Powered By Blogger

5 Nisan 2018 Perşembe

GEL BARIŞALIM (1976)


Yönetmen: Ergin Orbey
Senaryo: Erdoğan Tünaş
Görüntü Yönetmeni: Hüseyin Özşahin
Yapım: Özen Film/Enver özer

Set Amiri: Nejat Buvan, Yardımcıları: Şeref Yılmaz, Samim Meriç, Kamera: Ertunç Şenkay, Işıklar: Veli Özşahin, Necmettin Çobanoğlu Laboratuvar: Aslan Tektaş, Hüseyin Kuğu, Hüseyin Yazıcı, Görüntü Yön. Yrd: Ferruh Kırmaz, Montaj, Senkron: Necdet Tok, Negatif Montaj: Mehmet Tezgâhtar, Renk Uzmanı: Hikmet Kuyucu, Yapım Yönetmeni: Hüseyin Çalışkan,
Oyuncular: Müjde Ar, Mahmut Cevher, Adile Naşit, Hulusi Kentmen, Süleyman Turan, Pınar Şener, Şevket Altuğ, Sümer Tilmaç, Cevdet Arıkan, Necla Soylu, Yılmaz Gruda, Nisan Yönder,

Konu: Babasının iznini almadan yüzücü bir gençle gizlice evlenen bir zengin kızın aşk öyküsü.


2 Nisan 2018 Pazartesi

GARİBAN ŞAKİR (1976)


 
"O BİÇİM MİRAS"

Yönetmen: Nejat Okçugil
Senaryo: Hasip Yenik
Kamera: Tuncay Ural
Yapım: Okçugil Film/Nejat Okçugil

Oyuncular: Aydemir Akbaş, Aysun Güven, İlhan Daner, Ceyhan Cem, Mürüvvet Sim, Nilgün Ceylan, Sami Hazinses, Nevzat Okçugil, Orhan Elmas, İhsan Baysal, Alpay İzer, Renan Fosforoğlu, Ehat Elinçe, Nihat Cerit,

Konu: Kâhyalık yapan gariban bir adamın sahibi olduğu mirasla olan öyküsü.

FİYAKANI BOZARIM (1976)


Yönetmen ve Senaryo: Mehmet Aslan
Kamera: Salih Dikişçi
Yapım: Barlık Film/Necdet Barlık

Oyuncular: Yalçın Gülhan, Hadi Çaman, Tülin Kazan, Muzaffer Hepgüler, Ceyda Karahan, Ahmet Açan, Hipi Coşkun, Tevfik Şen, Giray Alpan, Ferhat Ünal, Kudret Karadağ, Yusuf Çetinbirisi

Konu: Ceyda çalıştığı pavyon'un en güzel ve en bol müşterisi olan kızıdır. Patronunu oldukça iyi kazandırmaktadır. Bütün müşterileri kendisine aşıktır. Bu nedenle sık sık kavgaların ortasında kalır. Fakat, herkes ona aşıkken, O kimseye aşık olacağını düşünmemektedir. Bir gün karşısına çıkar ve…

EVLİLİK ŞİRKETİ (1976)


Senaryo ve Yönetmen: Nejat Saydam
Foto Direktörü: Melih Sertesen
Yapım: Acar Film/Murat Köseoğlu

Prodüksiyon Müdürü: Şerif Ablak, Işık Şefi: Rıdvan Varol, Reji Asistanı: Arif Erkuş, Bircan Uysal, Negatif Öontaj: Mustafa Karataş, Senkron: Mehmet Özdemir, Reşat Kaya, Mehmet Umar, Sadi Gümüş, Laboratuvar: Ziya Uçak, Ahmet Kuru, Recep Çakmak, Sesleri Alan: Feridun Kınay, Asistan: Şakir Ozan, Kamera: Fehmi, Eryılmaz, Set Amiri: Bilal Uysal,

Oyuncular: Necla Nazır (Leyla), Mahmut Hekimoğlu (Ali), Şemsi İnkaya, Hulusi Kentmen (Komser baba), Mete İnselel (Salim), Belkıs Dilligil, Yavuz Selekman, Baki Tamer, İdil Oğuz, Cevat Kurtuluş, Asuman Arsan, Sümer Tilmaç, İsmail Varol, Ayten Güvenç, İdil Oğuz, Ata Saka, İlhan Hemşeri, Meral Kurtuluş,

Konu: Bir gazete ilanı aracılığıyla tanışıp evlenmek isteyen iki gencin öyküsü.

EVLATLIK (1976)


Yönetmen: Melih Gülgen
Senaryo: Samim Utku
Foto Direktörü: Orhan Kapkı
Yapım: Mekin Film/Ahmet Mekin

Prodüksiyon Amiri: Necdet Kökeş, Kameraman: Suha Kapkı, Yapımcı: Hüseyin Kaşif, Renk Uzmanı: Türker Vatan, Ses Mühendisi: Necip Sarıcıoğlu, Ender Teker, Montaj, Senkron; İsmail Kalkan, Negatif Montaj: Mahmut Eskici, Kâzım Çakırmanoğlu, Laboratuvar: Hasan Örnek, Selahattin kaya, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, İsmet Karslı, Asistan Rejisör: Samim Utku, (Yeni Stüdyoda renklendirilmiş ve seslendirilmiştir)

Oyuncular: Serdar Gökhan, Ahmet Mekin, Deniz Erkanat, Nalan Çöl, Kenan Pars, Kazım Kartal, Turgut Özatay, Reha Yurdakul, Yeşim Yükselen, Küçük Yıldız: Tufan Tamer, Süheyl Eğriboz, Kudret Karadağ, Nezihe Güler, Mahmure Han-dan, Gülten Ceylan, Teoman Tümer, İhsan Gedik, Necdet Kökeş, Tevfik Şen, Küçük Yıldız : Tufan Tümer

Konu: Küçük bir çocuk tarafından vurulan bir kabadayının dramı.


ELMANIN ALINA BAK (1976)


"AŞKA SUSAYANLAR" 

Yönetmen: Naki Yurter
Senaryo: Ali Fuat Kalkan
Foto Direktörü: Abdullah Gürek
Yapım: Hülya Film/Naki Yurter

Renk Uzmanı: Hayati Akbulut, Laboratuvar: Nejat Ongunsu, Tümay Rızai, Sesleri Alan Rauf Tözüm, Montaj, Senkron: Mustafa Kent, Set Ekibi: Mehmet Ünal, Kadir Kent, Kamera Asistanı: Galip Arar, Reji Asistanı: Erol Yeşilyaprak, Prodüktör Amiri: Vural Erman, (Ar Film Stüdyosunda seslendirilmiş ve renklendirilmiştir )

Oyuncular: Tanju Korel, Hadi Çaman, Karaca Kaan, Yüksel Gözen, Necla Soylu, Kazım Kartal, Ata Saka, Tevfik Şen, Ali Demir, Leman Kara,

Konu: Tutuklu bir arkadaşının üzerine kurulan erotik komedi filmi.

EKSİK ETEK (1976)


Senaryo ve Yönetmen: Aram Gülyüz
Görüntü Yönetmeni Abdullah Gürek
Yapım: Filmiş Film/Muhsin Rodop

Işıklar: Kahraman Kongur, Jenerik: Refik Onubil, Reji Asistanı: Ali Kıvırcık, Kamera Asistanı: Galip Kızılova, Sesleri Alan: Rauf Tözüm, Montaj, Senkron: Mustafa Kent, Negatif Montaj: Ali Berkan, Renk Uzmanı: Hayati Akbulut, Laboratuvar: Tümay Rızai, Nejat Ongunsu, Kâmil Kutay, (Ar Film stüdyosunda hazırlanmıştır )

Oyuncular: Ayla Algan, Nil Burak, Mete İnselel, Sümer Tilmaç, Zafer Önen, Renan Fosforoğlu, Nevin Nuray, Ferhat Ünal, Tevfik Şen, Yusuf Çağatay, İlhan Hemşeri, Niyazi Vanlı, Yücel Türkoğlu,

Konu: Trafik kazası sonucunda hafızasını kaybeden tutucu bir kadının öyküsü.

EDEN BULUR (1976)


Yönetmen: Çetin İnanç
Senaryo: Emel Kalpakçıoğlu
Kameraman Dinçer Önal
Yapım: Gaye Film/Erdoğan Tilav

Oyuncular: Sermet Serdengeçti, Necla Fide, Turgut Özatay, Karaca Kaan, Alev Altın, İbrahim Kurt, Tevfik Şen, İbrahim Uğurlu,

Konu: Komiser Sermet'e üstleri tarafından yeni bir görev verilir. Bir çete bir işadamını öldürüp, bavullarındaki eroini çalar. Ancak bavullar boş çıkınca, eroini bulmak için işadamının güzel kız kardeşinin peşine düşerler. Sermet ise ölen işadamına benzediği için, hem kızı korumak, hem de çeteyi yakalamak için görevlendirilir. Görev gereği bulunduğu lüks ortamda Sermet'in eline bir sürü güzel kız düşer.


DOĞRU YOLDAN AYRILANLAR (1976)


Senaryo ve Yönetmen: Savaş Eşici
Kameraman: Muzaffer Turan
Yapım: Barış Film/Savaş Eşici
Kurgu: Necdet Tok,

Oyuncular: Hakan Balamir, Nil Burak, Burçin Doğu, Reha Yurdakul, Hüseyin Kutman, Necdet Kökeş, Baki Tamer

Konu: Zenginlerden aldığını fakirlere dağıtan bir şebekenin öyküsü

DOLANDIRICI AŞIKLAR (1976)


Senaryo ve Yönetmen Safa Önal
Foto Direktörü: Mustafa Yılmaz
Yapım Emek Film/Nazmi Özer

Reji Asistanı: Yılmaz Koç, Işık Direktörü: Aslan Yıldız, Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, Laboratuvar: Hasan Örnek, İsmet Tomaçgil, Abdullah Akdeniz, İsmet Karslı, Renk Uzmanı: S. Türker Vatan, (Yeni Stüdyoda Hazırlanmıştır )

Oyuncular: Mine Mutlu, Ünsal Emre, İlhan Daner, Ceyda Karahan, Alev Altan, Tevhid Bilge, Yüksel Gözen, Sevil Üstekin, Gülten Ceylan, Tuncay Özinel, Fürüz Han, Orhan Çoban, Özcan Özgür, Orçun Sonat, Salih Kırmızı,

Konu: İnsanları dolandıran biri kadın diğeri erkek iki sevgilinin öyküsü


DEVLERİN AŞKI (1976)


Yönetmen: Osman F. Seden
Senaryo: Bülent Oran
Foto Direktörü: Erdoğan Engin
Yapım: Akün Film/İrfan Ünal

Şarkılar: Neşe Karaböcek, Set Amiri: Erdil Demirbağ, Kamera Asistanı: Sedat Ülker, Işık Düzeni: İlhan Aslım, Prodüksiyon Amiri: İsmet Demirkol, Yönetmen yardımcısı: Şahin Gök, Prodüktör: Hasan Gürkan, Renk Uzmanı: Türker Vatan, Sesleri Alan: Necip Sarıcıoğlu, Montaj Senkron: İsmail Kalkan, Negatif Montaj: Mahmut Eskici, Kâzım Çakırman, Laboratuvar: Hasan Örnek, Selahattin Kaynak, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, Müzik: Cahit Berkay, (Yeni Stüdyo Renkli laboratuVarında hazırlanmış ve seslendirilmiştir )

Oyuncular: Türkan Şoray (Türkan), Kadir İnanır (Tarık), Savaş Başar (Süreyya), Elif Pektaş (Ayla), Osman F. Seden (Avni Çarmıklı), Ayfer Feray (konsomatris), Alev Altın, Atilla Ergün (Süreyya’nın adamı), Tevfik Şen, İlhan Hemşeri (komando Ziya), Muammer Gözalan, Dündar Aydınlı, Zülfikar Öner, Feridun Çölgeçen, Halil Dede, Hayrettin Akar, Turan Alok,

Konu: İş adamı Süreyya yapılan suikast sonucu arabasıyla denize düşer, o sıra-da olay yerinde bulunan Tarık Süreyya’yı boğulmaktan kurtarır. Süreyya hayatı-nı kurtaran Tarık’a yanında çalışmasını teklif eder. Tarık bu teklifi kabul eder. Çalışkanlığı ve dehasıyla Süreyya’yı etkileyen Tarık önemli iş görüşmelerinden döner, Süreyya Tarık’a Türkan’ı takdim eder. Tarık ekonomik zorluklar yü-zünden kendini terk eden eski sevgilisi Türkan’la karşılaşınca şaşırır. Üzüntü ve sinire kapılır. Türkan istediği rahat ve lüks yaşama kavuşmak için Süreyya ile birliktedir. Tarık ile Türkan arasında gerginlik olur. Tarık hala Türkan’dan nefret ediyor gibi görünse de hala O’na aşıktır. Süreyya’nın rakibi Tarık’a ortaklık teklif eder. Tarık kabul etmez ve Türkan kaçırılır. Avni Bey Türkan’ı serbest bırakmak için Tarık-’ın kendisiyle çalışmasını ister. Tarık kabul etmek zorunda kalır. Türkan serbest bırakılır. Türkan, Tarık’ın çabalarından sonra Tarık’ın kendisini ne kadar çok sevdiğini anlar ve yeniden O’nunla birlikte olmak ister. Tarık kabul etmez. O’nu para için kurtardığını söyler. Ancak zamanla Tarık yumuşar ve tekrar birlikte olurlar. Süreyya bu birlikteliğe karşı çıkar, onları ayırmaya çalışır. Tarık ve Türkan evlenmeye karar verir. Saklandıkları evi Süreyya ve adamları çevirir. Tarık ve Türkan onlara silah doğrultan Süreyya’ya karşı çıkarlar, evden çıkarlar. Süreyya ateş edemez, Tarık ve Türkan uzaklaşır.




