Powered By Blogger

29 Eylül 2015 Salı

BİR İNSANLIK MESELESİ/ ALLAH KORUSUN (1958)

Senaryo ve Yönetmen Vala Önengüt
Foto Direktörü Lazar Yazıcıoğlu, Mike Rafelyan
Yapım Bahtiyar Film / Vala Önengit


Oyuncular: Fikret Hakan, Nevin Aypar, Atıf Kaptan, Suat Taner


► Filmin yönetmeni, ünlü seslendirme sanatçılarından Vala Önengüt. Bir görüşmemizde, adı geçen filmi kabullenmeyip "ben çekmedim" derken, oyunculardan Fikret Hakan karşıt bir açıklamayla şöyle diyor: "Önengüt'’ün çektiği 'Bir İnsanlık Meselesi'nde başrolü Suat Taner adlı bir genç oynuyordu. Bir ara beni çağırdılar. Bu kez bez ben oynamaya başladım. Bir anlaşmazlık çıkıp yarım kaldı, bilemiyorum. Geçmişteki bu olay biraz karışık Bir İnsanlık Meselesi"nin durumu bize göre biraz değil tam karışık. (“Orhan Ünser “Kelimelerden Görüntüye”, syf,83

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder