri vardır. Şimdiki gerçek yaşlı halleri ile aynı sahneleri çevirip o filmlere ekleseler ve seyretsek nasıl olurdu, hiç merak ettiniz mi? Veya tersi de olabilir, Cüneyt Arkın günümüzde çevirdiği bir dizide gençliğini hatırladığında gerçekten o yaşlarda çevirdiği bir filmden bölüm kurgu maharetiyle diziye yerleştirilse ilginç bir bölüm izlemiş olmaz mıyız? 'Bir Hizmetçi Kızın Hatıra Defteri'nde ilgimi çeken bir başka farklılık da dış çekimlerde film çekimini seyreden insanların da çekime dahil edilmesiydi. Birçok sahnede benzer görüntülerin tekrarlanması üzerine yönetmenin bilerek böyle davrandığını dahi düşündüm. Bazı tiyatro oyunlarında oyuncuların seyircilerle konuştuğuna rastlamışızdır. Bazılarında ise oyuncu salonun herhangi bir yerinden seslenerek yürür ve sahneye çıkıp oyuna dahil olur. (Sadi Çilingir, “Antrakt Sinema Dergisi Kasım 2003, Sayı 74 )

BEYOĞLU PİLİÇLERİ (1963)

Yönetmen: Türker İnanoğlu
Senaryo Bülent Oran
Kamera: Yılmaz Gürbüz
Yapım: Erler Film / Türker İnanoğlu


Kamera Asistanı: Hasan Uçar, Müzik: Rauf Tözüm, Işık Şefi: Atacan Boran, Sanat Yönetmeni: İsmail Konca, Dublaj Yönetmeni: Sacide Keskin, Sesleri Alan: Marko Buduris, Montaj : Mehmet Bozkuş, Laboratuvar: Cemil Orhon, Prodüksiyon Amiri: Memduh Karakaş,


Oyuncular: Eşref Kolçak (Süleyman), Filiz Akın (Oya), Yılmaz Duru (Ahmet), Sevda Ferdağ (Çiçek), Ahmet Tarık Tekçe (Rıza), Necdet Tosun, Süha Doğan (Kenan), Jale Öz (Leman), Mine Soley, Sevim Aksoy, Necati Er, Mustafa Dağhan, Zeki Tüney (Sabri), Haydar Karaer, Süheyl Eğriboz


KONU: Süleyman (Eşref Kolçak) bir benzin istasyonunda çalışan, genç, karayağız bir delikanlıdır. Sürekli müşterisi olan Kenan Bey isminde bir işadamı Süleyman’ın dürüstlüğünü ve mertliğini beğenir ve yanında fedai olarak çalıştırmak ister. Süleyman’ın Oya isminde (Filiz Akın) bir sevgilisi vardır. Bir konfeksiyon atölyesinde çalışan Oya ve Süleyman evlenme düşleri kurmaktadırlar. Kenan Süleyman’a araba alması için yardım ettiği sırada yanında gördüğü Oya’yı tuzağına düşürmek ister. Aslında randevuevi işletmektedir. Çalıştırdığı kızlardan biri olan Çi-çek’ten (Sevda Ferdağ) iki sevgilinin aralarını bozması talebinde bulunur. Çiçek Süleyman’a yakınlaşır ve birlikte olurlar.Kenan gizlice resimlerini çeker. Süleyman bir şeyden habersiz Kenan Bey’in yanında çalışmaya başlar. Oya’nın işyerine gizlice bırakılan Çiçek’li resimler amacına ulaşır. Oya işinden ayrılır. Kenan onu terzi akrabası Leman’ın yanına yerleştirir. Aslında Leman Kenan’ın ortağıdır. Süleyman Kenan’ın gerçek yüzünü öğrendiğinde istifa eder. Oya’yı arar, ama bulamaz. Kenan’ın adamının bir zarf getirdiğini öğrenir. Oya’yı bulmak için bara gider. Bu arada Oya, Kenan ve Leman’ın kendisi ile ilgili kötü planlarını öğrenmiş, kaçmanın yollarını aramaktadır. Kaçarken farkedilir ve zorla alıkonulur. Çiçek Süleyman’ı bulur ve ona Oya’nın yerini haber verir. Süleyman ve tüm mahalleli Oya’yı kurtarmak için harekete geçer. Ve sonunda genç kızı kötülüklerin hedefi ve kurbanı olmadan kurtarırlar. Leman ve Kenan ise tam kaçıp izlerini kaybettirdiklerini sandıkları anda elinde silahı olan Çiçek’le burun buruna gelirler. Sonunda su testisi su yolunda kırılacak, iki kötü ruh aynı anda cezalarını bulacaklardır; bu, zavallı iyi kalpli bar kızı Çiçek’in yaşamı pahasına olsa bile…