DEPREM (1976)


Yönetmen: Şerif Gören
Senaryo: Sefa Önal
Görüntü Yönetmeni: Erdoğan Engin
Yapım: Akün Film /İrfan Ünal

Yönetmen Yardımcısı: Şahin Gök, Ömer Vargı, Müzik: Cahit Berkay, Ar Direktör: Erdil Demirbağ, Yönetmen Yardımcısı: Ömer Vargı: Kamera Asistanı: Ali Güvenci, Set Amiri Halil Dede, Seslendiren: Necip Sarıcıoğlu, Ses Montaj: Mahmut Eskici, Işık Direktörü: İlhan Aslım, Sistem: Fiat Elektronik, Renk Uzmanı: Türker Vatan, Laboratuar: Hasan Örnek, Selahattin Kaya, İsmet Tomaçgil, Ab-dullah Akdeniz, Montaj-Senkron: Süleyman Karakaya, Prodüksiyon Amiri: İsmet Demirkol, Prodüktör: Hasan Gürkan, (Yeni Stüdyo Renkli film stüdyosunda hazırlanmış ve seslendirilmiştir. )

Oyuncular: Kadir İnanır (Ahmet), Türkan Şoray (Zeynep), Nasır Melek (Rıza Usta), Şükriye Atavİlhan Hemşeri, İhsan Yüce, İbrahim Uğurlu, Hasan Ceylan, Ekrem Dümer, Erdoğan Seren,

Konu: Filmin kadın kahramanı köyün "en güzel" kızıdır. Yıllar içinde yüzlerce tali bi parasızlıkları ve çlrklnlikleri nedeniyle kızın anası tarafından geri çevrilmiştir. İstan-bul'dan bir kaç günlüğüne köyüne ge-len yakışıklı delikanlı onu görür ve vurulur. Kız ondan hoşlanmıştır. Arıcak delikanlı-nın kendini beğenmiş tavırları nedeniyle kız onu reddeder. Ona olan kızgınlığı ile kendine yıllardır aşık olan, ancak "yakışıklı ve zengin olmadığı" için sevgisini ortaya koyamayan demirci ile söz keser. Düğün gecesi genç kızı kaçırır. Demirci de yılmadan onları kovalar; sonunda onları yakalar günlerce işkence yapar ama bir deprem sonucunda sevenler kavuşur. Demirci yıllarca evlenmeyi düş-lediği kızın başkasını sevmesini kabullen-mek zorunda kalır.

* Deprem", Türk sinemasına özgü bir melodram ... "Yaşantıları, yani belli bir yaşam parçasını anlatmayı bilmediği için "yaşamları anlatan, tüm bir yaşamı doldurabilecek olayları bir filmin çevresine doldurma kolaylığını seçen bir sinemanın yeni bir örneği bu... Evde kalmış kız, geç kalmış aşk, düğün gecesi kız kaçırma, "amansız takip", sevgi, aile, çocuk. .. "kötü adam" ve işkence... Ve sonunda her şeyi çözümleyen bir "deprem"... Neler yok bu filmde ...

Oysa "Deprem"de iyi şeyler de var ... ÖncelikIe Gören, bir çok şeyi iyi "çözümlemiş" (Çünkü bizim sinemamız öylesine kendine özgü bir sinemadır ki yönetmenler filmi çekmezler, "çözümlerler". Teknik bazı sorunları "çözümlemek", bu koşullar içinde en büyük başarı sayılır). Baştaki araba yarışı bölümünden, sondaki deprem bölümüne dek, (bir yabancı filmden apartma bölümlere karşın) birçok zor çekimi sinemamızın kendi olanakları içinde çözümlemiş Gören... Üstelik fil-min ilk yansında tutturduğu belli bir mizaha yaslanan anlatım, iki sevgilinin gelişen ilişkileri bölümü, kendi içinde tutarlı ...
Ama olmuyor... Çekim koşulları bir yandan, sansür bir yandan, geniş yığınların bilindiği var sayılan zevkine uyma çabası diğer yandan, filmlerimizi çok şey söylemeye çabalayan, bu yüzden hıçbır şey söyleyemeyen yamalı bohçalar haline dönüştürüyor. Evet, para kazanlıyor belki de, giderek hasılat rekorları bile kırılıyor. Ama kalıcı olmayan, yarının sinema tarihlerine geçmeyecek, yapanlarına hiçbir onur getirmeyecek filmler çıkıyor ortaya... Bu kadar iyiniyete, emeğe, çabaya da yazık oluor. “Atilla Dorsay, “Sinemamızın Umut Yılları” syf, 224”

DELİCESİNE (1976)


Yönetmen: Osman Fahir Seden
Senaryo: Safa Önal
Foto Direktörü: Çetin Tunca
Yapım: Akün Film/İrfan Ünal

Yönetmen Asst.: Şahin Gök, Kamera Asst.: Mahmut Yumuşak, Prodüksiyon Ass.: İbrahim Mertoğlu, Prodüksiyon Amiri: İsmet Demirkol, Renk Uzmanı: Türker Vatan, Seslendiren: Necip Sarıcıoğlu, Montaj: İsmail Kalkan, Negatif Kurgu: Mahmut Eskici, Kâzım Çakırman, Set Teknisyenleri: Turan Alok, Hayrettin Akar, Aziz Kıskanç, Laboratuvar: Hasan Örnek, Selâhattin Kaya, Abdullah Akdeniz, İsmet Tomaçgil, Prodüktör: Hasan Gürkan,
(Yeni Film stüdyosunda renklendirilmiş ve seslendirilmiştir.)

Oyuncular: Kadir İnanır, Sonia Viviani, Fikret Hakan, Ali Sururi, Memduh Ün, Elif Pektaş, Osman F. Seden, Süleyman Turan, Ceyda Karahan, Orhan Elmas, Asuman Arsan, Diler Saraç, Gülten kaya, Gülten Ceylan, İlhan Hemşeri, Muammer Gözalan, Ahmet Üstel, Ceyda Karahan

Konu: Irwing Wallace'ın "The Fab Club" adlı romanından uyarlama. Ünlü bir sinema oyuncusuna hayran olan dört arkadaş hem onunla beraber olmak hemde fidye istemek için genç kadını kaçırırlar. Genç kadında yaşadığı ha-yatın zorluklarından, gördüğü ilgiden bıkmıştır. Kendisini kaçıran adamlarla çok mücadele eder fakat başa çıkamaz ve aralarından bir gence aşık olur.

* Cinsel bunalımlar içinde kıvranırken, bir tür ideal kadın olarak gördükleri bir İtalyan film yıldızını kaçıran ve sonra başları derde giren dört arkadaşın öyküsü konu alınmakta. Konu abartılmışi olsa bile bizim toplumumuza iyi uyarlanmış. Delicesine, yine de sinema dili olarak aksamayan, profesyonel anlamda çözümlenmiş bir film sayılabilir. Seden'in çalışması bu anlamda başarılı. (Atilla Dorsay, 1976)

* Yerli filmleri izleyenler her hafta Osman Fahir Seden’in bir filmiyle karşılaşıyorlar artık. Osman Seden yalnız bu mevsim için çevirdiği “Hayret 17”, “Ateş Böceği”, “Teşekkür Ederim Büyükanne”, “Güler misin Ağlar mısın” ve “Batsın Bu Dünya”dan sonra, karşımıza “Delicesi ne” ile geliyor. Mevsimin henüz bitmediğini anımsarsak, yılların yönetmeni Seden’in yerli sinemada şimdiye dek erişilmemiş bir rekora ulaşacağını söyleyebiliriz. Osman Seden film sayısıyla değerlendirilecek rekoruna ulaşadursun, ortaya koydukları ise, yine diğerleri gibi üzerinde durulmayacak “klişe” ve “sıradan” filmler. Delice sine’nin konusu, Türkiye’ye film çevirmek üzere gelen ünlü bir İtalyan artistinin kaçırılması. Biri balıkçı, ötekiler ise satıcı, tamirci ve fotoğrafçı olan dört kafadar, hayranı oldukları oyuncuyu kaçırdıktan sonra birbirlerine düşüyorlar. İçlerinden. biri kıza acıyarak onu arkadaşlarının elinden kaçırmayı deniyor. Ve film bir sürü kovalamacayla sürüp gidiyor. ‘Delicesi ne”, çift starlı ve İtalyan sinemasının reklamlarda ünlü oyuncu diye tanıtılan figüranlarıyla çev-rilen filmlerin, sinemadan her geçen gün seyirciyi geri getiremeyeceğini ortaya koyan sıradan bir film. (Burçak Evren, Milliyet Sanat,12 Mart 1976, syf: 22)


DELİ ŞAHİN (1976)


Yönetmen: Cüneyt Arkın
Senaryo: Erdoğan Tünaş, Mehmet Aydın
Kamera: Melih Sertesen
Yapım: Acar Film/Murat Köseoğlu

Yönetmen yardımcıları: Samim Utku, Bircan Uysal, Kameraman: Cem Sertesen, Fehmi Eryılmaz, Laboratuvar: Ziya Uçak, Ahmet Kuru, Recep Çakmak, Renk Düzenleme: Sabahattin Hoşsöz, Işık Şefi: İsmail Varol, Ses Mühendisi: Feridun Kınay, Senkron: Mehmet Özdemir, (Acar Film stüdyolarında hazırlanmıştır).

Oyuncular: Cüneyt Arkın (Deli Şahin), Oya Aydoğan (Gülcan), Ali Şen (Abbas Tapancı), Ali Sururi (Reşat çaycıbaşı), Mürvet Sim (Adile), Yavuz Selekman (Reşat’ın adamı), Zühal Ardahanlı, Os-man Alyanak (Avni baba), Tarık Kesemen, Alev Sururi, Ersun Kazançel (Rıza), Engin Ergül, Serpil Beyhan, Sırrı Elitaş, Necdet Yakın, İlhan Hemşeri (Bekir), Zuhal Ardahan, Serpil Baykul, Kadir Kök, İhsan Gedik, Süheyl Eğriboz, Tarık Kesemen, Kuret Karadağ, Yadigâr Dağdeviren, İbrahim Kurt, Yaşar Şener, Yusuf Çağatay, Adnan Uygur, Ekrem Dümer (Doktor), Reşit Çıldam (Uşak Ca-fer), Kamer Baba, Engin Elgün, Nuri Tuğ, Baykal Kent (göbek attıran Ali), Süha Doğan, Zeki Sezer (Doktor), Arap Celâl, Aydın Arkın, Giray Alpan, Nermin Özses, Hakkı Kıvanç, Abdi Gül

Konu: Sapancılar ve Caycıbaşı aileleri birbirleriyle düsmandırlar ve ayni zaman-da rekabet icindedirler. Caycıbaşı sürekli kazanır. Çünkü çaycibası'nin adamları daha kalabalık ve ve daha kuvvetlidirler. Ama Sapancılar pes etmemekte kararlıdir. Aralarındaki mesele aslında bir arazi meselesidir. Çaycıbaşı araziyi alır. Sapancılar çaresizdir. Çareyi iyi bir fedai tutmakta bulurlar. Birden akıllarına Deli Şahin (Cüneyt Arkin) gelir. Deli Şahin herkesin tanıdığı ve korktuğu bir kişidir. Nami herkes tarafından bilinmektedir. Çaycıbaşının adamları Deli Şahin'i du-yunca istifa edip Sapancılara gider. Özür dilemek için. Çaycıbaşı da korkup aldığı araziyi Sapancılara verir. Ve Deli Şahin gelir. Karşılarına sarhoşun biri çıkar. Bunu Çaycıbasından saklarlar. Daha sonra bunu öğrenirler ve alay ederler. Araziyi geri alır. Daha sonra bahse girip Araziyi Sapancı kazanır Deli Şahin sayesinde. (www.cuneytarkin.com)

DELİ GİBİ SEVDİM (1976)



Yönetmen: Tanju Gürsu
Senaryo: Bülent Oran, Erdoğan Tünaş
Kamera: Kenan Kurt
Yapım: Olgun Film/Olgun Eltan

Prodüksiyon Yönetmeni: Yücel Türkoğlu,

Oyuncular: Müjde Ar, Salih Güney, Şükriye Atav, Hikmet Taşdemir, Coşkun Güven

Konu: Bir pavyonda şarkıcılık yapan kızla, kabadayılar tarafından öldürülen bir gencin duygusal hikayesi.